Puku miehellä
Millaisista puvuista miehellä tykkäätte? Millaisista ette? Onko yksityiskohdat tärkeitä (niitä ilmeisesti ainakin on miesten ouvuissa paljon että miten vaikka nappien tulisi olla kiinni/auki)Miehelläni ei ole kuin mustat kengät, harmaat ja mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki. Kravatteja on musta ja ruskea-siniraidallinen. Yleensä käyttää henkseleitä.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukupellet tiedetään!
Luulen että tiedät todellisesta maailmasta hyvin vähän.
Kun on tarpeeksi rahaa, ei tarvitse enää pukua.
Toistaiseksi raha ei alitettavasti suojaa hautajaisten tarpeelta.
Hautajaisasuna mies voi käyttää myös esim.
1.) suoria mustia prässihousuja
2.) mustaa kauluspaitaa
3.) mustia nahkakenkiä
4.) mustaa lyhyttä vetoketjullista nahkajakkua (,tai -takkia)
Yhdessä nämä ovat aivan siisti, arvokas ja tilaisuutta kunnioittava asukokonaisuus.
No ei todellakaan ole. 🤦🏼
Mun mies on teettänyt keltaisen puvun ja se näyttää tosi hyvältä hänen yllään. Mies käyttää sitä kesäajan juhlissa, kuten häissä, lakkiaisissa jne..
Muuten mieheltä löytyy perinteisemmät mustat, harmaat ja siniset puvut. Nekin kyllä pukee häntä hyvin.
Verhot ei tee miestä ja miehuus tulee sisältä. Hautajaisiin voi mennä vaikka farkuissa tai vaikka collareissa jos mies on sinut itsensä kanssa, itsetunto kunnossa ja jos mies ei ole ihmisten orja. Mies jolla on terve itsetunto ei ajattele mitä hänestä ajatellaan, eihän se hänelle kuulu ja miehen elämä on ihan samaa ajatellaan hänestä mitä tahansa.
Minun entiinen pukeutui todella arvokkaasti. Upeat italialaiset puvut ja aina kauniit kengät ja sukat! .
Jälkikäteen vähän myöhäistä mutta eikö varaa edes pukuvuokrapalveluun? Tai avustusta suvulta?