Lähes kymppitonnin säästöt
Kuluneet niin että enää vaivainen tonni jäljellä. Ihanaa tämä pitkäaikaistyöttömyys. Not.
(Kun joidenkin palstalaisten mielestä on mukamas kivaa loikoilla työttömänä. Ei ole! Töitä kun sais!)
Kommentit (25)
Kaljaan ja pizzaan menee melko paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvin moni haluaa olla työtön. Parkissa on 25 autoa, joitten omistajat ovat yhteiskunnan oleskelijoita. Vain kahdella autolla mennään töihin.
Tuommoisia taloyhtiöitä ei mahtane löytyä mistään.en usko en.0/5
Vierailija kirjoitti:
Olin vuoden ansiosidonnaisella 1800e/kk ja sain noin 10 tuhatta säästöön.
Nyt ne ovat kuluneet hissukseen, kun olen osa-aikatöissä ja palkka tonnin kuussa.
Jännä että 5 päivää viikossa töissä saa tuplasti vähemmän kuin työttömänä?
Väite ei pidä paikkaansa että työttömänä saisi enemmän rahaa.huutava vääryys on että 300 euron suoja osuus poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ne työttömät sitten elävät, joilla ei ole säästöjä?
Minulla on yh- kaveri, joka sai aikanaan noin 50 k perinnön. Tästä on 15 vuotta. Kuulin pari vuotta sitten, ettei perinnöstä ole mitään jäljellä. Wtf? Tiedän kyllä hänen olleen uupunut ja ottaneen parikin vuorotteluvapaata sekä olleen pidemmällä sairaslomalla, mutta on kuitenkin ollut töissä kaikki nämä vuodet.
Hän ei muistaakseni tehnyt lasten kanssa kuin yhden ulkomaanreissun, hänellä ei ole autoa tai kesämökkiä, hän ei ole shoppailija. Mihin ihmeeseen raha voidaan haaskata?
Eihän tuo tee kuin n. 4000€/ vuosi. Ja mitä se 4000 jaettuna kuukausilla, rapiat 300/kk. Eli ei paljon mitään.
Olet oikeassa, kun sen noin laskee, niin eihän se ole paljoa mitään. Ehkä ihmett
Mitenkähän muuten sen voisi laskea, kuin noin????
Olin vuoden ansiosidonnaisella 1800e/kk ja sain noin 10 tuhatta säästöön.
Nyt ne ovat kuluneet hissukseen, kun olen osa-aikatöissä ja palkka tonnin kuussa.
Jännä että 5 päivää viikossa töissä saa tuplasti vähemmän kuin työttömänä?