Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan terve aikuinen ei tarvitse kolmea lämmintä ateriaa päivässä

Vierailija
21.04.2025 |

Kaksikin on vähän siinä ja siitä. Jotkut leivät tai salaatti lounaaksi ja lämmin ateria illallakin riittäisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen ja minä syön. Leipien syönti on turhaa.

Vierailija
2/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä ajatusta avauksesi takana. Onko sulla joku erityinen syy vatvoa sitä, missä muodossa ihmiset syövät ruokansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka syö kolme lämmintä ateriaa päivässä? Thaikut?

Vierailija
4/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön ison aterian n. klo 11-13 ja illalla voileivän tai pari, ja aamiaista en syö.

Paino silti noussut vuodessa n. 3 kiloa.

En viitsi edes ajatella miten lihava olisin jos söisin kolme ateriaa päivässä. Jo nyt pitäisi vähentää hiilarin ja rasvan määrää proteiinin ja kasvisten kustannuksella.

Vierailija
5/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii yhtäkään.

Englannissa on ihan yleistä että lounaaksi syövät voileipiä tai jotain.

Vierailija
6/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nää 4-6 kertaa päivässä syövät saavat diabeteksen. Kolme kertaa päivässä voi syödä ja yksi lämmin ateria on riittävä päivässä eikä mitään välipaloja ja iltapaloja ym. paloja tarvita ollenkaan, mutta jos väkisin diabeteksen haluu niin jatkaa sitten mättämistä. 

Vierailija
7/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
8/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nää 4-6 kertaa päivässä syövät saavat diabeteksen. Kolme kertaa päivässä voi syödä ja yksi lämmin ateria on riittävä päivässä eikä mitään välipaloja ja iltapaloja ym. paloja tarvita ollenkaan, mutta jos väkisin diabeteksen haluu niin jatkaa sitten mättämistä. 

Syön 5 kertaa päivässä ja olen hoikka sekä terve. Näistä kaksi on lämmintä ruokaa. 

Vierailija
9/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?  Sillä ei ole merkitystä kuinka monta kertaa syö vaan mitä syö.

Vierailija
10/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön ison aterian n. klo 11-13 ja illalla voileivän tai pari, ja aamiaista en syö.

Paino silti noussut vuodessa n. 3 kiloa.

En viitsi edes ajatella miten lihava olisin jos söisin kolme ateriaa päivässä. Jo nyt pitäisi vähentää hiilarin ja rasvan määrää proteiinin ja kasvisten kustannuksella.

No, vastaat itse kysymykseesi ymmärtämättä sitä. 

Kuka siis syö noin, kuin ap kirjoittaa? Minä. Aamulla munakasta, päivällä ja iltapäivällä jotain vihanneksia ja proteiinia, ja illalla kaurapuuroa marjoilla ja raejuustolla. Syön siis neljä lämmintä ateriaa päivässä, ja paino on tippunut nyt yli 20 kg. Ne ateriat ovat kylläkin pieniä.

Vierailija
11/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse yhtään mitä muut tekevät tai syövät. Vai miten lihapiirakkansa lämmittävät.

Vierailija
12/12 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole multa pois jos jotkut niin syövät. Itse syön kerran päivässä ruuan. Se sopii minulle hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi