Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalstallahan on ihan kiinnostavia miehiä!

Vierailija
16.03.2007 |

Pitkän suhteen äskettäin päättäneenä mulla on hieman sellainen olo, että tällaiselle hieman alle kolmekymppiselle eronneelle ei ole tarjolla kuin sellaisia tyyppejä, jotka ovat toisella kierroksella hyvästä syystä. Tai sitten ne eivät ole koskaan oikein päässeet vauhtiin sillä ensimmäiselläkään.

Mitään miestä en nyt ole etsimässä, kun en entisestäkään ole vielä päässyt yli, mutta tässä eron tiimellyksessä tuo ajatus " mä en löydä koskaan ketään kivaa" on pyörinyt jonkun verran päässä. Kävin äsken cityn deittipalstalla lukemassa ilmoituksia ihan mielenkiinnosta tätä ajatusta hälventääkseni.

Yllätyksekseni huomasin, että siellä on ihan normaalin kuuloisia akateemisia (? ainakin väittävät olevansa) miehiä. Suurin osa tosin yli 30 vuotta. Onko teillä kokemusta näihin ilmoituksiin vastaamisesta? Ovatko nuo miehet sittenkin kirjallisesta normaaliudestaan huolimatta hylkytavaraa? No, toisaalta sitähän minäkin olen, kun eka kierros päätyi huonosti...

Kokemuksia nettitreffeistä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heistä vain yksi oli oikeasti tosi epäilyttävän oloinen. Yksi oli tylsä ja asui samassa talossa isänsä ja veljensä kanssa, sama työpaikka jo yli 10 vuotta (kiitos, mutta ei kiitos!). Pari oli ihan ok, mutta tuntui että heillä oli ero vielä tosi lähellä- Toisaalta taas en ollut kiinnostunutkaan.

Tapasin sitten myös nykyisen kumppanini, eikä ollut epäilystäkään ettei suhde olisi onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi