Hankit koiran ja nimeät koirasi sen mukaan, mitä viimeksi söit/joit. Mikä olisi koirasi nimi?
Kommentit (305)
Mun koira olis Appelsiini, Late Appelsiini. Mutta meillä on oikeasti Sipsi ja Dippi nimiset kissat 😀
Kahvi.
Itse asiassa tiedän esim Papu- ja Mokka-nimisiä koiria.
Kahvilajikkeistakin varmaan joku sopii koiralle, mutta minä join seosta - Wilson coffee, aikoinaan juoksijana mainetta saaneen Wilson Kirwan kahviyrityksen tumm kahvia, niin että koiran nimi voisi olla myös Wilson.
Oletan että kilpajuoksijan nimi sopisi parhaiten vinttikoiralle joka meillekin on tulossa.
toisaalta useimmat koirat juoksevat nopeammin kuin ihminen, kilpajuoksijakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää lässyttää jostain koirasta, kun voisi ihan suoraa kysyä, "mitä söit viimeksi?".
Miksi ei saa tehdä mitään humoristista hauskaa aloitusta ja miksi luet ja kommentoit, jos noin on pinna kireellä ja pipo puristaa.🤯
Miksi sun piti kommentoida tähän? Mitä huumoria tässä on? Missä kohtaa pitäisi nauraa? Sun koira? haha hah haaa
Mulla ei ole koiraa, mutta humorintajua on. Olen pahoillani, jos pinna on noin kireellä.😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää lässyttää jostain koirasta, kun voisi ihan suoraa kysyä, "mitä söit viimeksi?".
Miksi ei saa tehdä mitään humoristista hauskaa aloitusta ja miksi luet ja kommentoit, jos noin on pinna kireellä ja pipo puristaa.🤯
Miksi sun piti kommentoida tähän? Mitä huumoria tässä on? Missä kohtaa pitäisi nauraa? Sun koira? haha hah haaa
Mulla ei ole koiraa, mutta humorintajua on. Olen pahoillani, jos pinna on noin kireellä.😨
Mun kommenttia ennen oli varmaan 10 kommettia ja uusinta kommenttia ennen 30, mutta vain mun kiinnostaa? Ei oo pinna kireällä, mutta miksi ei voi puhua asioiden oikeilla nimillä? Meno on kuin lastentarhassa.
Fazerin Sininen