Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kenellä muulla kevättä rinnassa?
16.03.2007 |
Itse huomaan auringon myötä syntyvän jonkinlaisen levottomuuden.
Vaikea selittää, mutta tekee esim. mieli baariin ja höpötteleen ihmisten kanssa. Koko talven olen muuten ollut kuin talviunessa.
Onko muilla samanlaisia " ongelmia" ?
Kommentit (2)
Asfaltti kutsuu, tekis mieli vain ottaa mp3-soitin ja lähteä sotkemaan pyörällä. Nauttia auringon vitamiinia, kuten lapseni sanoo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yleensä viihdyn pitkiäkin aikoja ihan omissa oloissani (+mies ja lapsi), mutta esim. tällä viikolla olen tapaillut kavereita ja touhuillut varmaan monen viikon edestä. Ja baariin tekis NIIN mieli lähteä!