Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvä mitäpä jos tänä jouluna et jakaisikaan lapsillesi joululahjoja vaan antaisit ne eteenpäin työttömien lapsille

Vierailija
16.11.2025 |

Tehkää työttömille lahjarikas joulu!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse työssäkäyvä, joka tekee niin?

Vierailija
2/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Tule sinä sanomaan 5v lapselle että et saa lahjoja kun annan sinun lahjan naapurin elämäntapa työttömälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvien lasten vanhemmat ovat työnteolla ne lahjat lapsilleen ansainneet. Samaa suositellaan myös teille elämäntapapummeille, jotka jo liiankin tottuneita siihen, että kaikki kustannetaan puolestanne ja muiden pusseista. 

Vierailija
4/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön yh

Vierailija
5/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan joulun lahjakeräykseen aina muutaman kunnollisen lahjan, mutta kyllä minä omalla työllä tienaamani rahat pääsääntöisesti ja aivan oikeutetusti käytän omaan perheeseeni.

Vierailija
6/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Mieheni on pitkäaikaistyötön ja minä työssäkäyvä. Jätämmekö joka toisen lapsen lahjatta vai kuinka meidän pitäisi ap:n mielestä toimia?

Vierailija
7/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön yh

Kuinka yllättävää.. not.. 🙄

Vierailija
8/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lopettaisit tuon typerän trollaamisesi tai ainakin kohdistaisit sen Riikka Purralle ja Petteri Orpolle, jotka ovat tilanteeseen syylliset. Ei heillä rahaa puutu vaan järkeä.

Vierailija
9/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkeellä.

Vierailija
10/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uitut tehdä

Vierailija
11/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Omille lapsille piiskaa. 

Vierailija
12/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja lapseton. Annan lahjan kodittomille eläimille ja varmaan hope ry:lle, koska oma sydän sanoo niin. Ei ketään voi pakottaa hyväntekeväisyyteen, ruinaaminen vaan ärsyttää. Ja varmasti sinuakin köyhempiä on. Kuka sitten on oikeutetuin lahjoihin? Entäpä jos jokainen huolehtii lähimmäisistään ja omantunnon mukaan muista.

Vierailija
13/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan lahjat palkaksi, jos sinä tulet puolestasi tekemään joulusiivouksen meille? Kelpaisiko? 

Vierailija
14/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Meille ei sitä krääsää tarvitse tuoda. Teemme hankinnat vain tarpeen mukaan.

Joka joulu lapset tekevät lahjalistan tarpeellisista asioista. Budjetti 100 euroa per pää.

Hyvin on toiminut eskarista lähtien.

Puhelimet ostetaan tarpeeseen, eikä leuhkimiseen koulun käytäville.

Vierailija
15/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan lahjat palkaksi, jos sinä tulet puolestasi tekemään joulusiivouksen meille? Kelpaisiko? 

Ei kiitos

Vierailija
16/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pidättele hengitystäsi.. Tuokin torakka vaatii kaiken ilmaiseksi ilman vaivannäköä.. 

Vierailija
17/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, todellinen RI, riemuidiootti.

Vierailija
18/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikanaan MLL:n kautta tuota lahja-apua vapaaehtoityönä ja lahjoitinkin myös. Valitettavasti pääsin näkemään saajien reaktiot ja ajatusmaailman liittyen tähän apuun ja lopetin sekä vapaaehtoistyön ja lahjoittamisen. Tämä riittää mulle perusteluksi ja opetukseksi koko loppuelämäkseni.

Vierailija
19/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan lahjat sekä omille että työttömän veljen lapsille ja veljen perhe tulee meille joulua viettämään.

Vierailija
20/30 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lopettaisit tuon typerän trollaamisesi tai ainakin kohdistaisit sen Riikka Purralle ja Petteri Orpolle, jotka ovat tilanteeseen syylliset. Ei heillä rahaa puutu vaan järkeä.

Tilanteeseen on syyllinen ap itse, ei yhtään kukaan muu. Ehkä vähän myös sinä, joka olet rahoittanut kotona loisimista velkaa ottamalla. Nyt on onneksi aika maksaa, korkojen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä