Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut mt työkyvyttömyyseläkeläiset

Vierailija
23.04.2025 |

Käyttekö missään päivätoiminnassa? Missä vertaisia? Mulle suositeltiin että tulisi lähdettyä kotoa muuallekin kuin kauppaan. Mutta jännittää mennä. Taustalla koulukiusaus ja ryhmittyminen vaikeaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy, enkä kehtais käydä

Vierailija
2/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti joku kiusaaja pesiytyi ketjuun. 

Mene vaan kokeilemaan. Jotkut kuulemma ihan hyviä, jotkut ei .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rohkeasti mukaan! Itse olen tavallisella eläkkeellä, mutta olen miettinyt, että pitäisi löytää jotain tekemistä jostain kodin ulkopuolelta. 

Vierailija
4/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti joku kiusaaja pesiytyi ketjuun. 

Mene vaan kokeilemaan. Jotkut kuulemma ihan hyviä, jotkut ei .

Mitä niissä joissain on vikaa?

Ap

Vierailija
5/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on kamalaa. Koulukiusaaminen on tuhonnut elämääni valtavasti, vaikka olen jo kolmissakymmenissä. Se on tuhonnut myös empatiakykyä ja monesti koen vihaa kollektiivisesti kaikkia suomalaisia kohtaan kouluaikojeni vuoksi. En kuitenkaan halua kiusata ketään enkä kiusaa. 

Vierailija
6/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaminen on kamalaa. Koulukiusaaminen on tuhonnut elämääni valtavasti, vaikka olen jo kolmissakymmenissä. Se on tuhonnut myös empatiakykyä ja monesti koen vihaa kollektiivisesti kaikkia suomalaisia kohtaan kouluaikojeni vuoksi. En kuitenkaan halua kiusata ketään enkä kiusaa. 

Mulla samaa. Kiroan mielessäni kaikkia ihmisiä ja olen vihainen ja toivon pahaa.

Ap

Vierailija
7/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa. Kiroan mielessäni kaikkia ihmisiä ja olen vihainen ja toivon pahaa.

Ap

Ymmärrän hyvin. Ei siitä kannata päästä eroon kun en itse ainakaan pysty. Yrittää vaan jaksaa eteenpäin. 

Vierailija
8/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sulta evätty terapia ja/tai lääkkeet?

Vierailija
9/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hei Ap! Kehotan kääntymään rakastavan Jumalan puoleen. Jeesuksen avulla pystyy antamaan anteeksi. Hän antaa myös rauhan ja merkityksen elämään. Hänen kanssaan on turvallista kulkea, tässä vaikeassa maailmassa.

Kaikkea Hyvää Sinulle!

Vierailija
10/10 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo homma tuhoaa kehosi ja mielesi. Elimistö käy kovilla jatkuvan vihan vuoksi eikä sinulla itselläsikään ole mukava olla. Kiusaajat pilasivat menneisyytesi. Älä anna tulevaisuuttasi heille. Ole onnellinen ihan vaikka tahallasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän