MOT tänään
Tällä kertaa hallituksen kurjistamia henkilöitä. Yhdelle ei jää työvuorosta kuin 9 euroa käteen, toinen joutuu keräämään pulloja. Sillä lailla Suomi - sillä lailla !
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on itse sen kurjimuksensa aiheuttanut. Toiset vaan on niin tyhmiä ja ei siitä valtiota syyttää!
Niin, että selän sairaus on itse aiheutettua, jaa, mitenkähän alkaisin hajottaa selkääni ettei vaan tarttis mennä töihin. Miehellä OLI ammatti, mutta ei pääse sitä Suomessa harjoittamaan. Mikähän sairaus sinulla mahtaa olla kun kirjoittelet niin saatanan typeriä juttuja, soita huomenna hoitoyksikköön, voivat valaista päänuppisi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisinta oli että hallituksen ministerit eivät halunneet kommentoida näitä.
Sanni on kyllä törkein valehtelija velka-Petskun ja työttömyys-Artsin ohella. Tervetuloa tänne Forssan torille, työttömyys johtuu sodasta ja tulleista- ilmekään ei värähtänyt. Kokoomuksen työrukkanen, rutiinilla leikkaa ja puhuu potaskaa. "Riikka" nyt ei vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että huonot esimerkit otettu ohjelmaan. On hienot telkkarit ja kaikki viimesen päälle. Olisi näytetty myös meitä kokoaikatyötä tekeviä yksinhuoltajia, jotka painavat pitkää päivää ja rahat ei riitä. Meiltä leikattiin myös.
Otitko yhteyttä MOT-ohjelman tekiöihin ja tarjositko esimerkkiäsi heille ?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on taas valittamassa ruoasta ihminen, jolle olisi selvästi hyväksi syödä vähemmän.
Niin no, myös vähän tukevammalle tulee nälkä eikä syömislakko oikein auta asiaa eikä edesauta laihtua terveellisesti. Typerä kommentti sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on itse sen kurjimuksensa aiheuttanut. Toiset vaan on niin tyhmiä ja ei siitä valtiota syyttää!
Osa ehkä, mutta sairauksille ei voi mitään.
Ei polta, tai käytä alkoholia kohtuuttomasti. Syö kohtuudella ja on ilman ylipainoa. Paljon konsteja terveeseen elämään.
Taidan ottaa pakurikääpäteetä iltapalalla. Antaa seesteisen yöunen ja virkeänä uuteen työpäivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ryypätään ja syödään mitä sattuu, niin sairauksia toki tulee. Ei se ole sattumaa.
Kuka ohjelman henkilöistä ryyppäsi, en huomannut tätä lainkaan.
Oli kyllä huonot esimerkit... Jotenkin huokui se, että tukia on totuttu saamaan, eikä sellaista tekemisen meininkiä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Katsotaan sitten kun yrität elättää itsesi eikä isi ja äippä enää lapioi sulle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ollut. Yksikin oli omien sanojensa mukaan neurologian lääkäri, joista hirveä pula Suomessa..
Ei ole lääkäri, vaan neuroPSYKOLOGI.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että huonot esimerkit otettu ohjelmaan. On hienot telkkarit ja kaikki viimesen päälle. Olisi näytetty myös meitä kokoaikatyötä tekeviä yksinhuoltajia, jotka painavat pitkää päivää ja rahat ei riitä. Meiltä leikattiin myös.
Taas tämä sama virsi, älä jaksa. Mulla on yli kymmenen vuotta vanha iso telkkari joka jäi äidiltä. Mikä oli "viimeisen päälle"?
Vierailija kirjoitti:
Eikä ollut. Yksikin oli omien sanojensa mukaan neurologian lääkäri, joista hirveä pula Suomessa..
Ei vaan neuropsykologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vihdoin päättyy haihattelu-politiikka. Kaikilla pitää olla selvää, että otetaan vastuu omasta elämästä. Vastuuta ei voi siirtää valtiolle. Sairaat ja vammaiset ihmiset pitää hoitaa ja heille pitää riittää varoja. Mutta kun on työkykyinen niin mars töihin tai kouluttautumaan. Maassa missä kaikilla on mahdollisuus kouluun, ei ole mitään järkeä syöttää ilmaiseksi ihmisiä kotiin.
Muistetaan myös se, että kun ihmisiä makaa kotona, vanhukset ja vammaiset jäävät ilman rahaa minkä he ansaitsevat!No näillä leikkauksilla on nimenomaan kurjistettu sairaiden ja vammaisten elämää.
Puhumattakaan vanhuksista! Hoitajaleikkauksilla tehtiin käytännössä valtakunnallinen eutanasia!
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisinta oli että hallituksen ministerit eivät halunneet kommentoida näitä.
Minkähän takia, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vihdoin päättyy haihattelu-politiikka. Kaikilla pitää olla selvää, että otetaan vastuu omasta elämästä. Vastuuta ei voi siirtää valtiolle. Sairaat ja vammaiset ihmiset pitää hoitaa ja heille pitää riittää varoja. Mutta kun on työkykyinen niin mars töihin tai kouluttautumaan. Maassa missä kaikilla on mahdollisuus kouluun, ei ole mitään järkeä syöttää ilmaiseksi ihmisiä kotiin.
Muistetaan myös se, että kun ihmisiä makaa kotona, vanhukset ja vammaiset jäävät ilman rahaa minkä he ansaitsevat!Mitäs sitten kun ei pääse töihin? Kouluihinkaan ei pääse jos ei saa opintolainaa elämiseen tai työkkärin hyväksyntää opiskella työttömyyspäivä rahalla. Ei se maailma ole niin mustavalkoinen kuten esität..
Suomi onkin nykyään sinimusta...
Vierailija kirjoitti:
Mitä syytä sulla on epäillä sitä? Kielitaidoton ei saa laillistetuksi tutkintoaan Suomessa. Se on pitkä prosessi silloinkin, jos kieli ei ole este. Pitää hommata todistukset ehkä sotaa käyvän maan yliopistosta ja työtodistuskopiot sairaaloista, jotka on pommitettu paskaksi. Yritäpä itse. Eri maiden lääketieteen tutkinnot ei ole verrannollisia, vaan tutkintoa pitää täydentää sitten kun on selvillä, miten tutkinnot eroavat ja todistukset on esitetty.
Sotaa käyvistä maista pakenevat ensimmäisenä koulutetut ihmiset, joilla on vara lähteä karkuun ja jotka yleensä ensimmäisenä internoidaan, koska älymystö on aina uhka diktatuurille. Kai sinä persuna tajuat, että olet itse ollut maalittamassa yliopistoväkeä ja kulttuuriväkeä, jotka on sitä valtakunnan älykkäintä väkeä, johon et itse koskaan kuulu.
SDP korjaa seuraavassa hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja loput on raketti-insinöörejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei polta, tai käytä alkoholia kohtuuttomasti. Syö kohtuudella ja on ilman ylipainoa. Paljon konsteja terveeseen elämään.
Taidan ottaa pakurikääpäteetä iltapalalla. Antaa seesteisen yöunen ja virkeänä uuteen työpäivään.
Sulla mitään työpaikkaa ole, saatanan persuhippi. Pössyttelemään sinä menet ja nukut koko huomispäivän.
Rouvan kannattaisi varmaankin laihduttaa ja kuntouttaa selkää lihastreenillä. Osa-aikaiselle eläkkeelle ei yleensä pääse jos ei tee kokopäivätyötä, jossa tulee ilmi, ettei selviä. Pelkkä oma kertomus ei auta.