Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei juo vettä ollenkaan

Vierailija
24.04.2025 |

Pitäs varmaan opetella tämäkin taito. Joskus menee 2dl ei enempää.

Miten saisin pakotettua itseni juomaan?

Ja te jotka juotte mitä hyötyjä on

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sen nesteen muualtakin kuin vedestä 😅

Kylläpä kyllä. Saahan sen. Itse juon veden lisäksi kahvia, joskus lasillisen maitoa, pizzan kanssa tuopillisen pepsiä muutaman kerran pari kuussa, viikonloppuisin pari olutta tai pullon viiniä. En juo energiajuomia, teetä tai mehua ollenkaan. En vaan keksi muuta nestettä, mitä voisi niin vaan kalorittomasti juoda. Vesi on helppo vaihtoehto.

Miksi pitäisi kaloritonta juoda, paitsi jos on ongelma painon kanssa? 

Vierailija
22/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolisto toimii paremmin. Nivelkivut helpottaa. hiukset ja iho hehkuu. Uskoisin, että tiedätkin. Tuleeko tänään muuta taas, velaa ,öööö pööö,tyyliin .niinkuuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon vettä vetenä ehkä kerran viikossa. Miksi joisin enemmän, 58 v menty tällä tyylillä. Suositus taitaa olla 1,5 l. päivässä, miksi ?

Jos tiedät suositukset, niin olet varmaan siinä yhteydessä nähnyt perustelut. Näkyy että et juo vettä-

Vierailija
24/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tää kysyjä on- se,älkää langetko tähän. Iltapäivällä tulee lisää.. tunnistatte,, rasittavaa, öööööö niinku

Vierailija
25/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pelkkää ES

Vierailija
26/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vettä monta lasillista päivässä. Ruokajuomanakin käytän vettä. Meillä on hyvä porakaivovesi niin sitä juo mielellään. Toista on joku Helsingin vesi, eihän sitä sikakaan vinkumatta juo.

Vierailija
27/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kyllä. Saahan sen. Itse juon veden lisäksi kahvia, joskus lasillisen maitoa, pizzan kanssa tuopillisen pepsiä muutaman kerran pari kuussa, viikonloppuisin pari olutta tai pullon viiniä. En juo energiajuomia, teetä tai mehua ollenkaan. En vaan keksi muuta nestettä, mitä voisi niin vaan kalorittomasti juoda. Vesi on helppo vaihtoehto.

2 - 3 litraa päivässä, mitä se voisi olla? Kun en juo tosiaan limpparia, enkä mehuja.

Vierailija
28/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No  sitten hampaille happohyökkäys. Hedelmäsokerikin haitallista. Mehut syö kiillettä. keho koostuu vedestä. Elämäneliksiiri. Iho ja hiukset  kiittää. Nivelkivut yhteydessä nestehukkaan.

kesällä erityistarve vedelle. Hyvä treenijuoma.. Suolisto tarvitsee vettä, uloste muheutuu. Muut nesteet kuten kahvi-tee kuivattaa kehoa, ne ovat doireetit. Nestehukka- heikotus,pyörrytys.

Monista näkee ,että vettä uupuu . Kehokin koostuu vedestä. Kofeiinirajoite-sen ongelmat, eli ne eivät korvaa Vettä. Hampaat, ne eivät kasva uudestaan, suokaa ne.

Jos happojuomia, viiniä,cocista. pese hampaat Densifyllä 1. ja toinen kerta, levitä sitä vain ja sen enää syljet pois. Kiillesuojaus. Oral densify.

Oralilla muitakin muulle ajalle, repair jne. kun juotkin vettä-

Yleisjaksaminen vaatii jo vettä- väsyttääkö aina,  no tupooi käteen vedellä. Liika on liikaa, 1.5 ja riippuu onko helle,treenit, kuumuus, sauna, jne. mutta aamulla ihan ensin lasi vettä, koska keho on kuivnut yöllä, kahvilla älä aloita ikinä.

Vierailija
29/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juon vettä monta lasillista päivässä. Ruokajuomanakin käytän vettä. Meillä on hyvä porakaivovesi niin sitä juo mielellään. Toista on joku Helsingin vesi, eihän sitä sikakaan vinkumatta juo.

Ei se vesi Helsingissäkään nyt niin pahaa ole. Parin ekan lasillisen jälkeen siihen taas tottuu.

Minä juon kun on jano. Ruuan kanssa en juo mitään, mutta muuten pitkin päivää menee litra - kaksi vettä. Jos juon teetä, niin sitten menee vettä vähemmän, kun ei ole jano. Juon kahvia 3-5 mukillista päivässä. En ihan ymmärrä ihmisiä, jotka juovat todella vähän, eikö heillä oikeasti ole jano, vai eivätkö he osaa vain tulkita kehon viestejä? 

Vierailija
30/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälaista porukkaa täällä on?! Ette juo vettä koskaan, mutta kaikenlaista teollista sokerimakeutusaine-juomaa menee litratolkulla päivässä?! Ei mikään ihme kun porukka on täysin älyvapaata!

Eli jos sanon juovani sokeroimatonta teetä ja mehua, saan alapeukkuja, koska se tulkitaan makeutusaineen käyttämiseksi?

Voi ihme, mitä älykääpiöitä täällä on 😄

Vierailija
31/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vain vettä n 3l päivässä,sekä mustaa kahvia 2kuppia päivässä,olen fyysisessä työssä nestettä kuluu,ihoni on nuorekas ja sileä,ikää N64

Vierailija
32/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään juo sitä kuin yhden lasin heti herättyä. Muuten juon kahvia, teetä, Pepsi Maxia, energiajuomaa. Terveenä ja hyvinvoivana näinkin eletty, nyt ikää 50v.

Pelkkää kofeiinia ja keinotekoisia makeutusaineita. 

Vierailija
33/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon kossua raakana, mutta usko tai älä, siinäkin on suurin osa sittenkin vettä!

Vierailija
34/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vesi Helsingissäkään nyt niin pahaa ole. Parin ekan lasillisen jälkeen siihen taas tottuu.

Minä juon kun on jano. Ruuan kanssa en juo mitään, mutta muuten pitkin päivää menee litra - kaksi vettä. Jos juon teetä, niin sitten menee vettä vähemmän, kun ei ole jano. Juon kahvia 3-5 mukillista päivässä. En ihan ymmärrä ihmisiä, jotka juovat todella vähän, eikö heillä oikeasti ole jano, vai eivätkö he osaa vain tulkita kehon viestejä? 

Ei ole jano, tai jos on, sen sammuttamiksi riittää puoli lasillista vettä. Liika vesi tulee minulta heti ulos, ja joudun ravaamaan vessassa vähän väliä.

Vierailija
35/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään juo sitä kuin yhden lasin heti herättyä. Muuten juon kahvia, teetä, Pepsi Maxia, energiajuomaa. Terveenä ja hyvinvoivana näinkin eletty, nyt ikää 50v.

Tuo todellakin kuulostaa ihan hullulta? Vain kahvia, teetä, Pepsi maxia ja energiajuomaa. Huh! Jokainen tietenkin tyylillään, mutten usko tämän olevan todellisuus. Ei tuolla tyylillä kukaan pysy hyvinvoivana".

Vierailija
36/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jano, tai jos on, sen sammuttamiksi riittää puoli lasillista vettä. Liika vesi tulee minulta heti ulos, ja joudun ravaamaan vessassa vähän väliä.

Liika vesi. 😁

Sun elimistö ei ole tottunut normaaliin vesimäärään. Se tasottuu kyllä.

Vierailija
37/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne juovat viiniä muka fiksusti ruoan kanssa ja iltaisin lipittävät olutta tai siideriä. Itse en käytä noista mitään.

Vierailija
38/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista kahvi ja alkoholi kylläkin vain lisää nesteen poistumista kehosta. Vesi on kaikista paras vaihtoehto; ei kaloreita, ei pilaa hampaita, eikä maistu miltään. En ymmärrä ihmisiä, jotka sanovat, etteivät pysty juomaan vettä. Miksi?

Vierailija
39/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-v. ja juo energiajuomia?

Vierailija
40/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, normaalisti nesteitä nauttiva henkilö muodostaa vuorokaudessa virtsaa noin 12 litraa. Virtsan eritys on tarpeellista, jotta munuaiset voisivat poistaa kuona-aineita elimistöstä.

Virtsarakon koko on noin 500 ml ( litraa), joten tavallisissa oloissa virtaamisen tarve tulee noin 35 kertaa vuorokaudessa.

Jos virtsaamistarvetta on yli kahdeksan kertaa vuorokaudessa tai virtsapakko herättää useita kertoja yössä, asia alkaa yleensä häiritä, ja puhutaan tiheävirtsaisuudesta eli pollakisuriasta.