Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko talven odottanut että yks mekko tulis alennukseen. Pitäiskö vaan ostaa se täydellä hinnalla

Vierailija
21.04.2025 |

Sieltä z:llä alkavasta nettikaupasta olen sitä kytännyt koko alkuvuoden mutta ei vaan hinta halpene yhtään :( Joka paikassa muualla on saman hintainen. 300€ maksaa tällä hetkellä ja vähän liikaa mun makuun. Kohta sitä kumminkin tarttisi.  

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin kaupasta hyvät nahkamaiharit. En raaskinut ostaa, vaikka niissä ei ollut älytön se oikea hinta. Ajattelin odottaa alennuksiin. Ainut, ettei niitä myyty halvemmalla, vaan ilmeisesti siivottiin hyllystä varastoon. Jäi siis kengät saamatta.

Toivottavasti ei käy samalla lailla minulle. No viikon vielä odotan ja sitten tilaan maksoi mitä maksoi!

Minulla käynyt usein niin, että sitten onkin oma kokoni loppunut, pläääh.

T. Tuo joka sieltä usein tilailee

Vierailija
22/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko sama mekko kyseessä jonka tilasin itselleni toissapäivänä, hinta oli just n.300€ ja koko 40. Siisti, yksinkertainen pikkujujulla, laadukas materiaali ja väri kesäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jahkata.

Koko loppuu tai tilaus ei ehdi saapua, niissä voi olla viivästyksiä ym, ikinä ei tiedä.

Mutta en minä mistään perusmekosta tuota summaa maksaisikaan.

Vierailija
24/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon hintaiset ei yleensä tule alennukseen ollenkaan. Jotkut yksittäiset pienimmät koot voi olla alessa sesonkien vaihtuessa. Z lähettää kyllä henkilökohtaisia alekoodeja sähköpostiin jos on tilannut sieltä aiemmin. 

Vierailija
25/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan. Jos olet kauan sitä mekkoa jo miettinyt ja vieläpä sama malli eri värisenä ollut säännöllisessä käytössä, niin kannattaa satsata tuo raha. Varma hitti on kyllä tuon hinnan arvoinen.

Vierailija
26/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko nähdä minkälaisesta vaatteesta on kyse?

Vierailija
27/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temulta saat vastaan 10 eurolla

Heh.

Vierailija
28/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, myykö se halpaketju myös noin kalliita?

Vierailija
29/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on jo ostanut sen nenäsi edestä heti kun tulee alennusmyyntiin. 

Vierailija
30/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mekkosi sesonkituote? Tuskn tulee aleen, nykyään nää aletuotteet on jotain xxs tai xxxl kokoja mitkä ei mee kaupaksi.

Vierailija
31/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, myykö se halpaketju myös noin kalliita?

Zalando ei ole mikään halpaketju. Siellä myydään useita kalliitakin designbrändejä.

Vierailija
32/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut Zeiss Victory kiikareita jotka ovat todella kalliit. Parhaillaan on menossa Zeiss cashback kampanja josta saa takaisin aika hyvin rahaa. Ongelma on siinä että halvimmalla myy saksalainen kauppa mutta jos ostan sieltä niin cashback maksetaan vain saksalaiselle pankkitiille. Pitää vielä miettiä miten tehdä kun kampanja kestää kesäkuulle saakka.

Vierailija
33/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt maksamaan täyden hinnan, niin pliis tilaa jostain pienemmästä puljusta kuin Z, jostain missä se myynti merkkaa myyjälle jotain :)

Vierailija
34/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z*lando käyttää aika härskejä hinta-algoritmeja. Oletko tarkastanut onko tuotteen hinta sama, jos käytät selainta incognito-tilassa tai jos katselet verkkokaupan sivua kirjautumatta käyttäjätunnuksillesi?

Vierailija
35/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palautusoikeus ole jotain 100 päivää? Tilaa nyt ja palauta jos tulee alennukseen

Vierailija
36/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota vielä! Kumma jos se ei jossain vaiheessa tule aleen.

Tulee sitten kun ei ole enää kuin yksittäiskappaleina hajakokoja jäljellä. 

Vierailija
37/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? Vaikutat yksinkertaiselta, mutta jos tienaat rahasi itse niin hittojako täältä kyselet, osta mitä haluat.

Joo, käyn töissä. Voin vaikuttaa yksinkertaiselta, mutta mieluummin niin kuin vittumaiselta ja ilkeältä niin kuin sinä. 

Lisäksi on kateellinen sulle. Osta vaan. On mullakin Joutsen takkeja. Hyvästä kannattaa maksaa. Varsinkin kun käytät kyseistä mekkoa usein.

Vierailija
38/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä käytettynä? Joltakin kansainväliseltä kirpparisivustolta?

Vierailija
39/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Zara myy kolmen tuhannen mekkoja. Käy googlaamassa ja katso jos löydät halvemmalla heidän nettikaupasta. Laita kuva niin tutkin ...

Vierailija
40/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Z*lando käyttää aika härskejä hinta-algoritmeja. Oletko tarkastanut onko tuotteen hinta sama, jos käytät selainta incognito-tilassa tai jos katselet verkkokaupan sivua kirjautumatta käyttäjätunnuksillesi?

Ihan sama hinta on, ja samanhintainen on valmistajan omilla sivuilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi