Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vietin pääsiäisen rentoutuen ja nauttien läheisteni seurassa." Kenellä ei mennyt näin?

Vierailija
21.04.2025 |

Meillä mies onnistui juomisellaan pilaamaan kauan odottamani vapaapäivät. Lopun pääsiäisestä olen viettänyt yksin, koska se vaan on helpompaa. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehti kuningas alkoholi pilata pääsiäistä.

Työvuorot koko pääsiäisen. Mies joi ja mölysi eräs yö jos toinenkin yö, käskin olla hiljaa, pimahti tästä ja aikoi erota. Aamulla oli taas rauha maassa.

Yksi lapsi ollut pari kertaa yökylässä, toinen kokonaisen päivän kaverillaan. Pienen 2 x  isännkanssa ja muuten pelannut kaverin kanssa netissä jatkuvasti.

Eilen illalla taisi olla ensimmäinen rentoutuminen,  kun teini omasta halustaan jät katsomaan viereen suoratoistolta sarjaa. Ja tein ruokaa pitkän kaavan kautta.

Vierailija
22/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ehti kuningas alkoholi pilata pääsiäistä.

Työvuorot koko pääsiäisen. Mies joi ja mölysi eräs yö jos toinenkin yö, käskin olla hiljaa, pimahti tästä ja aikoi erota. Aamulla oli taas rauha maassa.

Yksi lapsi ollut pari kertaa yökylässä, toinen kokonaisen päivän kaverillaan. Pienen 2 x  isännkanssa ja muuten pelannut kaverin kanssa netissä jatkuvasti.

Eilen illalla taisi olla ensimmäinen rentoutuminen,  kun teini omasta halustaan jät katsomaan viereen suoratoistolta sarjaa. Ja tein ruokaa pitkän kaavan kautta.

Siis pienin lapsi ulkoillut isän kanssa 2 kertaa koko pääsiäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika eri linjoilla siitä, mikä on rentouttavaa nautiskelua? Miehesi tapa rentoutua ja nauttia on juominen. Aika monella suomalaisella on. 

Vierailija
24/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen ollut koko vkl ja tänäänkin menossa iltavuoroon. Teen mielelläni töitä pyhäpäivinä ja ihan tavan viikonloputkin, lisät muodostavat ison osan palkasta ja toisaalta lapsiperheelliset toivovat näitä vapaaksi niin win-win.

Vierailija
25/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt suureksi osaksi, mutta en kerro syitä, ettei tunnisteta. 

Vierailija
26/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkänäperjantaina meillä oli vielä yövieraita, kävimme ulkona syömässä. He lähtivät la ja toiset piipahtivat ip-kahvilla matkalla seuraaavaan paikkaansa.

Eilen olimme kutsuttuina upealle pääsiäislounaalle.

Tänään pihahommia ja chillailua. Ei Suomessa

Kyllähähn mekin kaikkea tuota tehdään paikassa nimeltä ulkomaat, missä on kaikki paremmin kuin kuin Suomessa, joka on paska maa, jossa on kaikki ihan perseestä. Jos jollakin on vähän massia päällä, niin heti on joku läski kätisemässä. . .

Vierailija
27/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena vietimme pääsiäistä usein enon maatilalla. Siellä oli paljon tekemistä myös meille lapsille. Päällimmäisinä muistoina sieltä on jääneet pyörällä ja mopolla ajelut, kalastelu läheisellä joella, enon seksuaaliset lähentelyt ja ahdistelut puuvajassa ja se kun isä humalassa pieksi minut auton akkukaapeleilla kun rikoin vahingossa enon lasikannun.

- Näin niitä nostalgisia lapsuusmuistoja syntyy!

Vierailija
28/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ja toinen lapsi on ollut mökillä miehen suvun kanssa koko pääsiäisen, toinen lapsi oli harrastus reissussa eiliseen, ja eilen palasi mökille. itse kävin myös yhden päivän lapsen harrastusreissussa. Itse olen käynyt mökillä, mutta ollut kotieläinten vuoksi yöt kotona. Vähän rupeaa ärsyttämään että olen näkymätön. Muu porukka hoitaa pääsiäisen vieton, kukaan perheestä ei edes keskustele miten itse haluaisin viettää pääsiäistä. Miehen suku menee aina kaiken edelle. Näin on ollut jo pitkään.. Olen alkanut säästää itselle omien irtiottojen varalle, otan lomat omiin aikoihin ja teen mitä lystään niinä aikoina.

Kysymys kuuluu, kuka ne eläimet on halunnut? Ne rajoittavat elämää melko paljon.

Vierailija
29/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raatanut ja raadan vielä tänäänkin. Koko asunto pitää saada muuttovalmiiksi. Ainoa hyvä puoli on neljä peräkkäistä vapaapäivää, muuten joutuisin pakkaamaan yötä myöten. Eikä ketään sellaista ystävää, jota voisin pyytää auttamaan. Muuttofirman otin hoitamaan logistiikan.

Vierailija
30/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raatanut ja raadan vielä tänäänkin. Koko asunto pitää saada muuttovalmiiksi. Ainoa hyvä puoli on neljä peräkkäistä vapaapäivää, muuten joutuisin pakkaamaan yötä myöten. Eikä ketään sellaista ystävää, jota voisin pyytää auttamaan. Muuttofirman otin hoitamaan logistiikan.

Tsemppiä muuttoon. 

Vierailija
31/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan juhlapyhiä, etenkin jos on niin sateista ettei pääse ulkoilemaan. Uimahalli on kiinni ja jumpat ja muut harrastukset tauolla. Ruokaa pitää ostaa ja raahata moneksi päiväksi kerralla. Läheisten seura kuormittaa.

Vierailija
32/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä meni pääsiäinen ja huomenna alkaa loput vuosilomat. En nykyään halua viettää pitkiä pyhiä miehen kanssa kun kaikki järkkääminen jää aina mulle. Mies jotenkin lapsenomaisesti hakee lapsuusaikojensa juhlapyhiä, joissa äiti hääri kaiken laittaen. Nyt kun vietän pyhät töissä, niin mies ei samalla tavalla oleta minun ehtivän kaikkea. Ja mikäs tässä, hyvät lisät tulee kun tekee joulut, pääsiäiset töitä. 

Vierailija
33/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa karsia sitä tavaraa ihan reilulla kädellä niin on vähemmän muutettavaa. Oma muuttoni meni viimeksi suitsait sukkelaan, kun ei ollut kaikkea krääsää siirrettävänä.

Vierailija
34/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeppe juo jostain syystä. Yleensä se syy on jonkun asian puute ja tarve parisuhteessa tai omassa elämässä ylipäänsä. Koittakaa siis saada jotain eloa ja uutta tekemistä suhteeseenne tai elämäänne yhdessä ja erikseen.

Vierailija
35/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa seurassa-yksin. On ollut suuria menetyksiä ilman omaa syytä. Ja suututtaa,kun ihmiset yrittää lohduttaa,että voisin kutsua sinut pääsiäisenä kahvillle,mutta ymmärräthän että meille tulee muita vieraita. Tästä tämä erakoituminen nyt alkoi. Kun voimistun,vaihdan maisemaa,täällä olen säälittävä jäänne entisestä elämästämme. 

Vierailija
36/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkisesti töissä ja kotona olin.

Vierailija
37/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain olla aivan itekseni :) Ei möykkääviä ihmisotuksia , ei uskiksia, ei persuja pilaamassa hienoa hiljaisuuta...jatkuu...ja kissi kehrää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme