Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele ruokapaikkaa Tampereelta!

Vierailija
22.04.2025 |

Olen tulossa to-pe Tampereella ulkomaalaisen kumppanini kanssa, ja vaikka Tampere onkin mulle tuttu, eivät raflat niinkään (oon siis lähinnä käynyt pikaruokaloissa / Vapriikin lounaalla jne, kun aikaisemmin lastan kanssa kaupungissa vieraillut). Nyt siis kyseessä ns. "aikuisten reissu". 

Suositelkaapa mulle edullisia / keskihintaisia hyviä ruokapaikkoja / rafloja joissa kotiinkuljetus? Voi olla etnistä / mitä vaan. 

Yövymme Pyynikin maisemissa, jos sillä väliä (eli munkkikahveilla toki käydään). 

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse paikallinen, mutta olen pitänyt Bodega Saludin, Whateverin ja Zafranin lounaista.

Vierailija
22/26 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cafe Pispala ihan ehdoton, samoin Borneo. Sellaisia keskihintaisia. Jos hintavampaa Heinätori, Apaja, Näsinneula. Tammelantorin Tapola ja mustamakkara. Neljä vuodenaikaa kauppahallissa. 

Toi Kauppahalli olikin hyvä nosto, kiitos! Borneo vaikuttaa myös hyvältä. Mieheni on siis ranskalainen ja sivutoimeltaan kokki, joten hieman haastavaa joskus tämä hyvien /kivojen ruokapaikkojen löytäminen. Suomessa raflojen tarjonta aina pääpiirteittäin samaa lohta / possua / pippuripihviä / kananfileetä. Ja koska me syödään usein/paljon, olisi hyvä, että rafla olisi edullinen / keskihintainen, kukkaro kun ei ole pohjaton. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astor ja brasserie-lista. Takuulla hyvää, edullistakin ja Keskustorilla, josta lähtevät kaikki bussit ja ratikka.

Jos pelkkä alkupala on 15€ niin millä mittakaavalla edullista? Tai mikä on sulle kallista? :D 

Vierailija
24/26 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taverna Nääsivästä Punikista löytää kaikki baltian herkut.

Siis mikä tämä on? Ei löydy googlettelemalla? Mikä on Tavernan nimi? Nääsivä? Nääsivä Punikki? 

Vierailija
25/26 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punjab Kebab

Vierailija
26/26 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampinkoski on tosi kiva. Siellä on myös hyvä palvelu, aina mukavaa ja ystävällistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi