Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi pääsee huomenna töihin

Vierailija
21.04.2025 |

Eikä tarvitse moneen tuntiin katsella miehen hapanta naamaa, pelastusta tiedossa !

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä koko pääsiäisen. Agnostikkona en katso että minulla on oikeutta omia kristillisiä juhlia omiin maallisiin huvituksiini.

Vierailija
2/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhät ovat olleet pitkät. En kuitenkaan pääse huomennakaan töihin. Arki alkaa, mutta työttömyyteni jatkuu aina vaan kunnes joskus pääsen lopulta eläkkeelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt töitä koko pääsiäisen. Agnostikkona en katso että minulla on oikeutta omia kristillisiä juhlia omiin maallisiin huvituksiini.

Onneksi Pääsiäinen on kristinuskoa vanhempi pakanallinen juhla! Joten on vain oikein, että me pakanatkin saadaan pitkät vapaat. Juhlitaan siis valoa ja kevätkauden alkamista!

Vierailija
4/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja tänään ainakin täällä on ollut syksyinen sää. Aloin kaipaamaan syksyä. En siis odota, enkä pidä keväästä, enkä varsinkaan kesästä.

Vierailija
5/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ollessaan sinun iässäsi nämä keski-ikäiset naiset ovat kauhistuneet samalla tavalla.

Vierailija
6/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, ollessaan sinun iässäsi nämä keski-ikäiset naiset ovat kauhistuneet samalla tavalla.

Tämä meni vahingossa väärään keskusteluun. Pahoittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi