Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miehesi reaktio,josolet ollut päivän kotona, ja olet antanut lasten sotkea kämpän ihan kaaokseen.

Vierailija
16.03.2007 |

Siis kaikki tavarat vedetty hyllyltä alas, kämpässä ei pysty kävelemään astelematta roinan päälle. Syy: laiskotti.

Ap:n mies huokasi ja alkoisiivota... :oO

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sanoisi jotain " Jaha, kova päivä ollut tänään" ja alkaisi joko siivoilla vähän tai harhauttaisi lapsia niin että mä saisin siivottua enimpiä ja loput sitten kun lapset nukkuu.

Vierailija
2/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset rakentaa majaa yms. Ei se sitä mitenkään kommentoi, tiedän kyllä että sitä harmittaa sotku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään siisti, mutta ' aikuisten tiloissa' meillä on aina melko hyvä järjestys.

Vierailija
4/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kommentoisi asiasta niin varmaan jotain että oho, kerrankin olet osannut vaan ottaa rennosti.

Vierailija
5/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin valittaa että siivoan liikaa ja väsytän itseäni... Mutta silloin kun on kaikki paikat levällään ei kuulu mitään, eikä kyllä itse rupea siivoamaan, korkeintaan ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
6/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä kysyisi, että " Miksi täällä on taas tällainen sotku?"

Ja ei kyllä rupeaisi siivoamaan. Rupeisi nalkuttamaan mulle sotkusta ja uhkaisi heittää kaikki lelut roskiin. Ja loppujen lopuksi minä kerään kaiken pois paikoilleen....

Vierailija
7/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siivoaa aina viikonloppuna normaalin viikkosiivouksen. Imurointi, lattioiden pesu yms.

Vierailija
8/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi tekee rankan työviikon ja sit vielä siivoaa viikonloppuna, ohhoh!

Vierailija
9/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista odotellessani sain jonkun sekopäähormoonikohtauksen ja aloin paasata miehelle siitä, että saisi hänkin siivota tai edes huomioida siivoamiseni. Mies siihen yritti rauhotella, että ei ehdi siivota, kun vien lasinkin kädestä ennen kun ehtii laittaa pesukoneeseen ja, että kyllä huomaa siivoamiseni ja on siitä kiitollinen.

Päätin sitten kuitenkin yhtenä päivänä tehdä niin, että annoin lasten sotkea, enkä siivonnut perässä. Miehen tullessa töistä kotiin talo näytti siltä, että pommi olisi räjähtänyt siellä. En ollut tehnyt myöskään miehelle ruokaa.

No, mies tuli töistä ja vain hymyili minulle ja muksuille. Leperteli lapsille jotain ja meni matolle niiden kanssa istumaan ja leikkimään lentokonetta. Mulla nousi savu korvista, kun oletin, että huomauttaa asiasta ja voin sitten besserwisserinä papattaa siitä, ettei huomioi tekemiäni asioita ;D

Mies meni keittiöön ja tuumasi, että eiköhän tilata pizzat, kun ei näytä ruokaa vielä olevan.

Mun kosto-operaatio meni siis pieleen totaalisesti. Hulluja nuo raskaana olevat naiset :D

Vierailija
10/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi en ole raskaana enkä ole siivousvimmainen. Enkä edes pystyisi siihen 2v kaksosten kanssa! Hyvä jos peti on pedattu ja itsellä vaatteet päällä, ei kuitenkaan yleensä puhtaat.

Mutta yhtä ihana mies on mullakin!

Vierailija
11/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei huomaa kyllä sitäkään vaikka olisin juuri tehnyt suursiivouksen. Pitäsiköhän uusia salaa olkkarin sisustus josko sitten sanois jotain?

Vierailija
12/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Isäntä kysyisi, että " Miksi täällä on taas tällainen sotku?"

Ja ei kyllä rupeaisi siivoamaan. Rupeisi nalkuttamaan mulle sotkusta ja uhkaisi heittää kaikki lelut roskiin. Ja loppujen lopuksi minä kerään kaiken pois paikoilleen....

Vierailija
13/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaaosta vaan ehkä hiukan tavaroita levällään. Usein likaiset tiskit on tiskialtaassa ja mies sitten korjaa ne koneeseen.. Pyrin siihen, että meillä on siistiä kun mies tulee kotiin. =) Mielestäni hänenkin on mukavampi tulla siistiin kotiin kuin kaaokseen...

Vierailija
14/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan alkaisi siivota. Lattialla olevat lelut vaivaavat häntä vain silloin kun pitää imuroida. Silloin komentaa lapsia keräämään niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi