Kalpa vs Saipa - kumpi voittaa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että se voittaja on Saipa!
Nii miekin Lappeenrannassa.🍺
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mestarille tyypillinen kiekon suotuisasti pomppiminen näyttää menevän Saipalle.
Nyt alkaa haiskahtamaan jo todella vahvasti Saipan mestaruudelle. Niin hyvin pomppii.
Saipa vie potin. Kun homma toimii, se toimii. Ei tarvitse spekuloida maalisuhteilla eikä sillä tai tällä.
On tuo Suomilätkä outoa. Ilves-äijä Raipe valmentaa Saipaa ja Kuopijon mies Pomo Jokinen pian IFK:ta. Kaiken normijärjen mukaan Jokisen pitäisi valmentaa Kalpaa ja Raipen Ilvestä. Puhumattakaan siitä, että vuoden 1995 maailmanmestaruuden valmensi svedupetteri Curre Lindström.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Suomilätkä outoa. Ilves-äijä Raipe valmentaa Saipaa ja Kuopijon mies Pomo Jokinen pian IFK:ta. Kaiken normijärjen mukaan Jokisen pitäisi valmentaa Kalpaa ja Raipen Ilvestä. Puhumattakaan siitä, että vuoden 1995 maailmanmestaruuden valmensi svedupetteri Curre Lindström.
Jokinen menee pilaamaan nousujohteisen valmennuransa HIFKiin. Raipella on enemmän järkeä päässä ja ymmärtää olla menemättä munaamaan itseään Ilvekseen.
Jos kikka Kalpan voittaa, niin sitten on voittanut koko kakka kilvan. Siinä sitten onkin sukupolven kokemusta?
Toisaalta paljon seisomapaikkoja Kiimaliiterissä on sukupuolikokemuksena miesten peleissä aika rohkeata... Kyllähän se huuma varmaan antaa hormiin energiaa, mutta pelin aikana miehet seisokissa niin paha liikkua vikkelästi?
Minä itse luulen että tämä päättyy johonkin kiimaiseen hippi-iloitteluun, jossa sateenkaarikulkueet onnessa mukana, ja hippiliikkeet tulee lopulta nähdyksi nekin. Kaikella tällä ei tosin ole mitään merkitystä, kunhan liimaavat kiimansa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että se voittaja on Saipa!
Nii miekin Lappeenrannassa.🍺
Helsinki kuittaa🏒🏒
Vierailija kirjoitti:
Kummastuttaa vieläkin, että miten Raimo Helmisen puhelahjoilla voi olla noin hyvä valmentaja. Millainen velho tuo olisikaan jos puhelahjat olisi edes ihmisten perustasoa?
Ehkä hän puhuu samaa kieltä pelaajien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole väliä kumpi voittaa, ehkä hieman enemmän toivon saipan voittoa.
Tärkeintä oli mulle, että nuo joukkueet pääsivät finaaliin. Semifinaaleja seurasin jännityksellä, mutta näitä finaaleja tulee seurattua lähinnä tulospalvelun kautta.
Kumpikaan ei ole koskaan voittanut, joten vähän samaa mieltä. Vaikka kuopiolaisena kai pitäisi KalPaa kannattaa...
Vierailija kirjoitti:
Kalpa.
Ihmeen tehotonta tuo Kalpan peli suuren osan aikaa. Siis mitä h..ttiä : ensin tehdään 4 maalia aikaan 2.22 ja sitten seuraavat neljä lopuilla 57.38?
Joku rangaistus pitäisi tämmöisestäkin tulla, maalit on iskettävä tehokkaasti ja jatkuvalla syötöllä!
Kalpa taitaa voittaa. Eikös myös Kups ole voittanut viime vuosina ainakin yhden mestaruuden jalkapallossa?
Saa nähdä miten menee kolmas erä. Saipa kyllä nousi pirullisen hienosti ja nopeasti. Mutta ei tämä peli vielä pelattu ole.