Naiset: onko vaimoni toiminta tavallista naisille?
Sanokaapa: otimme viime viikolla vaimoni puhelimella (mikin toiveesta) kuvia minusta, jossa esiinnyin alasti ja ns. Koko komeudessani. Kysyin tänään häneltä, onko tullut katseltua noita kuvia. Hän vastasi, että ei ole koska poisti nuo kuvat puhelimeltaan heti. Kysyin, että miksi hän poisti niin hän vastasi ettei häntä kiinnosta tuollaisia kuvia kenestäkään katsella.
Kysymys: onko tämä tavallista naisille vai eikö hän vain enää pidä minua viehättävänä? Kysyin asiaa myös häneltä ja hänen mukaansa pitää minua kyllä viehättävänä, mutta ei vain tykkää katsella tuollaisia kuvia. Tiedän kyllä ettei katso esim. Aikuisviihdettäkään koskaan.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka ihme on Mikki?
Mikki-hiiri?
Onko Disney siirtynyt aikuisviihteen tuottajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei yleisesti pidä seksistä ja seksuaalisuudesta
Sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaimo sillä kuvalla tekee? Mä nään mun miehen nakuna ilman kuvia.
Ja mies vielä kysyi, onko vaimo katsonut niitä kuvia. Kiusallista!
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä tykkään katsella tuollaisia kuvia mielestäni.
Minä en omasta mielestäni. Ainakaan mielellään
Vierailija kirjoitti:
No ei, jos se tarkoittaa jotain kikkelikuvia.
Minäkin poistaisin ihan jo tietoturvasyistä.
Huomaavaista sinuakin kohtaan.
Ihan tavallista on, ei ne alastonkuvat ole mitenkään mukavia katsella puhelimesta, olipa kysymys omasta tai vieraasta miehestä. Miehet kuulemma lähettelevät naisille ns. kalukuvia, ihmettelen todella miksi, mitä noissa kuvissa pitäisi miesten mielestä olla? Naisenko pitäisi heti huutaa kovaan ääneen, että tule nyt hyvä mies tänne heti ja tee, tee, tee jotain. Lapsellista puuhaa miehiltä, ei ne kalukuvat kiinnosta.
Kai se on. Mulla on puhelimen piilotettu kansio miehen alastonkuvia pullollaan, muutenkin tykkään katsella kuvia hänestä kun on huonoja hetkiä päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on. Mulla on puhelimen piilotettu kansio miehen alastonkuvia pullollaan, muutenkin tykkään katsella kuvia hänestä kun on huonoja hetkiä päivän aikana.
Mulla on piilotettu kansio täynnä muiden miesten kuvia. Ei sitä samaa jaksa koko ajan kattella.
Hallitushommia parhaimmillaan. Juuri näin moraalitonta homma on ja kristilliset mukana? Kai sentään kirkollisverot maksat?
Mitä varten niitä kuvia pitäisi katsella? Mitä siitä olisi tarkoitus saada irti?
Naiset on erilaisia keskenään. Minä tykkään saada omalta mieheltä tuollaisia kuvia ja niitä paljon katselen mutta välillä häiritsee kun näyttää muita kuvia jollekin ja koittaa varoa ettei noita lävähdä esiin. Siksi tekisi mieli joskus poistaa mutta en raaski. Tuota piilotettua kansiota en kyllä ole edes tajunnut tehdä.
Kuka se Mikki on, ja miten tuo teidän kuvio toimii?
Vierailija kirjoitti:
miehet ei vieläkään ymmärrä, että ei naiset halua mitään seisotuskuvia katsella
Hä?? En ole mitään lähettänyt.
Mies
Näin kerran mun veljen tyttöystävän alastonkuvan. Voi pojat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on piilotettu kansio täynnä muiden miesten kuvia. Ei sitä samaa jaksa koko ajan kattella.
Kukin tavallaan. Mä olen autisti ja tykkään kun ihmiset ei elämässä vaihdu.
Tässä näkyy se ero miesten ja naisten ajattelumaailmassa. Miehet tykkäävät naisten alastonkuvista, naiset taas ei niistä oikein syty... Kikkelikuvat ei sytytä ketään naista, siksi ei niitä myöskään toivota tai katsella. Naiset syttyy toki hyvännäköisistä miehistä, mutta usein pelkkä kikkeli ei ole se pääasia, vaan miehen olemus, katse, asenne ja miten kohtelee naista. Tietty lihaksikas mies on kivempi kuin lösö, mutta sänkyyn asti etenee lopulta se, kenen kanssa saa nauraa ja tulee hyvä olo. Kukilla pääsee pidemmälle kuin kikkelikuvilla.
N45
Minunkin exä kuljeskeli kotona välillä alasti ja ikään kuin esitteli itseään minulle. Minusta se oli vain kiusallista.
Miehet haluaa itse katsella alastomia naisia. Siksi kai ne kuvittelee, että naisilla on samanlainen mieltymys.
Ei ole. Siinä on vain jotain akkamaista. En yhtään tykkää katsella alastomia miehiä eikä se kiihota minua yhtään. Miehen paljastelu on enemmänkin luotaantyöntävää.
Kyllä hänellä ihan hyvä vartalo oli, mutta ei sillä minuun seksuaalista vaikutusta tehnyt.
Mies on minusta paljon kiihottavamman näköinen hyvin puettuna. Alastomuus ei sytytä. Kesäisin miesten kadulla kulkeminen ilman paitaa on inhottavaa. Vaikka olisi miten hyvä kroppa. Ja kun nainen ei kiihotukkaan siitä vaan toivoo että mies laittaisi jotain päälleen, niin sitten kiukuttelevat, että kesähelteellä pitää kulkea peittävissä vaatteissa. Vaikka siitä ei ole kyse, on niitä kevyitäkin paitoja ja puseroita.
Nykyinen mies ei onneksi ole tuota lajia.
Naiset ei yleensä pidä siitä, että mies esittelee sukuelimiään. Se on inhottavaa, tungettelevaa ja hyökkäävää, jopa loukkaavaa.