Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeät isät lastensa kanssa kaupassa

Vierailija
24.04.2025 |

Tiedättekö ne nuoret isät, jotka käyvät kaupoilla lastensa kanssa niin maireina ja vilkuilevat ympärilleen kuin kehuja kalastellen "kato mua, kehu mua!" 

No pitäisikö minun antaa sinulle mitali, vtun jurpo? Vaikka olenkin nainen, sinun lapsesi ei kiinnosta minua pätkääkään. Enkä aio kehua sinua siitä, että vietät lapsesi kanssa aikaa. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla meidän isi, ihan käy kyllä usein tytön kanssa kaupassa ja on ihan aidosti ylpeä lapsestaan. Niinkun minäkin. Surettaa ihmisten pahoinvointi kun tämmösestäkin asiasta tehdään oikein aloitus. Toivottavasti voitte jatkossa paremmin. 

Vierailija
22/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heureka. Kävin kolmen lapsen kanssa kaupassa monesti ennen miehen töistä tuloa ja ostokset kulkivat rattaiden alakorissa. Välillä käytiin yhdessä ilman autoa, kun kauppoja oli lähellä tai sitten kauempana autolla. Mutta, en muista, että mies olisi käynyt yhtään kertaa kolmen lapsen kanssa yksin! Minä kyllä hallitsin kaupassa käynnit muuten lasten osalta; eivät juoksennelleet tai metelöineet, mutta vauva jos itki, niin siitä tuli välillä raskastakin kommenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä miestä kiinnosta sun mielipide ollenkaan. Ei edes huomaa sinua, kun on onnellinen ja havainnoi ympäristöään. Kaikki on vain omassa päässäsi, koska olet vanha ja katkera korppikotka. Keskity vain omiin asioihisi.

Vierailija
24/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä joilla on ollu kauhee sosiaalinen paine saada lapsia. Kuvittelevat, että heidän lapsilla on jollekin toiselle suurikin merkitys. Huvittavaa! 

Vierailija
25/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te puhutte? Missä tuollaista on? Kauppaan menee se, joka sinä päivänä / sillä kerralla parhaiten kerkeää. Mitään eroa ei ole äitien ja isien käytöksessä kaupassa! Olette ällöttäviä! 

Vierailija
26/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut lähikaupassa, että lapset ei kiukuttele niin paljon isien seurassa kuin äitien seurassa. Ero käytöksessä on huomattava.

Lähimmilleen lapset kiukuttelevat, eli äidille, joka eniten hoitaa ja huolehtii. Iskän kanssa kun harvoin ollaan, niin se on erilaista.

Lapset on vieraskoreita, kun näkevät isää kiin vähän. 

Vierailija
27/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Mies on reissannut ulkomaita myöten 3 lapsen kanssa, ei se mitään katseita ole siihen kaivannut. Ihme aloitus

Vierailija
28/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä he odottavat. Näitä kehuja saa monilta alemman tason naisilta. 

Vierailija
29/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Mies on reissannut ulkomaita myöten 3 lapsen kanssa, ei se mitään katseita ole siihen kaivannut. Ihme aloitus

Ei kai tässä puhuttukaan juuri sinun miehestäsi tai ylipäänsä kaikista maailman isistä, vaan sellaisesta isätyypistä joka käyttäytyy kuten aloituksessa kuvataan. Kyllä minä ainakin sen tunnistan ja olen nähnyt.

Onko teillä ihmisillä oikeasti niin huono sisälukutaito että kaikki aloitukset menee saivarteluksi ja inttämiseksi, vai eikö todella ymmärrys riitä siihen että joku puheena oleva asia voi olla todellinen  ja siitä voi keskustella vaikkei se ilmennä jokaista ihmistä ja tilannetta?

Vierailija
30/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä puhuttukaan juuri sinun miehestäsi tai ylipäänsä kaikista maailman isistä, vaan sellaisesta isätyypistä joka käyttäytyy kuten aloituksessa kuvataan. Kyllä minä ainakin sen tunnistan ja olen nähnyt.

Onko teillä ihmisillä oikeasti niin huono sisälukutaito että kaikki aloitukset menee saivarteluksi ja inttämiseksi, vai eikö todella ymmärrys riitä siihen että joku puheena oleva asia voi olla todellinen  ja siitä voi keskustella vaikkei se ilmennä jokaista ihmistä ja tilannetta?

Aloitus on tosi omituinen. On tullut kierrettyä maita ja mantuja enkä ole tuollaista huomannut. 

t.Ohis

Vierailija
31/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ap usko että yksikään isä kaipaa sulta kaupassa mitään kommentteja

Vierailija
32/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jollain psy..osit tulilla

Vierailija
33/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla sen ihmisen oma ongelma, joka kuvittelee muiden esiintyvän hänelle kaupassa käydessään? 

Vierailija
34/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on tosi omituinen. On tullut kierrettyä maita ja mantuja enkä ole tuollaista huomannut. 

t.Ohis

Juu, no sit kun sulle osuu kohdalle eka tälläinen niin tajuat mistä kyse. Toinen vaihtoehto on että sinä ja sun mies olette just tälläisiä esiintyjiä ja siksi menee ohi.

Vierailija
35/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti :D

Vierailija
36/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän. Tampereella osa on sellaisia. Lapsi puhuu kovaa ja isä on että kato kato kato mulla on lapsi. Esiintyy oikein kaupassa.

Tarkoitatko Mikko  Koivua joka hääti lapset jaäidin ???

Vierailija
37/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi olla lapsestaan ylpeä?

Ne vaan vaikuttaa siltä että kerran vuodessa tehdään se pakollinen kauppareissu lapsen kanssa kun äiti ei ehdi. Ei ne siitä lapsesta ole ylpeitä vaan itsestään kun leikkivät hyvää isää puoli tuntia.

Jep, kiva käydä esittelemässä naisen kasvattamaa lasta omanaan.

Vierailija
38/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää kuin siinä että äiti käy lasten kanssa kaupassa.

Äitien kovaa ääntä täällä onkin demonisoitu vuosia. Jos äiti vastaa lapsen kysymykseen kaupassa tai julkisessa kulkuneuvossa, se on aina lässytystä ja teatteria muille paikalla olijoille.

No, tasa-arvo jyllää tässäkin. Minä juttelen lapsilleni tästä rohkaistuneena entistäkin enemmän.

Vierailija
39/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla vastaava ilmiö on yleensä sellaisen huonon tai normaalin parisuhteen maalaaminen unelmien liitoksi sosiaalisessa mediassa tai livenä kavereille. Esim. pitkä parisuhde takana ja kuljetaan käsi kädessä vain ja ainostaan julkisilla paikoilla, korostetaan sitä kuinka edelleen ollaan niinkuin vastarakastuneet vaikka totuus on jotain täysin ihan muuta. Mies on niin spontaani ja ihana että ostaa kalliita koruja ihan tuosta noin vain vaikka taustalla olisi oikeasti viikkojen kiristys ja painostus että pakko saada tämä ja tämä, parhaimmillaan tilataan jotain netistä halpaversio ja valehdellaan että se ihana mies nyt osti tämän kalliin chanelin laukun kun on seurustelun vuosipäivä 😍 

Vierailija
40/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla vastaava ilmiö on yleensä sellaisen huonon tai normaalin parisuhteen maalaaminen unelmien liitoksi sosiaalisessa mediassa tai livenä kavereille. Esim. pitkä parisuhde takana ja kuljetaan käsi kädessä vain ja ainostaan julkisilla paikoilla, korostetaan sitä kuinka edelleen ollaan niinkuin vastarakastuneet vaikka totuus on jotain täysin ihan muuta. Mies on niin spontaani ja ihana että ostaa kalliita koruja ihan tuosta noin vain vaikka taustalla olisi oikeasti viikkojen kiristys ja painostus että pakko saada tämä ja tämä, parhaimmillaan tilataan jotain netistä halpaversio ja valehdellaan että se ihana mies nyt osti tämän kalliin chanelin laukun kun on seurustelun vuosipäivä 😍 

Kerrotko omasta kokemuksestasi? Vai seuraatko oikeasti kävelevätkö ihmiset käsikädessä ja samalla tiedät senkin, miten pitkä suhde kävelijöille on 😌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi