Olen idiootti ja menin ihastumaan
Kyseessä piti olla yhden kerran juttu, mutta tottakai minä jätin sille yhteystietoni ja olen nyt nääntymykseen asti odotellut viestiä. Ollaan siis laitettu pari viestiä tapaamisen jälkeen, mutta ei mitään vakavaa.
Miten tyhmä voi ihminen olla?? Nyt vaan riudun tässä ihastuksessa....
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
"Hänhän toimii juuri niin, kuin alunperin sovimme. Ei se tarkoita sitä etteikö hän olisi kykenevä välittämään minusta, me vain sovimme kerran jutun ja sillä selvä."
Älä nyt viitsi. Ei miehellä ole tunteita sinua kohtaan. Jos olisi, se tulisi kyllä ilmi hänen teoissaan. Miksi koet tarpeelliseksi puolustella häntä tai keksiä tekosyitä hänen puolestaan? Ei tuo ainakaan helpota sinun tilannettasi mitenkään, kun yrität ylläpitää toivoa noin.
Usko tai älä minä tiedostan tämän kyllä. Jos mies välittäisi minusta vähääkään, ottaisi hän yhteyttä. Enkä minä ehkä edes kaipaa mitään suhdetta. Kaipaan hänen lähelleen, hänen lämpöä ja tuoksuaan. Hän oli oikeasti ihana, ja minä olen ollut hieman yksinäinen:(
Mutta, olen ollut jo 4 päivää laittamatta viestiä. Yritän kyllä parhaani.
Vierailija kirjoitti:
Mies odottaa naiselta enemmän aloitetta joten pyydä vaikka lenkille sitä.
Minä olen tehnyt aloitteen. Olen varmaan juuri sellainen "liian helppo", jolloin mies menettää heti mielenkiinnon. Vaikka hän on ainoa jonka lähellä olen ollut vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta trållukat.
🤗👋
Seksi on vain seksiä,
mutta joskus pelimieskin
rakastuu. Tai sitten ei.
Tämä pelimies tuskin rakastuu. Enkä sitä oikeastaan edes oletakaan. Kunhan riudun tässä ikävässä, kun olin niin tyhmä, että ihastuin häneen.
Menee ohi. Olet ihastunut tuohon tunteeseen ja uuteen jännittävään tilanteeseen, et itse ihmiseen. Vamppaa baarista uusi yhden yön hoito.
Vierailija kirjoitti:
Menee ohi. Olet ihastunut tuohon tunteeseen ja uuteen jännittävään tilanteeseen, et itse ihmiseen. Vamppaa baarista uusi yhden yön hoito.
Niin, kyllä minä tähän uskon, että tämä menee ohi. Uutta en kyllä halua, vertailisin varmaan heitä vain keskenään, eikä se olisi kenellekään reilua.
Huomenta trållukat.
🤗👋
Seksi on vain seksiä,
mutta joskus pelimieskin
rakastuu. Tai sitten ei.