Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin juuri että emme oikeasti ajattele omia ajatuksiamme vaan ne tulevat suurimmaksi osaksi ulkopuolelta

Vierailija
22.04.2025 |

Pään sisään junnaavat jääneet ajatukset, nekin, ovat tulleet alunperin ulkopuolelta mutta ne asuvat kehossa. Keho saa uraan jumiutuneet ajatuksen heräämään. Hoitamalla kuntoon ikävien ajatuksien aikana nousevat KEHOLLISET tuntemukset, jumiutuneet ajatukset hellittävät. 

Kuulostaako oudolta? Minusta tässä on järkeä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihmiset VIHDOIN alkavat tajuamaan että KAIKKI "politiikka" ja uutiset on vain juutalaisten ja uuden maailmanvallan VALHE joka on tarkoitettu HÄMÄÄMÄÄN meitä ja JAKAMAAN MEIDÄT TOISIAMME VASTAAN!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihmiset VIHDOIN alkavat tajuamaan että KAIKKI "politiikka" ja uutiset on vain juutalaisten ja uuden maailmanvallan VALHE joka on tarkoitettu HÄMÄÄMÄÄN meitä ja JAKAMAAN MEIDÄT TOISIAMME VASTAAN!!!!!!!!!!!!

Hae apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi jos olet pahalla tuulella ja niskasi ovat jumissa, älä jää jumiutumaan pahoihin ajatuksiin vaan keskity hieromaan niska rennoksi. Huonosti voiva vatsa muuttaa heti minua ja minkä värisin lasein tarkastelen maailmaa. Hyvällä tuulella oleminen alkaa vaatimaan tahdonvoimaa jos maha on kipeä esimerkiksi. Silloin alan keskittymään mahan hoitamiseen kuntoon enkä jumitu mahan tuottamiin synkkiin ajatuksiin. 

Toivottavasti selvensi :)

Vierailija
4/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Joskus huvittaa, kun tekoälyä kritisoidaan siitä, että ei se ajattele, vaan tuottaa vaan lauseita sen perusteella mitä sille on opetettu. Mutta oikeastaan ihmisen aivot toimii ihan samoin. Lapsesta asti ihminen imee ympäristöstään vaikutteita, ja ajattelu on pitkälti sitä, että pyörittelee niistä jotain näennäisen omia ajatuksia.

Vierailija
5/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole ajatuksesi. Olet se, joka voi katsoa sivusta ajatustesi virtaa. Se on jännä fiilis, kun siinä onnistuu. Aivan kuin päässä asuisi joku hullu joka soimaa minua, muita ja elämää.

Vierailija
6/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa taas VKK-mies tehdä hajatelmia.

Vierailija
7/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Joskus huvittaa, kun tekoälyä kritisoidaan siitä, että ei se ajattele, vaan tuottaa vaan lauseita sen perusteella mitä sille on opetettu. Mutta oikeastaan ihmisen aivot toimii ihan samoin. Lapsesta asti ihminen imee ympäristöstään vaikutteita, ja ajattelu on pitkälti sitä, että pyörittelee niistä jotain näennäisen omia ajatuksia.

Mainostaulut ovat alkaneet inhottamaan minua. Osta osta osta, ne saavat ajattelemaan. Olisi vaikka kuvia taiteesta, kukkasista, ei mitään inhottavaa tyrkytystä ja vielä pyytämättä.

Vierailija
8/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole ajatuksesi. Olet se, joka voi katsoa sivusta ajatustesi virtaa. Se on jännä fiilis, kun siinä onnistuu. Aivan kuin päässä asuisi joku hullu joka soimaa minua, muita ja elämää.

Kuin radio mitä ei saa hiljennettyä ja ohjelma on huono ja sitä ei voi vaihtaa. Radioäänen persoona on kaikkea muuta mitä itse on mutta sen ääni on kuulijan oma ääni. Näin minä kuvailisin sitä kun löysin sen :)

Vierailija
9/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaalaiset ovat neuroottisia itsemurhan tekijöitä Descartesin kaamean virhepäätelmän vuoksi: Ajattelen, siis olen. Tämä johtaa siihen, että oma ajattelu otetaan täytenä totuutena ja olemisen perustana joka hetki.

Oikeastihan se on näin: Olen, siis muun muassa ajattelen.

Vierailija
10/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalaiset ovat neuroottisia itsemurhan tekijöitä Descartesin kaamean virhepäätelmän vuoksi: Ajattelen, siis olen. Tämä johtaa siihen, että oma ajattelu otetaan täytenä totuutena ja olemisen perustana joka hetki.

Oikeastihan se on näin: Olen, siis muun muassa ajattelen.

Venäläiset on taas vaan murhan tekijöitä, vai mitä?

Vierailija
11/11 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireät lihakset ja jännittynyt keho vaikuttaa ajatuksiin. Tönkkö keho ajattelee tönkösti kuin puu. Venyttely ja verryttely keinoin millä hyvänsä vetreyttää myös ajatuksia ja mielenliikkeitä ja kohottaa heti mielialaa. Kun olin masentunut, löhösin vain ja liiikkumattomuus ylläpiti masennusta koska lihakset vain kireytyivät. Aloin venyttelemään paikkoja kuntoon ja löysin päästäkin jumiutuneita paikkoja. Niskat, leuat, päälaki otsa, kulmakarvojen väli ynnä muuta. Kasvojen ja leuan rentoutus on minulla toiminut parhaiten aina aluksi. En todellakaan pysty rentouttamaan niskaa hampaa irvessä saati selkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi