Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä menen nyt nukkumaan

Vierailija
22.04.2025 |

Niin saan edes hetken olla tuntematta yksinäisyyttä ja tuskaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia💗

Vierailija
2/7 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä ja aamulla ehkä parempi olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tyyny kainaloon lohduksi ja lausu Taivaan Isälle pyyntö, että hän auttaisi. Hän on aina läsnä.

Vierailija
4/7 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukous yksinäiselle, itsensä hylätyksi tuntevalle

Rakas Jumala

Joskus tunnen itseni niin yksinäiseksi ja nämä tunteet ottavat minut kokonaan valtaansa. Mitä enemmän jään pohtimaan yksinäisyyttäni sitä enemmän takerrun siihen kiinni. Anna minun kokea Sinun syvä rakkautesi minua kohtaan niin, jotta voisin vahvistua sisältä päin.

Anna minun löytää turvani sinussa ja vaikka olisin yksin, en tuntusi tätä kauheaa yksinäisyyttä. Tiedän,että jos syvälle sisimpääni juurtuu tietoisuus siitä, että Sinä rakastat minua, omanarvontuntoni palautuu ja minun on helpompi kohdata niitä tilanteita, joitain nykyään vältän ja jotka jättävät minut tuntemaan itseni yksinäiseksi.

Pyydän sinua, paranna minut. Luotan sinuun älä anna minun pettyä. Aamen.

https://www.luostariyhteiso.fi/rukous-yksinaiselle-itsensa-hylatyksi-tu…

Vierailija
5/7 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä uskovana jäin yhtäkkiä leskeksi 45-vuotiaana, en ollut koskaan ennen sitä asunut yksin päivääkään. Koin lohdutonta yksinäisyyttä ja orpoutta. Jumala toi eteeni jonkin ohjelman, jossa sanottiin: Koet jääneesi yksin, mutta et ole, vaan minä olen sinun kanssasi. Jumala hoiti ja nosti minut jalkeille, ja lähetti myös ihmisiä, jotka auttoivat ja hakivat minut mukaansa ihmisten ilmoille.

Vierailija
6/7 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa tapauksessa näkee unta siitä, ettei ole yksinäinen vaan on ns normaali elämä. Tai no parhaassa ja parhaassa, tuollaisesta unesta herääminen on kammottavaa ja se pilaa koko päivän koska tuollainen uni jää ainakin mulla usein jotenkin "päälle" ja siitä muistaakin ihan kaiken vaikka muuten harvemmin muistaa unistaan yhtään mitään.

Itsekin makaan jo sängyssä peiton alla kun olen tulossa vissiin kipeäksi ja hetken jo torkahdinkin eli nyt sitten varmasti saakin taas taistella aamuyölle asti että nukahtaa uudelleen.

Ärsyttävää.

Mutta hyvää yötä sinulle!

Vierailija
7/7 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs meninkin jo kuuden aikaan, mutta ei sitä unta aamuun asti riittänytkään. Pitäisi vissiin olla jotain unilääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi