Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: onko vaimoni toiminta tavallista naisille?

Vierailija
21.04.2025 |

Sanokaapa: otimme viime viikolla vaimoni puhelimella (mikin toiveesta) kuvia minusta, jossa esiinnyin alasti ja ns. Koko komeudessani. Kysyin tänään häneltä, onko tullut katseltua noita kuvia. Hän vastasi, että ei ole koska poisti nuo kuvat puhelimeltaan heti. Kysyin, että miksi hän poisti niin hän vastasi ettei häntä kiinnosta tuollaisia kuvia kenestäkään katsella.

Kysymys: onko tämä tavallista naisille vai eikö hän vain enää pidä minua viehättävänä? Kysyin asiaa myös häneltä ja hänen mukaansa pitää minua kyllä viehättävänä, mutta ei vain tykkää katsella tuollaisia kuvia. Tiedän kyllä ettei katso esim. Aikuisviihdettäkään koskaan.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei yleisesti pidä seksistä ja seksuaalisuudesta

Vierailija
22/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka ihme on Mikki?

Mikki-hiiri?

Onko Disney siirtynyt aikuisviihteen tuottajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kanssa. 

Vierailija
24/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaimo sillä kuvalla tekee? Mä nään mun miehen nakuna ilman kuvia.

Ja mies vielä kysyi, onko vaimo katsonut niitä kuvia. Kiusallista!

Vierailija
25/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään katsella tuollaisia kuvia mielestäni.

Minä en omasta mielestäni.  Ainakaan mielellään 

Vierailija
26/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, jos se tarkoittaa jotain kikkelikuvia. 

Vierailija
27/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin poistaisin ihan jo tietoturvasyistä. 

Huomaavaista sinuakin kohtaan. 

Vierailija
28/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista on, ei ne alastonkuvat ole mitenkään mukavia katsella puhelimesta, olipa kysymys omasta tai vieraasta miehestä. Miehet kuulemma lähettelevät naisille ns. kalukuvia, ihmettelen todella miksi, mitä noissa kuvissa pitäisi miesten mielestä olla? Naisenko pitäisi heti huutaa kovaan ääneen, että tule nyt hyvä mies tänne heti ja tee, tee, tee jotain. Lapsellista puuhaa miehiltä, ei ne kalukuvat kiinnosta.

Vierailija
29/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on. Mulla on puhelimen piilotettu kansio miehen alastonkuvia pullollaan, muutenkin tykkään katsella kuvia hänestä kun on huonoja hetkiä päivän aikana. 

Vierailija
30/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on. Mulla on puhelimen piilotettu kansio miehen alastonkuvia pullollaan, muutenkin tykkään katsella kuvia hänestä kun on huonoja hetkiä päivän aikana. 

Mulla on piilotettu kansio täynnä muiden miesten kuvia. Ei sitä samaa jaksa koko ajan kattella.

Vierailija
31/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitushommia parhaimmillaan. Juuri näin moraalitonta homma on ja kristilliset mukana? Kai sentään kirkollisverot maksat?

Vierailija
32/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten niitä kuvia pitäisi katsella? Mitä siitä olisi tarkoitus saada irti?

Vierailija
33/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on erilaisia keskenään. Minä tykkään saada omalta mieheltä tuollaisia kuvia ja niitä paljon katselen mutta välillä häiritsee kun näyttää muita kuvia jollekin ja koittaa varoa ettei noita lävähdä esiin. Siksi tekisi mieli joskus poistaa mutta en raaski. Tuota piilotettua kansiota en kyllä ole edes tajunnut tehdä.

Vierailija
34/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se Mikki on, ja miten tuo teidän kuvio toimii?

Vierailija
35/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet ei vieläkään ymmärrä, että ei naiset halua mitään seisotuskuvia katsella

Hä?? En ole mitään lähettänyt.

Mies

Vierailija
36/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran mun veljen tyttöystävän alastonkuvan. Voi pojat

Vierailija
37/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on piilotettu kansio täynnä muiden miesten kuvia. Ei sitä samaa jaksa koko ajan kattella.

Kukin tavallaan. Mä olen autisti ja tykkään kun ihmiset ei elämässä vaihdu. 

Vierailija
38/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkyy se ero miesten ja naisten ajattelumaailmassa. Miehet tykkäävät naisten alastonkuvista, naiset taas ei niistä oikein syty... Kikkelikuvat ei sytytä ketään naista, siksi ei niitä myöskään toivota tai katsella. Naiset syttyy toki hyvännäköisistä miehistä, mutta usein pelkkä kikkeli ei ole se pääasia, vaan miehen olemus, katse, asenne ja miten kohtelee naista. Tietty lihaksikas mies on kivempi kuin lösö, mutta sänkyyn asti etenee lopulta se, kenen kanssa saa nauraa ja tulee hyvä olo. Kukilla pääsee pidemmälle kuin kikkelikuvilla.

N45

Vierailija
39/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exä kuljeskeli kotona välillä alasti ja ikään kuin esitteli itseään minulle.  Minusta se oli vain kiusallista.

Miehet haluaa itse katsella alastomia naisia.  Siksi kai ne kuvittelee, että naisilla on samanlainen mieltymys.

Ei ole.  Siinä on vain jotain akkamaista.  En yhtään tykkää katsella alastomia miehiä eikä se kiihota minua yhtään.  Miehen paljastelu on enemmänkin luotaantyöntävää.

Kyllä hänellä ihan hyvä vartalo oli, mutta ei sillä minuun seksuaalista vaikutusta tehnyt.

Mies on minusta paljon kiihottavamman näköinen hyvin puettuna.  Alastomuus ei sytytä.  Kesäisin miesten kadulla kulkeminen ilman paitaa on inhottavaa.  Vaikka olisi miten hyvä kroppa.  Ja kun nainen ei kiihotukkaan siitä vaan toivoo että mies laittaisi jotain päälleen, niin sitten kiukuttelevat, että kesähelteellä pitää kulkea peittävissä vaatteissa.  Vaikka siitä ei ole kyse, on niitä kevyitäkin paitoja ja puseroita.

Nykyinen mies ei onneksi ole tuota lajia.  

Vierailija
40/115 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei yleensä pidä siitä, että mies esittelee sukuelimiään. Se on inhottavaa, tungettelevaa ja hyökkäävää, jopa loukkaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme