Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siveysvyön käyttäjät.

Vierailija
22.04.2025 |

Te jotka käytätte siveysvyötä tai te joiden kumpaninne käyttää siveysvyötä, oletteko kertoneet leikistänne kellekkään? Miten asiaan on reagoitu kertomanne jälkeen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin erottuani bdsm henkisen naisen. Muutaminen treffien jälkeen hän sanoi, jos tässä ruvetaan olemaan yhdessä niin hän on sitten pomo ja sinä alistut minun tahtoon. Ajatus kiihotti kovasti olla alistuneena naisen komentoon ja myönnyn. Sain ensimmäiseksi siveysvyön ja hän teki selväksi että, piiskaakin tulee rikkeistä suhteessa. Muutettuamme yhteen olen hoitanut kotityöt ja palvellut häntä kun kuningatarta. Sitten kerran tultuamme kaupasta hän sanoi nyt sitten riisut alasti ja keittiönpöydälle mahalleen. Hän sitoi minut ranteista ja nilkoista kiinni pöydänjalkoihin ja sanoi, katselit yhtä naista kaupassa ja nyt seuraa rangaistus. Hän haki kaapista leveän paksun nahkavyön. Remmi viuhahti ilmassa ja iskytyi pakaroille kovaa purin hammasta kun remmi viuhui. Oli pakko ruveta anelemaan mutta turhaan, itku tuli lopuksi ja piiskaus loppui. Hän irrotti minut ja meni istumaan nojatuoliin ja komenti tänne eteeni kontille. Hän avasi haaransa ja työnsi pillunsa tuolinreunalle ja sanoi nuole rontti. Minä nuolin ja nuolin hän tuli useamman kerran. Komento tuli, ylös ja hän poisti siveysvyön  otti suihin ja minä tulin nopeasti. Sitten hän sanoi, annan sulle herkkua aina kun olet ihmisiksi ja lakkaat katselemasta vieraita naisia. Siveysvyö on ja pysyy aina, piiskaakin tulee säännöllisesti että pysyt kurissa ja nuhteessa. Nyt 4 vuoden jälkeen olen hänen täysi sub siveysvyössa ja säännöllisesti piiskattu mutta kieltämättä nautin.

Vierailija
22/27 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huikeeta 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaaminen vain lisää kiimaa, olet avuttomana sidottuna ja nainen päättää piiskanmäärästä. Kulli tykyttää siveysvyössä ja piiska iskeytyy reisille ja pakaroille, et voikun uikuttaa. Todella kiihottavaa ja nautinnolista kun on oikeen tiukan dominan käsittelyssä.

Vierailija
24/27 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on kertonut varmaan parille kaverilleen! 

Vierailija
25/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiva katsoa kun rakas aviomieheni laittaa aamiaista, kun siveysvyö hiukan näkyy kalsareiden läpi. Tästäkin tulee meille hyvä päivä.

🔑

Vierailija
26/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin yhdelle kaverille, ja hän ihmetteli aika tavalla. Sen jälkeen olen pitänyt asian salassa. Tosin tietysti kyllähän sen ovat monet tuikituntemattomat saaneet selville, koska avain on tyttiksen kaulassa. Ne hymyt ja tietäväiset katseet ovat melko yleisiä😉.

Vierailija
27/27 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä alkoi lukon käyttö? Oliko jompi kumpi aktiivisempi asian suhteen? Miten asia otettiin puheeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi