Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutuitteko tekin siitä että Lidlin mainoksessa Schwarzeneggerillä oli kallis kello?

Vierailija
11.09.2023 |

Minä en nyt oikein tajua että mistä tässä möyhkätään?
Tyypillä on rahaa kalliiseen kelloon, siinähän hankkii ja pitää sitä oma asiansa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/67a9dd12-b44c-40fa-8e09-a9dcea271ef3

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvää mainosta: Säästä asioimalla Lidlissä, niin sinullakin on varaa kalliimpaa kelloon.

Vierailija
2/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä kello? En minä edes huomaa tuollaisia asioita, en telkkarissa enkä omassa elämässä.

Ihan sama mulle. Miksei monimiljonäärillä saisi olla kallis kello? Ei kai kukaan Arskaa köyhäksi luule?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttunut. Mua nauratti se mainos. Aikuinen äijä menee mainostamaan Lidlin muutaman euron pilipali laitetta mutta pitää saada 30 000 euron kellonsa näkyviin. Just kuin joku teini joka haluaa näytellä uutta Niken collariaan tai joku pissis jonka pitää esitellä jotakin merkki veskaansa joka ei ole sen kummemman näköinen kuin parin euron kirppislaukku. Huonon itsetunnon pönkittämistä. Ja paljonkohan Arnooltti sai tuosta surkuhupaisasta mainoksesta? Eikä tasan tarkkaan kukaan tuota vempainta osta sen takia kun Aarnold sitä käsissään pitelee. Hauskaa.

Vierailija
4/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika boomeri, käyttää jotain rannekelloa. Puhelinkin sillä on varmaan langallinen ja numerolevystä veivattava. Molemmat viime vuosituhannen juttuja.

Vierailija
5/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myydään halpaa kiinaroskaa ja sitten siellä asioi Arska kalliin laatukellonsa kanssa. Ei tasan ole sellainen kauppa, jossa Arska yleensä asioi.

Vierailija
6/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on Lidlin mainos. Näin paljonko te ymmärrätte minkälainen toimija on vastuullinen media joka elää mainoksista?

Vierailija
7/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt Arska ollut, vaan joku setä vain.

Vierailija
8/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä sitä möyhkäystä. Ihan kuin väkisin haluttaisiin synnyttää kohu asiasta.

Vierailija
9/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arska on legenda, koskematon, jätetään Terminaattori ja Predator metsästäjä rauhaan ja annetaan vanheta rauhassa, tehköön mitä tahansa mainoksia...

Vierailija
10/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan äkkiä usko että Arska itse ostaisi Lidlistä Parksiden halpistyökaluja kun hänellä on varaa ostaa kunnollisia työkaluja laatumerkeiltä.

Vierailija
11/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mainoksia niin en ole tuotakaan mainosta nähnyt mutta en suuttuisi. Miksi suuttuisin? Mua ei kellot kiinnosta eikä muutenkaan muiden omaisuus.

Vierailija
12/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoinnista jos jotain ymmärtää, niin kuka oikeasti luulee Arskan ostavan mitään Lidlistä? Hänet on palkattu mainoskasvoksi ja tuomaan huomiota. Kellon myötä tuli vielä ylimääräistä huomiota. 

Vierailija
13/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään kelloa.

Vierailija
14/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin mainos toimii kun täälläkin aiheesta puhutaan.

Vierailija
15/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arskahan on rikas. Olisihan sillä varaa monin verroin kalliimpaakin kelloon.

Vierailija
16/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Arskan kanssa sovittiin, että suostuu mainokseen tietyllä hinnalla, jos saa pitää kelloa ranteessa. Mies mainostaa kyseistä kelloa muualla. Tuskin monikaan vahingossa pitäisi kelloa niin näkyvästi esillä.

Itselleni samantekevää, en ole perehtynyt kelloihin.

Vierailija
17/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhimäkikin brassailee kalliilla kelloilla vaikka on vassari.

Vierailija
18/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika boomeri, käyttää jotain rannekelloa. Puhelinkin sillä on varmaan langallinen ja numerolevystä veivattava. Molemmat viime vuosituhannen juttuja.

aika huono yritys Arska on kaiken dissauksen yläpuolella... Terminator 2 kertoo kaiken oleellisen...

Vierailija
19/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arska on ihana . En katsonut mitään kelloa.

Vierailija
20/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan äkkiä usko että Arska itse ostaisi Lidlistä Parksiden halpistyökaluja kun hänellä on varaa ostaa kunnollisia työkaluja laatumerkeiltä.

Sehän tässä huvittavinta olikin, Arska Lidlissä ostamassa pazkaa roinaa miljoonillaan. Mä en olisi edes tajunnut että sillä on kallis kello jos ei ois noussut kohua. Samannäköinen kello on mun isällä, mä noista ymmärrä.