Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerropas nuorempi autonasentaja miksi naureskelet pilkallisesti jos asiakkaalla ei ole tämän vuoden turbo-Bemaria?

Vierailija
24.04.2025 |

Eikö muut merkit kiinnosta. Samalla tavalla minä maksan laskuni vanhan Citikan huollosta kuin se Bemari-kuskikin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Toisilla on näitä munanjatkeautoja, toiset ei tarvii moisia. Terv. vanhan mersun omistaja

Vierailija
2/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuliterän 140 tonnin BMW X5 maasturi  omistaja edes millekään "nyrkkipajalle" eksyy kun huolto-ohjelma vaatii virallisia vuosihuoltoja.

Todennäköisemmin näit siellä jonkun santander-uunon 13 vuotta vanhan 320-sarjalaisen joka on 10 tonnin arvoinen. Kyllä alkaa vikaa jos toista ilmetä ja turha niitä on korjata enää merkkihuollossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turboja enää tehä ees. Ne on sähköjä. Ja bmw on tehny vapareita viimeks varmaa 1995

Vierailija
4/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän vuoden bemarit mallista riippuen maksavat enemmän kuin mitä mediaanisuomalaisella on varallisuutta yhteenlaskettuna. että tuskin niitä samaan huoltoon viedään kuin vanhaa sitikkaa.

itse ajan 2006 sitikalla ja ainoa mikä kiinnostaa, on se että läpäisee katsastuksen.

Vierailija
5/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei turboja enää tehä ees. Ne on sähköjä. Ja bmw on tehny vapareita viimeks varmaa 1995

Hybridejä myös. Toki ne törkeän kalliit mallit kuten XM ovat täyssähköisiä ja sitten i9.

Vierailija
6/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisin tämän vuoden turbo-bemarin, tai ylipäätään minkään muunkaan tämän vuoden auton, kun ne kaikki on muotoilultaan kuin jotain möhkäleitä tai sitten auringossa sulaneen p4ska kasan näköisiä, kulkee pattereilla tai "hypridillä", sisustus on täynnä jotain idioottimaisia infotainment näyttöjä että nää retardit jotka ei todellisuudessa edes nauti autoilusta voi ajaessaan samalla päivittää uusimman belfiensä someen??

terv: 305CID

Vierailija
7/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että nauravat. Ovat niin leipääntyneitä työhönsä että ainoa mikä kiinnostaa on palkka.

Vierailija
8/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisin tämän vuoden turbo-bemarin, tai ylipäätään minkään muunkaan tämän vuoden auton, kun ne kaikki on muotoilultaan kuin jotain möhkäleitä tai sitten auringossa sulaneen p4ska kasan näköisiä, kulkee pattereilla tai "hypridillä", sisustus on täynnä jotain idioottimaisia infotainment näyttöjä että nää retardit jotka ei todellisuudessa edes nauti autoilusta voi ajaessaan samalla päivittää uusimman belfiensä someen??

terv: 305CID

Bmw ei itseasiassa ole mennyt mukaan tuohon tablettipelleilyyn paremmissa malleissaan, vaan niissä on upotettuna se infonäyttö, jonka lisäksi on iso liuta fyysisiä nappeja mm. ilmastoinnin kontrollointia varten.

Mielestäni paljon tyylikkäämpi vaikutelma kuin se että keskellä konsolia on läntättynä joku halpistabletti. Se kun kuolee niin sittenpä et säädä enää mitään.

Vierailija
9/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turbot eivät ole enää pitkään aikaan olleet kalliita. Ei niitä enää edes tehdä.

Kalliita ovat bemarin hybridit ja täyssähköautot.

Vierailija
10/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

amiksen auto puolelta valmistuneet kuvittelevat olevansa kaikki tietäviä . alkavat jopa korjaamossa pomottelemaan muita 20v talossa olleita luotto miehiä. annoin kenkää . samoin tuttavalla kovat oli puheet pojalla jopa paikallisessa lehdessä kehui itseään. kuvitteli että krapula poissaolosta pitää maksaa täysi palkka kun mä oon niin hyvä. amiksen autopuolella ei opita kuin kääntämään lippiksen lippa taakse päin.

Vierailija
11/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

amiksen auto puolelta valmistuneet kuvittelevat olevansa kaikki tietäviä . alkavat jopa korjaamossa pomottelemaan muita 20v talossa olleita luotto miehiä. annoin kenkää . samoin tuttavalla kovat oli puheet pojalla jopa paikallisessa lehdessä kehui itseään. kuvitteli että krapula poissaolosta pitää maksaa täysi palkka kun mä oon niin hyvä. amiksen autopuolella ei opita kuin kääntämään lippiksen lippa taakse päin.

Ei ammattilainen ole koskaan sellaisessa krapulassa ettei voi tulla töihin. Tuo tapauksesi oli yksinkertaisesti alkoholisti.

Juoda saa jos haluaa, mutta siten että juomat poistuvat elimistöstä aamuun mennessä.

Vierailija
12/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime vuonna uuden Dacia halppisauton. Bensamoottori, manuaalivaihteet, Juuri sellainen auto, kuin halusin ja tarvitsen. Vein sen tänä vuonna ensimmäiseen huoltoon.  Sain kohteliasta ja ystävällistä palvelua, pullakahvit ja vielä kännykkääni hienon videoesittelyn huollosta ja auton kunnosta.  Terv. eläkemummo maalta.

Vierailija
13/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein vuosimallin 2001 Volkkarin tänään huoltoon. Sain kahvit ja korjaamon logolla lippalakinkin. Palvelu ollut aina erittäin hyvää. Jos jollain harjoittelussa olevalla räkänokalla naurattaa, siinä korjaamossa se nauru ja harkka loppuu lyhyeen.

Vierailija
14/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asentamista uudessa bemussa on ? Ei minun  autossa ainakaan 

Vierailija
15/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin viime vuonna uuden Dacia halppisauton. Bensamoottori, manuaalivaihteet, Juuri sellainen auto, kuin halusin ja tarvitsen. Vein sen tänä vuonna ensimmäiseen huoltoon.  Sain kohteliasta ja ystävällistä palvelua, pullakahvit ja vielä kännykkääni hienon videoesittelyn huollosta ja auton kunnosta.  Terv. eläkemummo maalta.

Siinä on menny hirveenä rahaa hukkaan ku ostit Romanian Renaultin 15000 eurolla. Sillä rahalla ois saanu hyvän saksalaisen auton käytettynä

Vierailija
16/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämäni nuoret autonasentajat nimenomaan naureskelevat uusille autoille ja ajavat jollain itse laitetulla vanhemmalla autolla.

Vierailija
17/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

amiksessa 3v kyllä tietää autoista kaiken omasta mielestään

Vierailija
18/18 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on menny hirveenä rahaa hukkaan kun ostit Romanian Renaultin 15000 eurolla. Sillä rahalla ois saanu hyvän saksalaisen auton käytettynä

Niin sitä luulisi.  Tämä oli jo kolmas auto, jonka ostin uutena.  On kiva ajella uudella, kun ei tarvitse minkäänlaista rassaamista huoltojen välillä ja takuu pelaa.  Olen tyytyväinen. Vaihdan muutaman vuoden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi