Rakennekynnet itse? Onko vaikeaa? Kokemuksia, neuvoja!
Olen käynyt tähän saakka teetättämässä geelikynnet itselleni mutta olen miettinyt, josko niitä osaisi itse tehdä?
Onko teillä kokemuksia niiden tekemisestä? Onko vaikeaa? Pystyykö itse tekemään vai tarvitaanko kaveria apuna?
Löysin netistä saksalaisen nettikaupan, mistä saisi ostaa koko tarvitavan arsenaalin pakettina, eikä ollut edes kallis.. onkohan sellaisesta mihinkään?
Entä löytyykö netistä ohjeita kynsien tekoon/ huoltoon?
Kiitoksia avusta!
Kommentit (3)
vai tuleeko noissa uuni mukana?
En usko, että itsetekemällä saat kovin pysyvää jälkeä aikaiseksi. Jos kynnen alle jää vähänkin ilmaa, kynsi kärsii ja geeli irtoilee.
Entäpä mitä aineita noissa tsi-geeleissä on? Ovatko turvallisia?
ei kaikki kynnet tarvi uunia.. ja uunin voi tosiaan ostaa samassa paketissa saksasta jos välttämättä haluaa. Itellä omatekoiset ollut jo kauan ja hienot on ja hyvin pysyy. Jos ei halua ulkomailta tilata niin tilaa vaikka ellokselta, tosin se on vähän kalliimpaa.
kun eräs luokkakaverini teki itselleen.
En niitä sen tarkemmin silloin katsonut, mutta ihan siisteiltä näytti ja ihan ok oli kuulemma onnistunut!
Tulee ainakin paljon halvemmaksi ja luulen, että pikkuhiljaa alkaa sujumaan paremmin ja työnjäljestä tulee siistimpää, vaikka alussa tuntuisikin hankalalta..
Mahtaisko niiden tarvikkeiden mukana tulla ohjeita? Muistan joskus itse katsoneeni netissä sellaista pakettia missä oli kaikki tarvikkeet ja ohjeet.