Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muiden päiväkodeissa GoreTex vainoa?

Vierailija
16.03.2007 |

Taas se alkoi. Lasten päiväkodissa se urputtaminen:" kyllä näillä keleillä pitää olla kumisaappaat" aivan samaa kuin tammikuun kurakeleillä. Mitä hiton vikaa niissä Goreissa muka on. Ei ole kastunut läpi. Lapset viihtyy ja jalat pysyy lämpiminä, mutta kun kumisaappaat ne vaan pitäisi olla. Ei ymmärrä ei. Ja kumisaappaita en sinne vie, ennen kuin sieltä joku antaa järkevän selityksen, miksi pitäisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gorejen tarroja on inhottava käsitellä, kun ne ovat märkiä ja kuraisia. Gorejen pintaan jää kura kiinni. Kumisaappaat ovat sileät ja siistimmät. Goreissa on lyhyempi varsi myös.

Vierailija
2/8 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksityinen perhepäivähoitaja, ja minun mielipiteeni on, että vanhemmat päättävät lapsen kengistä ja vaatteista. Jos sitten lapsi kastuu niin sitten kastuu. Tosin jos lapsi alkaisi ulkona itkeskellä vaatteidensa puutteiden takia, niin ottaisin asian puheeksi vanhempien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on lapsilla Gore Tex -talvikengät, mutta tällä viikolla ne ovat kyllä olleet auttamatta liian kuumat. Kun joka paikka on vielä täynnä kuraa, on kumpparit huomattavasti helpompi virauttaa puhtaaksi hanan alla. Keväälle meillä ei ole Gore-kenkiä, enkä aio hankkiakaan, saappaat saa kelvata sadekeleillä.

Yksi pulma päiväkodissa on selittää toisille lapsille, miksi toi saa mennä talvikengissä ja sun pitää laittaa saappaat. Selitä nyt kersoille, että tolla on noissa sellainen kalvo, kun kenkien välistä eroa ei lapset pysty erottamaan.

Vierailija
4/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä todennut, ettei ne ole kuitenkaan ihan yhtä hyvät kuin kumpparit, kun lapsi leikkii kuralätäköissä, mutta vanhempi päättää.

Näin toimitaan ainakin meidän päiväkodissa, ja sama pätee myös kuriksiin. Jos vanhempi sanoo, ettei kuriksia tarvitse laittaa, ei laiteta ja selitetään sitten muille lapsille, että xxx:n äiti on sanonut ettei tarvitse pukea kuriksia, muut pukevat. Ei ole ongelma.

Vierailija
5/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olivat vähän liian isot, hän joutui jotenkin klompsottelemaan niillä. Ostimme pienemmät. Ei minua ainakaan loukkaa, jos asiallisesti sanotaan. Joskus on vaikea ostaa lapselle vaatteita.

Vierailija
6/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goreissa ei vaan voi mennä lätäköihin, kyllä ne jotain kestää mutta ei sellaista mitä päiväkodeissa. Kyllä menee läpi mistä vaan Goresta tunnin lätäkössä seisomisen jälkeen. Saappaissa paljon parempi, ja ne on todellakin siistimmät pitää puhtaana.

Ulkoilkaa Goreissanne kotona, saappaat päiväkotiin

Vierailija
7/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taas se alkoi. Lasten päiväkodissa se urputtaminen:" kyllä näillä keleillä pitää olla kumisaappaat" aivan samaa kuin tammikuun kurakeleillä. Mitä hiton vikaa niissä Goreissa muka on. Ei ole kastunut läpi. Lapset viihtyy ja jalat pysyy lämpiminä, mutta kun kumisaappaat ne vaan pitäisi olla. Ei ymmärrä ei. Ja kumisaappaita en sinne vie, ennen kuin sieltä joku antaa järkevän selityksen, miksi pitäisi.

Vierailija
8/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumisaappaisiinkin.