Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko talven odottanut että yks mekko tulis alennukseen. Pitäiskö vaan ostaa se täydellä hinnalla

Vierailija
21.04.2025 |

Sieltä z:llä alkavasta nettikaupasta olen sitä kytännyt koko alkuvuoden mutta ei vaan hinta halpene yhtään :( Joka paikassa muualla on saman hintainen. 300€ maksaa tällä hetkellä ja vähän liikaa mun makuun. Kohta sitä kumminkin tarttisi.  

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko ja juhla-aika on seuraavat 2kk. mekot menee aleen vasta loppukesästä, jos menevät. Jos sulla sama mekko jo on niin eihän sulla hätää ole. Käytä sitä vanhaa kunnes saat haluamasi alesta. Tai hanki väliajan mekko, joku edukkaampi. Voi olla että mekkosi ei mene koskaan aleen ja koot voidaan silti myydä loppuun. Aina ei voi voittaa eli saada haluamaansa halvalla hinnalla.

Vierailija
42/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEMU

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei jää luu käteen ja mekot onkin kaikki myyty tai poistuneet myynnistä/mallistosta siinä vaiheessa kun lopulta teet ostopäätöksen...

Vierailija
44/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mekko on täydellinen niin ostaisin sen nyt. Et todennäköisesti saa sitä enää alesta tai koko mekkoa ei enää myydä. Eli ostaisin nyt täydellä hinnalla tai luopuisin koko ajatuksesta.

Vierailija
45/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso niitä 25 e/vko ruokaohjeita, niin voi onnistua kivuttomasti.

Vierailija
46/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut Zeiss Victory kiikareita jotka ovat todella kalliit. Parhaillaan on menossa Zeiss cashback kampanja josta saa takaisin aika hyvin rahaa. Ongelma on siinä että halvimmalla myy saksalainen kauppa mutta jos ostan sieltä niin cashback maksetaan vain saksalaiselle pankkitiille. Pitää vielä miettiä miten tehdä kun kampanja kestää kesäkuulle saakka.

Miksi noin kalliit kiikarit ?

Vierailija
47/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselle 110 euron t paidan !Joskus on vaan pakko. 

Vierailija
48/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi täydellistä italialaista mekkoa Sellpystä .Paras laatu ihanat mallit.Jätän toisen pienennettäväksi .Se on sen arvoinen.Maksoi alta 10 euroa. Koot italialaisissa on vaan vaikeat .

Vierailija
49/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut Zeiss Victory kiikareita jotka ovat todella kalliit. Parhaillaan on menossa Zeiss cashback kampanja josta saa takaisin aika hyvin rahaa. Ongelma on siinä että halvimmalla myy saksalainen kauppa mutta jos ostan sieltä niin cashback maksetaan vain saksalaiselle pankkitiille. Pitää vielä miettiä miten tehdä kun kampanja kestää kesäkuulle saakka.

Kerropa tarkemmin.Tutkin jos löytyy Ruotsista edullisesti. 

Vierailija
50/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin pyrit noin kalliilla ostoksilla? Jotakinhan sinä sillä yrität paikata. Miksi vanhat tai halvemmat mekot eivät kelpaa?

Tämä nyt on henkilökohtainen asia.Miksi utelet?

Vierailija
51/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa, jos syöt kk kotiruokaa lounaaksi työpaikan ruokalan sijasta. Säästät siinä sen mekon hinnan. 

Vierailija
52/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ostaa, jos syöt kk kotiruokaa lounaaksi työpaikan ruokalan sijasta. Säästät siinä sen mekon hinnan. 

En syö työpaikan ruokalassa. Ei siellä edes ole ruokalaa. Ei ole kiinni siitä että mun talous kaatuisi jos tuon ostaisin, vaan kyse on siitä että olen pihi :D 

Vierailija
53/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö työpaikan ruokalassa. Ei siellä edes ole ruokalaa. Ei ole kiinni siitä että mun talous kaatuisi jos tuon ostaisin, vaan kyse on siitä että olen pihi :D 

Ekonominen !

Vierailija
54/60 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mekko alennukseen mutta tilattu on, vielä kengätkin sorruin ostamaan mitkä toivottavasti näyttää kivalta sen kanssa joten rahaa paloi mutta kerran täällä vaan ollaan😅 ap

Vierailija
55/60 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä hinta jostain mekosta

Vierailija
56/60 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kaupasta hyvät nahkamaiharit. En raaskinut ostaa, vaikka niissä ei ollut älytön se oikea hinta. Ajattelin odottaa alennuksiin. Ainut, ettei niitä myyty halvemmalla, vaan ilmeisesti siivottiin hyllystä varastoon. Jäi siis kengät saamatta.

Kyllä ne sieltä varastosta vielä myyntiin palaavat. Hyvän tuotteen tunnistaa siitä, että se menee kaupaksi normaalihinnalla, ja kun ostaa vain tarpeeseen, ei alennuksia tarvitse työssäkäyvän kytätä.

Vierailija
57/60 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mekko alennukseen mutta tilattu on, vielä kengätkin sorruin ostamaan mitkä toivottavasti näyttää kivalta sen kanssa joten rahaa paloi mutta kerran täällä vaan ollaan😅 ap

Kiva, hyvää kesän odotusta  🙂

Vierailija
58/60 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? Vaikutat yksinkertaiselta, mutta jos tienaat rahasi itse niin hittojako täältä kyselet, osta mitä haluat.

Vai oletko sinä se yksinkertainen?

Luuletko oikesti, että, jos ihminen käy töissä se voi sitten ostaa mitä haluaa???

Vierailija
59/60 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näillä on kuva haku jolla pystyt hakemaan vaatteet kuvan peruustella. Eli tallennat sen mekon kuvan kännykkääsi ja etsit. Phia, camfind, shopsavvy, klarna shopping lens.

Etsivät kiinalaista paskaa:

AliExpress

Thieve.co

AliPrice

Banggood

Temu

Google Lens on myös hyvä.

Vierailija
60/60 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin näillä on kuva haku jolla pystyt hakemaan vaatteet kuvan peruustella. Eli tallennat sen mekon kuvan kännykkääsi ja etsit. Phia, camfind, shopsavvy, klarna shopping lens.

Etsivät kiinalaista paskaa:

AliExpress

Thieve.co

AliPrice

Banggood

Temu

Google Lens on myös hyvä.

En halua kopiota mekosta vaan tuon nimenomaisen mekon koska tiedän että ainakin eri väri siitä istui päälläni just niin kuin pitää ja käytin sitä paljon. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän