Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muukin aivan täynnä tätä juhlapyhä aikaa?

Vierailija
20.04.2025 |

Hemm...etin pääsiäinen. 4 päivää pelkkää piinaa. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuoden pääsiäisenä olen sinkku. Uusperhehel...tti riittää. En järjestä enää ykiäkään munajahteja jonkun toisen kiittämättömille tenaville.

Kuulostaa kamalalta. 😳

Vierailija
22/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaa pääsiäisiin 70-luvulla, niin onhan tämä yksi paratiisi.

Kaupat on auki, telkkarissa on muutakin kuin jumalanpalveluksia ja pääsiäistä juhlitaan, eikä surra.

Jaa, olen itsekin elänyt 70-luvulla ja ei se kyllä meillä ainakaan mikään surullinen uskontojuhla ollut vaan samanlainen iloinen kuin nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen nyt oikeasti ole sitten mitään juhlimista varten.

Vierailija
24/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäinen nyt oikeasti ole sitten mitään juhlimista varten.

Suomalaisista kuuluu kirkkoon 63,5 prosenttia, eikä niistäkään kaikki usko.

Pitäisikö niiden loppujen istua kädet ristissä ja ajatella Jeesusta?

Vierailija
25/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pääsiäinen on niin leppoisa kun kukaan ei odota kyläilyä tai ole tunkemassa kylään niinku jouluna. Eikä tarvi kangistua perinteiden takia kaavoihin vaan voi olla miten huvittaa. 

Vierailija
26/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä on juhlapyhinä juhlia.

Vierailija
27/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhät ei eroa muista päivistä mitenkään, onneksi töistä sentään saa pyhinä tuplapalkan 

Vierailija
28/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pääsiäinen on niin leppoisa kun kukaan ei odota kyläilyä tai ole tunkemassa kylään niinku jouluna. Eikä tarvi kangistua perinteiden takia kaavoihin vaan voi olla miten huvittaa. 

Täällä kyllä odotetaan kylään just niin kuin jouluna.

Vierailija
29/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä ryyppyjuhlista turhin, vappu? Perjantai vain välissä, joten perjantai on kansallinen saikkupäivä ja monella on vähintään 5 päivän ryyppyputki edessä. Maanantaikin pakko ottaa saikkia, totta kai.

Vierailija
30/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useaan kuukauteen en ole kunnolla nukkunut, mutta nyt olen. Onneksi vielä huomenna aamulla saa nukkua pitkään ja ottaa vielä aamupäivätirsatkin jos tarvetta on. Ja tämän lisäksi olen ehtinyt olla pääsiäisen sanomankin äärellä tovin. Ihminen tarvitsee lepoa kaikesta hössötyksestä, työstä ja maallisesta touhusta. 

Vierailija
31/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jo kolmas päivä kaljaa viiniä mikroruokaa saisi jo loppua tämä kidutus.

Vierailija
32/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eri juhla/pyhä/tms.päivät kausiherkkufestivaaleja. Ei kiinnosta oikein se uskonnollinen puoli. Tässäkin on nyt menossa jonkin kansankiihottajan teloituksen vuosipäivä.

Vierailija
33/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin jos nuo vapaat olisi jaettu niin, että olisi sitten 3 pitkää viikonloppua vaikka kesäaikaan.

Vierailija
34/43 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on liian hiljaista Pääsiäisenä. Ruokakaupat on auki, mikä on hyvä asia. Muuten liian hiljaista. Huomenna vielä tätä piinaa.

Vierailija
35/43 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko piilottaneet kauniiseen isoon kotiinne lapsille paljon suklaamunia joita sitten hyvien puettujen lastenne kanssa etsitte niitä? Sen jälkeen monipuolinen ja runsas pääsiäislounas jossa rahaa ei ole säästelty. Illalla takapihalle saunaan ja poreisiin jossa järvimaisema kuultaa takana. Lasten mentyä nukkumaan korkkaatte puolisonne kanssa usean satasen pullon kuohuvaa ja mietitte kuinka ihana pääsiäinen on ollut. 

Vierailija
36/43 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tämä on itselle vuoden suurin juhla, ja ihanaa on ollut. 

Vierailija
37/43 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuoden pääsiäisenä olen sinkku. Uusperhehel...tti riittää. En järjestä enää ykiäkään munajahteja jonkun toisen kiittämättömille tenaville.

Mene itse munajahtiin.

Vierailija
38/43 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole! Kävin juuri salilla. Hyvä mieli. Ja siellä oli melkein tupa täynnä!

Vierailija
39/43 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaa pääsiäisiin 70-luvulla, niin onhan tämä yksi paratiisi.

Kaupat on auki, telkkarissa on muutakin kuin jumalanpalveluksia ja pääsiäistä juhlitaan, eikä surra.

Jaa, olen itsekin elänyt 70-luvulla ja ei se kyllä meillä ainakaan mikään surullinen uskontojuhla ollut vaan samanlainen iloinen kuin nykyään. 

Televisiosta saisi tulla jotakin pääsiäiseenkin liittyvää, uskonnollista ohjelmaa, esim joku Jeesus-elokuva. Vaihtoehtoisia kanaviakin löytyy muille. Itse,olen aina, pitänyt myös pääsiäisestä, se ei ole koskaan ahdistanut. Neljän päivän viikonloppu tuntuu vaihteeksi ihan mukavalta. Kaupat ovat auki ihan normaalisti, mikä ap:tä,ahdistaa? Sekö, kun ihmisillä on vapaata?

Vierailija
40/43 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperheen ihanuudesta on kyllä varoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi