Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä Hercules-merkkisistä rattaista? Minusta ihan kaameat, rumimmat markkinoilla olevista!
16.03.2007 |
Bugaboot on paljon nätimmät, kevyet ja sirot. Samoin Gessleinit ja Teutoniat on kivan näköisiä. Mutta Hercules YÖK!!!
Kommentit (2)
vähän säässä kuin säässä ja ovat helpot liikutella soratielläkin. Tykkään Herquleksen vaellushenkisestä ja maskuliinisesta ulkonäöstä. Tämä on taas näitä makuasioita joista ei voi kiistellä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä oli raptos spinit ja todella kiikkerät! Näyttää massiivisilta ja tukevilta, silti kaikkee muuta!