Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut kauniimpi ja naisellisemman näköinen kun lakkasin juomasta alkoholia.

Vierailija
21.04.2025 |

Olen kaunis ja naisellisempi nykyään. Aiemmin näytin vähän kummalliselta, turvonneelta, ehkä epäsiistiltä ja jostain syystä maskuliinisemmalta. Käytin runsaasti alkoholia. 

Muut naiset havainnoineet samaa kun juominen loppui?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olin ihan normaali työssäkäyvä nainen mutta toki väsyneempi sekä huonovointinen monella tapaa. Eli en mikään ihan rappiolla oleva mutta silti muutos aikamoinen. -ap

Vierailija
2/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on myrkky ja vaikuttaa haitallisesti hormoneihin ja sitä kautta vähentää naisen naisellisia piirteitä ja toisaalta miehen miehekkäitä piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on myrkky ja vaikuttaa haitallisesti hormoneihin ja sitä kautta vähentää naisen naisellisia piirteitä ja toisaalta miehen miehekkäitä piirteitä.

Niin varmasti vaikuttaa hormoneihin. Olin ennen siis kasvoiltani enemmän maskuliinisempi, jotenkin kulmikkaammat vaikka turvonneet. Nyt naisellisempi pehmeä piirteiset kasvot, ei turvotusta, nenä kapeampi, iho kimmoisa, silmät suuremmat ja niissä loistoa. On mielenkiintoista vertailla kuvia ennen ja nyt. -ap 

Vierailija
4/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo montaa kertaa vuodessa, mutta viimeksi kun join niin seuraavana päivänä ihmettelin kyllä miten naama näyttää niin rumalta! 

Vierailija
5/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kuulla. Naisellinen nainen on kauniimpi katsella kuin turvonnut viskibassoäänellä varustettu sisarensa.

M

6/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon nykyisin pari kertaa vuodessa alkoholia lähinnä juhlissa.

Silloin kun joi enemmän nuorempana kyllä sen huomasi ulkonäössä ja oli seuraava päivänä paha olla.

En kaipaa enää niitä aikoja.

The only fears we have to fear is these fears itself.

Vierailija
7/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on, että kyllä siinä ulkonäkökin alkaa kohentua, kun laittaa korkin kiinni, vaikken aloitusta uskokaan todeksi, vaan vaikuttamisyritykseksi. Täällä käy aika ajoin jotain rattiusintoilijoita ja niitä, jotka vastustavat maitokaupan viinanmyyntiä.

Vierailija
8/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, mervitapolalookki forever

Vierailija
9/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alkoholia joit? Viiniä? Kaljaa?

Vierailija
10/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta se on, että kyllä siinä ulkonäkökin alkaa kohentua, kun laittaa korkin kiinni, vaikken aloitusta uskokaan todeksi, vaan vaikuttamisyritykseksi. Täällä käy aika ajoin jotain rattiusintoilijoita ja niitä, jotka vastustavat maitokaupan viinanmyyntiä.

Aijaa, minusta on vain ihana kertoa positiivisista jutuista mitä koen kun raitistuin. Olen alkoholisti, joten iloitsen ja olen ylpeä niin monesta asiasta mitä nykyään näen ja koen selvänä. Olen onneksi vielä nuori ja ehdin paljoa elämässä kokemaan ilman alkoholiakin vaikka aikuisuuden ensimmäinen vuosikymmen menikin aikalailla penkin alle ryypiskelyn takia. -ap 

Vierailija
11/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useimmiten. Olut oli halpaa, joten perus oli se, että ostin 12-15 olutta + halpa litran viini kylkeen. Sillä pärjäsi yhden illan. Näitä iltoja oli 2-4 viikossa. -ap

Vierailija
12/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin tosi nätti. 

Vierailija
13/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla nykyhallituksessa nais115ministereillä on no jätetään sanomatta.

Vierailija
14/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kuulostaa siltä että alkoa on mennyt aika paljon

Vierailija
15/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideripissikset ei ole seksikkäitä

Vierailija
16/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useimmiten. Olut oli halpaa, joten perus oli se, että ostin 12-15 olutta + halpa litran viini kylkeen. Sillä pärjäsi yhden illan. Näitä iltoja oli 2-4 viikossa. -ap

Huh, tuo on valtava määrä alkoholia yhdessä illassa 😬

Vierailija
17/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen voi olla tuon jälkeen työkykyinen vai oletko isokokoinen? Ihan siis puhtaasti ihmettelen, en hauku. Mulla olisi tuon määrän jälkeen niin kamala olo muutamankin päivän, etten töihin pystyisi. 

Vierailija
18/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen voi olla tuon jälkeen työkykyinen vai oletko isokokoinen? Ihan siis puhtaasti ihmettelen, en hauku. Mulla olisi tuon määrän jälkeen niin kamala olo muutamankin päivän, etten töihin pystyisi. 

No, en minä oikein tiedä itsekään. Vuosien tulosta. Kyllähän sitä massaakin oli paljon kertynyt. Sanomattakin varmaan selvää, että kiloja hyvin sulanut myös raittiuden jälkeen. Vatsani oli ihan tyypillinen kaljamaha, iso kova ja turvonnut. Nykyään laskenut hyvin paljon, naisellinen ja vyötärö erottuu jo hyvin. Ei pelkästään kasvoissa eroa. 

Korjaan nyt vielä että joskus myös jäi alkoholia tuosta määrästä seuraavaan päivään. Joskus ei. Enkä edes ollut kaato kännissä mutta tukevasti humalassa kuitenkin. Krapulat kesti päiviä ja olivat kamalia. Oli kulissi olemassa ja jotenkin selvisin vuodesta toiseen. Onneksi nykyään ei tarvitse selvitä, ei pitää yllä mitään valheita tai häpeillä itseään. -ap

19/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, mervitapolalookki forever

Mervi oli kova 😜

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/20 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi tekee miehetkin rumaksi.