Lauantai oli kesäinen päivä. Asun pk-seudulla ja heti oli kaikki julkiset paikat täynnä pulsuja ja kaljoittelijoita.
Puistonpenkit ja kaikki tilat. Suomi on aivan rappiolla mitä tulee alkoholiin. En vaan enää jaksa tätä junttilaa.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saatan kaljotella joskus kesällä ulkona. En on alkoholisti. Tänä vuonna olen juonut yhteensä 3 tuoppia ravintolassa. Kotona en yhtään.
On eri asia ottaa pari olutta silloin tällöin kuin vetää kolme päivää putkeen. Sanoo kai tuon järkikin.
Missään nimessä alkoholin myyntiä ei tule vapauttaa. Tämä kansa ei sitä kestä. Tulee vaan lisää ongelmia. Täytyy kontrolloida.
Tarkoitan sitä että ei ne kaikki penkeillä juovat ole alkoholisteja. Alkoholisti juo joka päivä.
no mitä vittuaa se sulle kuuluu? kukkahattutäti kyttää jokapäivä.
Mitä viddua sä sönkötät? Jos mä vedän kaljaa puiston penkillä niin en mä juoppo ole.
Voitko olla huutelematta ja haistattelematta siellä muille ihmisille?
Itseä ei haittaa ja se on ihan kiva että jotkut nauttii lämpimistä päivistä pienessä hönössä. Ne on epämiellyttäviä ketkä huutelee muille.
Joskus jopa istuskelen itsekin pari lonkeroa nauttimassa ja kuuntelemassa musiikkia kuulokkeista tai seurustelemassa mutta pitää sitä käytöstavat omata ja olla häiritsemättä muita.
En käsitä, miksi Keravalta ja muista rupukunnista pitää vartavasten tulla junalla pk-seudulle ryyppäämään puistoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään uutta ei siis ole tapahtunut. Yhteiskunnan tukia nostava roska väestö jatkaa juhliaan kuten aikaisemmin.
Lopeta kyttääminen helvetin kusipää.mä juon olutta halusit tai et.
Senkus juot, mutta minä pidän sinua helkutinmoisena junttina ja päihdeongelmaisena. Kovasti tuntuu persettäsi kutittavan kuitenkin?
-eri
Sä voisit muuttaa johonkin muslimi /arabi maahan siellä ei saa juopotella mutta seksi lastenkanssa on ok ja tyttöjen silpominen mut sehän on sulle ok kunhan vaan kukaan ei juo olutta.
" EN sulle sanonutkaan vaan kyttäävälle kukkahattutädille. sen mielesta kaikki on juoppoja kuka olutta juo. "
- Miksi sä sitten lainasit mun viestejä? Mä sanoin että tänä vuonna olen juonut 3 tuoppia.
SANOIT MULLE TÄMÄN;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään uutta ei siis ole tapahtunut. Yhteiskunnan tukia nostava roska väestö jatkaa juhliaan kuten aikaisemmin.
Senkus juot, mutta minä pidän sinua helkutinmoisena junttina ja päihdeongelmaisena. Kovasti tuntuu persettäsi kutittavan kuitenkin?
-eri
Sä voisit muuttaa johonkin muslimi /arabi maahan siellä ei saa juopotella mutta seksi lastenkanssa on ok ja tyttöjen silpominen mut sehän on sulle ok kunhan vaan kukaan ei juo olutta.
En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan noin typerään kommenttiin, mutta minäkin juon alkoholia mutta en koskaan aiheuta häiriötekijöitä muille. Miksi se on liikaa pyydetty, ettei julkisilla paikoilla sekoilla?
Entäpä pilven pössyttely julkisesti? Mitä sekään haittaa, kun haisee makea tuulahdus sieltä täältä? Anna kun mä arvaan: sun mielestä julkijuopottelu on aivan ok mutta pössyttely on kovan tason narkkaamista? Minä näen molemmat yksiselitteisesti päihteiden käyttönä.
Vierailija kirjoitti:
" EN sulle sanonutkaan vaan kyttäävälle kukkahattutädille. sen mielesta kaikki on juoppoja kuka olutta juo. "
- Miksi sä sitten lainasit mun viestejä? Mä sanoin että tänä vuonna olen juonut 3 tuoppia.
SANOIT MULLE TÄMÄN;
Turpakiinni kusipää tunge se tuoppis vaik perseeseen ei kiinosta.
" Voitko olla huutelematta ja haistattelematta siellä muille ihmisille?
Itseä ei haittaa ja se on ihan kiva että jotkut nauttii lämpimistä päivistä pienessä hönössä. Ne on epämiellyttäviä ketkä huutelee muille.
Joskus jopa istuskelen itsekin pari lonkeroa nauttimassa ja kuuntelemassa musiikkia kuulokkeista tai seurustelemassa mutta pitää sitä käytöstavat omata ja olla häiritsemättä muita. "
Ohhoh! Mitä sä mua syyttelet? En ole koskaan tehnyt noin. Olen 54v. nainen ja osaan käyttäytyä. En häiritse ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Pitkät pyhät ja ihan valehtelematta suurimmalla osalla kaupungilla kulkijoista käsissä kalja tai lonkerotölkki keskellä päivää.
Kukkahattu täti itkee voi voi.just korkkasin oluen ja laitoin lihat grilliin.
itke sä siel neukkukuutiossa.
Onneksi olut lihottaa ja pitempi käyttö aiheuttaa aivopöhön, joka ilmeisesti on jo alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan noin typerään kommenttiin, mutta minäkin juon alkoholia mutta en koskaan aiheuta häiriötekijöitä muille. Miksi se
En mä kyttää muitten päihteiden käyttöä tehkää mitä huvittaa .tarkoitin tota kyttäävää kukkahattutätiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Pitkät pyhät ja ihan valehtelematta suurimmalla osalla kaupungilla kulkijoista käsissä kalja tai lonkerotölkki keskellä päivää.
Onneksi olut lihottaa ja pitempi käyttö aiheuttaa aivopöhön, joka ilmeisesti on jo alkanut.
ELI lihava kyttääjä olet.mikäs sun aivoissa on vikana kun pitää itkeä ja kytätä muitten oluen juomista ja saatana viel pääsiäis lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun sossun hanat tästä vielä löystyvät demarien tultua valtaan niin juhlat senkun lisääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ELI lihava kyttääjä olet.mikäs sun aivoissa on vikana kun pitää itkeä ja kytätä muitten oluen juomista ja saatana viel pääsiäis lauantaina.
Kerron vain tosiasioita ja nyt on muuten maanantai : )
Rehevä känninen nainen istui keskellä autotietä örisemässä perjantaina. Nousi lopulta ylös ja lähti hoipertelemaan, toivottavasti selvisi kotiin.
Näitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron vain tosiasioita ja nyt on muuten maanantai : )
Tiedostan kyllä mikä päivä nyt on.mutta sä hullu kyttäsit kun lauantaina juotiin olutta ja vietettiin pääsiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Rehevä känninen nainen istui keskellä autotietä örisemässä perjantaina. Nousi lopulta ylös ja lähti hoipertelemaan, toivottavasti selvisi kotiin.
Näitä riittää.
Lopetti varmaan juomisen kun sä hullu kyttäsit sitä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää.
ootko venäläinen kun kyttäät muita?
Tähän sopii vanha sanonta,se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
Alkoholista on tullut niin normaali osa jokapäiväistä elämää. Kun katsoo vaikkapa Salkkareita, niin siinä juodaan lähes aina. Se sarja antaa aika väärän kuvan alkoholin vaaroista, kun lääkärikin on kännissä töissä, jää siitä kiinni ja ei mitään kunnollisia seuraamuksia, isomummu Dahlia on jatkuvasti pienessä hönösssä ja joka toinen lause on että nyt on taas aika ottaa lasillinen. Tullaan hautajaisista niin ensimmäisenä suruun otetaan viskiä. Sarjan käsikirjoittajat voisivat miettiä vähän sitä että nuoret katsovat sitä ja ottavat siitä toki vaikutteita.
Omassa elämässäni alkoholi on ollut aina mukana siitä lähtien kun muistan. Isäni oli kova tekemään työtä ja sen vastapainoksi veti kaksin käsin viinaa kaikki vapaa-ajat. Juhlapyhät olivat aina kärsimystä kun sitä oli pakko katsoa, kun siihen aikaan 70-luvulla salattiin juopot kotiolot mahdollisimman hyvin, varsinkin kun muille piti esittää hienoa perhettä. Teininä aloin itse maistelemaan ja joskus kavereiden kanssa juotiin, mutta koskaan ei rällästetty eikä oltu tuhannen päissään. Nelikymppisenä käytin alkoholia aika reilusti kun tulot paranivat, niin siitä tuli vähitellen tapa. Määrät kasvoi ja kohta se oli jokapäiväistä. No, oma järki tuli jotenkin vastaan nyt pari vuotta sitten ja aloin vähentämään ja nyt se on loppunut kokonaan. Nyt vuoden alusta olen ollut juomatta ja hyvä niin, voin paljon paremmin. Miksikään absolutistiksi tuskia alan, mutta nyt on hyvä näin. Kun on molemmat vanhempansa menettänyt viinan takia ja samaa tietä pitkin käy polkuaan muutama muukin lähisukulainen ja jopa nuoret naisenalut, ja naapurissa asuu kaksi alkoholistia, niin kyllä se on sellainen aine että kuka sen matkaan lähtee, niin mukanaan se vie. Viisasten juoma todentotta.
Vähän menee näköjään jollain tunteisiin eli luultavasti maistuu enempi.
Mitä tarkoittaa pulsu?