Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti mitä vaihtoehtoja neljääkymmentä lähestyvällä on hankkia lapsi?

Vierailija
21.04.2025 |

Mies ja avioliitto puuttuvat, mutta olen aina halunnut äidiksi.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella lähetteen pitää saapua 3-6 kuukautta ennen nelikymppisiä hoitopaikasta riippuen. Myös itse hoitopäätös pitää tehdä ennen kuin nainen täyttää 40.

Eli jos on kuukaudet käymässä vähiin eikä säästöjä olemassa, kannattaa hankkia lähete lapsettomuushoitoihin niin pian kuin mahdollista.

Yksityiselle ei tartte lähetettä ja hoidot voi aloittaa heti, eikä ole mitään pöljää "kokeilkaa luomuna vuosi ennenkuin pääsette jonoon"- protokollaa.

Vierailija
42/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna aika pahalta näyttää.

Päälle kolmekymppisenä miehenä olen mieluummin lapseton kuin että hankkisin niitä nelikymppisen naisen kanssa, jos se edes on enää mahdollista. Tiedän myös, että ystäväpiirini sinkkumiehet ajattelevat samansuuntaisesti.

Mietityttää että miksi olet tässä kohtaa elämää tämän asian kanssa liikeellä? Eikä ole edes miestä?

Olen 37 vuotias ja olen halunnut perheen ihan yläaste iästä alkaen joten olen todella outo lintu siltä osin.

Kun täytin 30 niin alkoi tulla jonoksi asti naisia jotka haluaa leikkiä kotia. Ainoa ongelma on että he ovat jo sen verran iäkkäitä ettei siinä iässä jakseta lapsi arkea tai sitten heillä on jo

ä. p. ä. r. ä. edellisestä suhteesta.

Nykyään seurustelen virolaisen 19 vuotiaan naisen kanssa.

Yli 20 vuotta olet halunnut perhettä, mutta edes 19 vuotias virottaresi ei ole suostunut kanssasi lisääntymään.

Yllättyneet käsi pystyyn!

...

...

Anyone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on todella yksinkertaista hankkia lapsi, jos on hedelmällinen. Yksinkertaisesti vain menee hedelmöityshoitoihin. Siihen ei tarvitse miestä, eikä parisuhdetta. Rahaa jonkin verran, se lienee ainut este.

Vierailija
44/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitset tinderistä niistä 100000 halukkaasta miehestä sopivan . Helppoa kuin heinänteko.

Valehteleminen ei ole vaihtoehto ja en halua lapselleni isäksi miestä, joka ei pidä lapsista.

Vierailija
45/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas, mitä ihmettä ihmisen kunnossa ja jaksamisessa tapahtuu, kun jengin mukaan päälle kolmikymppinen ei enää jaksa hoitaa vauvaa?

Omaan nuoruuteeni kun peilaan, nyt nelikymppisenä olen raittiimpi, harrastan enemmän liikuntaa, töissä on kevyempää, malttia on paljon enemmän, herään ihan mielelläni keskellä yötä tai varhain aamulla, fyrkkaa on enempi millä panostaa hyvinvointiin ja parempaan ravintoon..

Jos olisin 20v sitten saanut lapsen, se olisi varmasti otettu pois, sen verran itsekkäästi elettiin elämää.

M41

Vierailija
46/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani oon saanu ihan seksiä harrastamalla...

Meille toi haikara.

Vierailija
47/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset hankitaan ennen 30. Juna meni jo joten hyväksy että se on parasta kaikille.

Valhetta. Ap älä kuuntele, koska sain itse lapsen 42-vuotiaana joten vielä ehdit jos pidät kiirettä.

Koska sinä sait ei tarkoita että se olisi oikein. BTW tuliko downin syndrooma?

Lapsi on täysin terve.

Vierailija
48/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani oon saanu ihan seksiä harrastamalla...

Eikä? :O

Vierailija
49/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi sellainen kaverivanhempi, ei tarvitse olla perinteinen parisuhde...

Kumppanuusvanhemmuus ei ole minun juttuni.

Vierailija
50/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpoin olis varmaan lähtemällä kesän myötä terassille, ravintolaan..tai menee sinkku-sivustoille

Vierailija
51/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikierros tai ulkomaanmatka. Halpaa ja helppoa. 

Vierailija
52/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenkodit täynnä rakkautta janoavia lapsia. 

Veikkaukseni on, että tuon viestin kirjoittaja ei tiedä kansainvälisestä adoptiosta yhtään mitään.

Eikö Suomessa ole omasta takaa lapsia jotka haluavat kodin.Puhumattakaan Eestistä. Ei niitä tarvi Afrikasta hakea. 

Vierailija
53/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska ei saa olla, yhtään. Vaan pitää aktiivisesti mennä, käydä baareissa, harrastaa, ottaa kontaktia mieheen. Itse myönnän olevani siinä suhteessa laiska. Työpäivän jälkeen ei kiinnosta kuin olla kotona, lenkkeilyä lukuunottamatta. Baarit ei enää kiinnosta, harrastuksissa en ole törmännyt potentiaalisiin miesehdokkaisiin, kukaan mies ei ole lähentynyt aikoihin.

Vierailija
54/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele sopiva mies. Kyllä niitä löytyy.Tinderistäkin varmasti löytyy. Täytyy vaan seuloa jyvät akanoista. Ei ton ikästen tarvitse enää seukata vuosi tolkulla ennen perheen perustamista.

Vierailija
55/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat neuvoja yksityiseltä lapsettomuusklinikalta. :) ystäväni sai 43-vuotiaana lahjasoluilla yksin lapsen. Turha ajatella onko liian vanha. Ennenkin on äidiksi tultu minkä ikäisenä sattuu. Tärkeintä on oma toive äitiydestä ja sitoutuminen siihen. 

Vierailija
56/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää jollet halua perinteistä ydinperhekuviota pitkine seukkailuineen, kihloineen ja sitten joskus okt, farkkuauto, kultsu ja ne 1,3 kakaraa.

Tsekkaa muiden maiden hedelmöityshoidot kuten Tanska ja Latvia. Siellä ei ole ikärajat tiukat kuten Suomessa eikä kysellä puolison tai finanssien perään. Se että olet maksava asiakas riittää. suomessahan joutuu kolmannen asteen kuulusteluun ja selvittämään aivan kaiken elämästään ennen kuin pääsee edes listoille. Jos olisin itse vielä saman ikäinen käyttäisin tämän kortin.

Vierailija
57/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkkaa joku perheenisä jolla monta omaa lasta. Pane sitä tiuhaan, sano että olet pillereillä niin varmasti vetää paljaalla. Kun tulet raskaaksi, ghostaa. Näin saat siitoskykyisen miehen, joka ei jää roikkumaan eikä soittele perään.

Varsinkin ovulaation aikaan yritä ahkerasti, vaikka kahtakin suurperheen isää. Ei tarvitse edes lastenvalvoja valehdella. Ethän tiedä, kuka on isä. 

Vierailija
58/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

F.U.C.K

Vierailija
59/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenkodit täynnä rakkautta janoavia lapsia. 

Veikkaukseni on, että tuon viestin kirjoittaja ei tiedä kansainvälisestä adoptiosta yhtään mitään.

Eikö Suomessa ole omasta takaa lapsia jotka haluavat kodin.Puhumattakaan Eestistä. Ei niitä tarvi Afrikasta hakea. 

Onhan niitä.  Kaupanpäällisiksi saa narkki- tai alkkisvanhemmat häiriköimään ja uhkailemaan. Sitten joudut järkkäämään tapaamisia kun mukulalla on oikeus vanhempiinsa. Traumaattisen kohtaamisen jälkipyykin ja oikreilun joudut kohtaamaan yksin. Paitsi ettei Suomessa sinkku ole oikeutettu adoptoimaan. Ei riittävästi turvaverkkoja jne. Mikä on vähintäänkin kummallinen ajatus ottaen huomioon että tässä maassa on vaikka kuinka paljon yh_ten kasvattamia tai puoliorpoja ihmisiä joista on tullut ihan kunnon kansalaisia yhden vanhemman voimin. Jotenkin kai sitten biovanhemmuus antaa syvempää tietoa ja supervoimat joita adoptiovammalla ei ole.

Vierailija
60/96 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kissa, sukkapuikot ja dildo.

Miksi ap:n pitäisi hankkia kun hänhän haluaa lapsen.