Hallituksen toimien takia köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu
Kuilu varakkaiden ja vähäosaisten välillä syvenee. Pahoinvointi, rikollisuus lisääntyy. Tällainen kehitys ei koskaan ole historiassa ollut hyvä asia: paine purkautuu ennemmin tai myöhemmin ja yhteiskunta järkkyy
Kommentit (33)
Ajatelkaa positiivisesti, kohta Suomi on velaton ja työttömyys 0%, HAH HAH HAH HALLITUS ON VALEHTELIJOIDEN KLUBI.
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan menee kuten kuuluukin. Oleskelusta ei pidäkään maksaa. Työn tekemisen pitää olla aina selvästi kannattavampaa.
Vedä kuule v### päähäs ja tukehdu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme rikkaat rikastuu, veroprosenttini on 48 %. Sinä et maksa edes 20 %. Tuntuu oikeasti epäreilulta sinun valitukseksesi. Ero maksetuissa veroissa on hurja.
Olisipa tuollainen veroprosentti. Mutta onhan sinullakin mahdollista alentaa veroprosenttisi vaikka 14 prosenttiin.
Pudotat vaan tulojasi reippaasti ja eikun nauttimaan pienestä veroprosentista.
Eiköhän sama köyhtyminen jatku seuraavankin hallituksen aikana, mistä nekään enempää rahaa saisi jos rahat on loppu.
Suomi on vaan niin paska maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan menee kuten kuuluukin. Oleskelusta ei pidäkään maksaa. Työn tekemisen pitää olla aina selvästi kannattavampaa.
Vedä kuule v### päähäs ja tukehdu siihen.
Köyhäkö siellä vittuilee? Rahan antaminen valtion kassasta sinulle on kuin vetäisi setelit vessanpyttyyn.
Köyhillä on täällä mahdollisuus (ja jopa velvollisuus) tehdä elämästään parempaa, ihan itse.
Johan sen lapsetkin oppii: MINÄ ITSE
Ei ole menestyvien velvollisuus tehdä kaikkea puolestanne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme rikkaat rikastuu, veroprosenttini on 48 %. Sinä et maksa edes 20 %. Tuntuu oikeasti epäreilulta sinun valitukseksesi. Ero maksetuissa veroissa on hurja.
Jos minulle maksettaisiin työstäni enemmän palkkaa, maksaisin minäkin enemmän veroja, mutta kun palkankorotukset ei EK/kok/persuille koskaan käy. Koska raha kuuluu vain 1% eliitille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tuollainen veroprosentti. Mutta onhan sinullakin mahdollista alentaa veroprosenttisi vaikka 14 prosenttiin.
Pudotat vaan tulojasi reippaasti ja eikun nauttimaan pienestä veroprosentista.
Sitä kutsutaan valitettavasti veropetokseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle maksettaisiin työstäni enemmän palkkaa, maksaisin minäkin enemmän veroja, mutta kun palkankorotukset ei EK/kok/persuille koskaan käy. Koska raha kuuluu vain 1% eliitille.
Miksi et opiskellut alalle ja hakeutunut töihin josta maksetaan enemmän palkkaa?
Jokaiselle ansionsa mukaan.