Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te, jotka sanotte työttömyyteen ratkaisuna yrityksen perustamisen, mikä on oma kokemuksenne yrittäjyydestä
23.04.2025 |
Jos sinulla on yritys, mikä on koulutuksesi, kokemus alalta ja paljonko oli pääomaa ennen yrityksen perustamista? Tai onko sinulla jotain spesiaaliosaamista, mikä ympärille pystyit perustamaan yrityksen ilman ulkopuolista tukea, pääomaa tai alan kokemusta?
En ole työtön itse, eikä kukaan normaali näin päättelisikään - tyhmimmät usein päättävät näin kaikista jotka ymmärtävät näistä asioista vähän syvemmälti.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miksi yritys tulisi perustaa ilman ulkopuolista tukea tai ilman alan kokemusta? Tein oman alani töitä noin 7 vuotta, jäin työttömäksi, perustin oman yrityksen (pääomaa oli varmaan jotain 10 000 euron verran) ja ryhdyin töihin. Ihmeesti oli apua siitä, että tunsin ihmisiä, jotka saattoivat suositella eli minulla oli maine hyvänä tekijänä.
Laskin, että jos olen työntekijänä noin 8000 e/kk arvoinen, niin kyllä minulla on oltava sellaista osaamista, jota voin itsekin myydä. Harva työntekijä ymmärtää, että tullakseen palkatuksi on tuotava yritykselle rahaa, ei vain nostettava palkkaa.