Lauantai oli kesäinen päivä. Asun pk-seudulla ja heti oli kaikki julkiset paikat täynnä pulsuja ja kaljoittelijoita.
Puistonpenkit ja kaikki tilat. Suomi on aivan rappiolla mitä tulee alkoholiin. En vaan enää jaksa tätä junttilaa.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa pulsu?
Pulsu = puliukko.
Puliukko tulee taas sanasta pulituuri, joka on puusepänlakkaa, mistä alkoholistit aikanaan tislasivat alkoholia juotavaksi. Alkoholistit veti pulituuria 60-luvulle saakka kaatopaikoilla.
Puliukon nykyinen versio on yleisemmin spurgu ja juoma Lasol. Spurguja ei tosin paljon enää ole, suurin osa on sekakäyttäjiä tai ihan vaan nistejä.
Pulsu on minulle nykyään se krapulassa horjuva ihminen joka juo läpi juhlapyhät.
Ollakseni mulkku rupean narkkaan keskustassa, joka ikinen päivä.
Onko AP sitten tyytyväinen, kun ei hänen lähellä juopotella?
Ei tässä Orpon ja Purran tuhoamassa maassa kukaan enää kestä selvinpäin.
Nuoret eivät enää edes ryyppää. Huumeita käytetään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopii vanha sanonta,se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
Tai halvat huvit hullulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa pulsu?
Pulsu = puliukko.
Puliukko tulee taas sanasta pulituuri, joka on puusepänlakkaa, mistä alkoholistit aikanaan tislasivat alkoholia juotavaksi. Alkoholistit veti pulituuria 60-luvulle saakka kaatopaikoilla.
Puliukon nykyinen versio on yleisemmin spurgu ja juoma Lasol. Spurguja ei tosin paljon enää ole, suurin osa on sekakäyttäjiä tai ihan vaan nistejä.
Pulsu on minulle nykyään se krapulassa horjuva ihminen joka juo läpi juhlapyhät.
Kukkahattutäti on mulle rasittava kusipää mikä kyttää läpi juhlapyhät.
Onko lauantaina kaljan ottaminen puistossa muka väärin? Kyllä sinne puistoon mahtuu kaikenlaista väkeä, kunhan vaan osataan olla nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Onko lauantaina kaljan ottaminen puistossa muka väärin? Kyllä sinne puistoon mahtuu kaikenlaista väkeä, kunhan vaan osataan olla nätisti.
On väärin minä en käytä alkoholia niin ei muittenkaan ei tartte.
Vierailija kirjoitti:
Ei jos ei aiheuteta häiriötä
Pulsu = puliukko.