Koiranomistajat: Suosittele Kotimainen koiranruoka?
Mitä kotimaista koiranruokaa ruokitte koirallenne? Myös hinta-laatusuhde olisi tärkeä kriteeri.
Vaihtoehtoja on niin paljon...
Kommentit (308)
Avainlipputuotteissa on ulkomaisia lihoja. Voi olla puolalalista lihaa vaikka, mutta se on sitten jotenkin pakattu ja valmistettu Suomessa. Ne pohjoisimaisina markkinoidut Nordic - jotain, nissäkin on kiinalaista lihaa.
Vielä ehtii ostaa Rehtii, Rehti, se kotimainen koiranruoka. Tykkäsin siitä laulusta mainoksessa. Koirani ei kuitenkaan (kumpikaan) suostunut syömään rehtiä joten roskiinhan ne meni pikkuhiljaa.
oon syöttänyt hauhaun kanaa kuivana ysäriltä asti. tosin meillä syödään pääosin muuta. terveitä ja pitkäikäisiä ovat olleet kaikki 4. okei yksi oli vähän löysä päästään mutta se tuskin johtui murokulhosta.
Tessu
Mush (osaksi myös lihaa Ruotsista ja Norjasta)
Itse käytän myös VOMia, on norjalaista.
Nappuloissa en ole kotimaisia kelpuuttanut, härkäpapu, peruna ja herne ei oikein ole koiranruokaa. JahtiVahtia en ole aikoihin kokeillut koska huonoja kokemuksia, siitä nykyinen LammasRiisi voisi olla kokeilemisen arvoinen, mutta siinäkään lammas ei ole kotimaista.
Mulla on mies joka tykkää matkustella
Tässä juuri todella hyvä esimerkki siitä kaikesta mihin tässä ketjussa oikein viitataan.
Harva tietää ja harvoin tietää.
Kävin Café berry kahvilassa ekaa kertaa.
Liha, luut, juusto, muna+ B vitamiini