Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen synttärit pe

Vierailija
23.04.2025 |

Meillä on ollut sopimus että perjantaina olisi lapsen kaverisynttärit ja sunnuntaina sukulaiset ja kummi. 

Mutta, niin minä olen ollut kippeenä ja vieläkin on kuumetta. Ajattelin, että siirränkö syntymäpäivää lauantaille, että saisin leipoa perjantain? Lapsi tulee pettymään satasella. 

Mitä tekisitte?

Lapsi toivonut suklaakakun, mokkapaloja ja minipitsoja (valmiina ostan). Dippivihanneksia ja sipsiä, karkkia jne.hedelmiä.

Lapset ovat sitten yökylässä. lapsella toive, että tilataan pitsat.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos illalla ei kuume nouse niin onhan sitten ollut 2 kuumeetonta päivää. ja töihinkin mennään 1 päivä kuumeen jälkeen. mitä nämä palstamammat kauhistelee. olen sairaanhoitaja, joten eiköhän tarttuminen ole jo ohi. viime viikollaalkoi kurkkukipu joten so what. 

minä kurkkaan tuon suussa sulavan suklaakakun. 

lapset ovat minulle lapsia eli juuri teini-iän saavuttaneita 13-vuotiaita. 

aapee

Mitkä kaksi kuumeetonta päivää? Aloituksessa kerroit, että vieläkin on kuumetta. Eli tänään ei ainakaan ole kuumeeton päivä.

Sairaanhoitajana sinun etenkin luulisi olevan tietoinen virusten tartuntakyvyn säilymisestä pinnoilla.(Ovenkahvat, hanat, astiat jne ) Osa viruksista ei häviä edes desinfiointiaineilla. 

Toivottavasti minua tai läheisiäni ei hoivaa koskaan kaltaisesi hygieniaa halveksuva "sairaanhoitaja".

Vierailija
22/23 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos illalla ei kuume nouse niin onhan sitten ollut 2 kuumeetonta päivää. ja töihinkin mennään 1 päivä kuumeen jälkeen. mitä nämä palstamammat kauhistelee. olen sairaanhoitaja, joten eiköhän tarttuminen ole jo ohi. viime viikollaalkoi kurkkukipu joten so what. 

minä kurkkaan tuon suussa sulavan suklaakakun. 

lapset ovat minulle lapsia eli juuri teini-iän saavuttaneita 13-vuotiaita. 

aapee

Siksi juuri olisi hyvä vanhemmille kertoa, koska kuten huomaat, osa ottaa nämä taudit vakavammin. Esim. me olemme lähes päivittäin tekemisissä sairauden heikentämän henkilön kanssa, ja välttelemme tautipesäkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suklaakakku ja mokkapaloja? No, jos tykkää suklaasta niin paljon.

Ei mokkapaloissa ole suklaata.

Kaakaota on, mikä on suklaan olennainen ainesosa.