Naiset: onko vaimoni toiminta tavallista naisille?
Sanokaapa: otimme viime viikolla vaimoni puhelimella (mikin toiveesta) kuvia minusta, jossa esiinnyin alasti ja ns. Koko komeudessani. Kysyin tänään häneltä, onko tullut katseltua noita kuvia. Hän vastasi, että ei ole koska poisti nuo kuvat puhelimeltaan heti. Kysyin, että miksi hän poisti niin hän vastasi ettei häntä kiinnosta tuollaisia kuvia kenestäkään katsella.
Kysymys: onko tämä tavallista naisille vai eikö hän vain enää pidä minua viehättävänä? Kysyin asiaa myös häneltä ja hänen mukaansa pitää minua kyllä viehättävänä, mutta ei vain tykkää katsella tuollaisia kuvia. Tiedän kyllä ettei katso esim. Aikuisviihdettäkään koskaan.
Kommentit (115)
Tyypillinen tylsä nainen. Noin 90% on tuollaisia. Sitten on niitä muutamia harvinaisia mahtavuuksia, jotka pytää lähetteleen kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tarve esitellä itseään on yhdistelmä epävarmuutta, itsensäpaljastelua ja huomionhakua. Todella epäkiihottavaa. Ihan sama kuka se mies on, harvaa naista kiinnostaa.
kun taas naisten huomattavasti suurempi tarve esitellä itseään on parempi koska....(?)
Jos joku on toivottua, sen toteuttaminen on muille palveluksen tekemistä. Naisia toivotaan olemaan esillä ja paljastelemaan.
Toivotaanko miehiä? Eipä oikeastan. Maksetaanko ja palkitaanko heitä siitä? Hyvin vähän jos ollenkaan.
Aika monilla naisilla myös liittyy erittäin negatiivisia assosiaatioita alastomiin mieskehoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen tylsä nainen. Noin 90% on tuollaisia. Sitten on niitä muutamia harvinaisia mahtavuuksia, jotka pytää lähetteleen kuvia.
"Mahtavaa, tuo nainen haluaa siitintäni." Kyllä on hieno elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naista kiinnosta mitkään hölmöt jöpötyskuvat. Miehet niitä omia vehkeitään ihailevat. Ei niissä killuttimissa ole naisten mielestä mitään katseltavaa, vaikka seksistä tykkäisikin.
Jeps. Siitin on varmaan maailman ylituotetuin ja -tarjotuin hyödyke.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavalliselta kuulostaa.
Oudolta kun itse halusi kuvia joita ei katsokaan.
voin tehdä tarkemman analyysin tilanteesta jos saan kyseisen kuvamateriaalin haltuuni.
Mikä teitä naisia vaivaa? Oletteko ihan oikeasti noin frigidejä omaa miestä kohtaan? Onpa kumma kun ukkonne ravaa vieraissa...
N43
En ymmärrä jos vehkeestä otetaan kuva ja muija sen haluaa pois niin ukko kysyy etkö pidä minua viehättävänä?Kyllä on äijällä aivot valuneet haaroväliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mahtavaa, tuo nainen haluaa siitintäni." Kyllä on hieno elämä.
Niin on. Olen samaa mieltä. Molemmin puolin lähetellään kuvia toisistamme.
Pakko tunnustaa, että miehen elin näyttää yleensä aika rumalta, joten itsekään en niitä kuvia katselisi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä jos vehkeestä otetaan kuva ja muija sen haluaa pois niin ukko kysyy etkö pidä minua viehättävänä?Kyllä on äijällä aivot valuneet haaroväliin.
Ja mitähän naiset tuumaisi, jos mies kommentoisi noin hänen lähettämilleen alastonkuville? Kyllä olisi taas hyvin loukkaantuneita siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämä Miki, kenen toiveesta vaimo halusi kuvia ottaa? Onko esimerkiksi hänen rakastajansa, jolle halusi näyttää miltä oma miehensä näyttää alastomana?
Ei Miki, vaan Mikki. Se, joka tyttöystävä Minni tietää, miltä Mikin maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naista kiinnosta mitkään hölmöt jöpötyskuvat. Miehet niitä omia vehkeitään ihailevat. Ei niissä killuttimissa ole naisten mielestä mitään katseltavaa, vaikka seksistä tykkäisikin.
Jeps. Siitin on varmaan maailman ylituotetuin ja -tarjotuin hyödyke.
Rämemajava hyvä kakkonen! Ennenkaikkea repsahtaneessa rungossa
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naisia vaivaa? Oletteko ihan oikeasti noin frigidejä omaa miestä kohtaan? Onpa kumma kun ukkonne ravaa vieraissa...
N43
Mun ukkoni tietää, että sytyn kosketuksesta, aina. Kumma ettei keski-ikäinen tajua.
Vinkkinä, kannattaa lähettää sille naiselle mielummin ihan sanallisia viestejä. Jos olet hyvä kirjoittaja, tehoaa paljon paremmin kuin mitkään kuvat. En halua vastaanottaa minkäänlaisia kuvaviestejä. Videopuhelu on sitten eri asia. Siinäkin pidetään vaatteet päällä toki.
Kuka on Mikki ja miksi hänen toiveestaan otitte vaimosi puhelimella sinusta alastonkuvia?
Tuoreessa suhteessa, kun vielä asuimme erillämme ja välillämme oli satoja kilometrejä, Uudenmaan sulku ja muut koronajutut, jaoimme toisillemme monenlaisia kuvia ja videoita. Nyt, kun hänestä on tullut aviomieheni, asumme saman yhteisen katon alla ja meillä on kaksi lasta, tuo tutuisi ehkä vaivaannuttavalta. Minähän näen hänet koko komeudessaan milloin tahansa. Miksi tyytyä kuviin?