Räppi biisi kadoksissa, auttakaa!
Elikkä minulla on yksi räp-biisi, jonka haluaisin kuunnella pitkästä aikaa. Kuulin sen kaverin luona ehkä keväällä 2014 ja siinä "renkutetaan" seuraavasti:
" Mikä kesä, tämä kesä, paras kesä koskaan. Mikä kesä, tämä kesä parasta....."
Kyseessä ei ole siis Valvomon "tästä kesä voi alkaa, nostaa tanssia jalkaa" ym. Eikä myöskään mikään uusi, joita Google antaa, kun yrittää etsiä sanoilla "paras kesä".
Kertsissä on muistaakseni jokin melodisempi naisen feattaus, mutta voi olla, että sekoitan sen ajan Sini Sabotageen.
Eli todella monotoniset (kaksi?) miestä jankuttavat tuota puhumistyylillä ja sitten jotain laulua lisäksi.
Olisi ihanaa jos joku tietäisi biisin nimen! YouTuben linkkejä en yleensä saa täällä Vauvalla auki, mutta esittäjän nimi ja biisi niin niillä pääsisin pitkälle!!!
Kommentit (37)
Hei onko olemassa jokin hakukone tai sovellus, mikä löytää jos itse laulaa? 🙈 Muistaakseni oli joku kun puhelimen ostin, mutta poistin sen, kun ajattelin että en tarvitse semmoista.
Ap
Myöskään chat gpt ei löytänyt kuin täällä jo mainittuja. Voiko olla joku kaverin kaverin oma biisi.. ;D
Mitenkäs teflon brothersin Maradona menee, se on about tuolta ajalta ja jotakin lauletaan kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö kuvaileen biisii lisää
Eniten se niitten / sen miehen puhe muistuttaa tätä: STEREO - Vuosien Päästä Feat. Etta (Audio) kohdassa 0:28 oleva tuo kundi. Eli puhetapa sellainen helsinkiläinen, viilee ja vakuuttava. Ja tosiaan mustavalkoinen, vähän kotona tehdyn näköinen video, 1-2 tyyppiä puhuu/räppää mutta se kertsi on parempi/ tanssittavampi, ettei pelkkää räppiä.
Vierailija kirjoitti:
Myöskään chat gpt ei löytänyt kuin täällä jo mainittuja. Voiko olla joku kaverin kaverin oma biisi.. ;D
Se oli kuitenkin Youtubessa semmoinen semihitti, jota mä en ollut tiennyt.
Ap
DJ Tonza
Hee ee ee hee ee ee ee eeijee DJ Tonzaa! Oh yeah! TONZA AAH!
On talvitakki heitetty pois Meren rannalla veteen nyt pulahtaa vois Aurinko kirkkaana paistaa Grillin herkkuja maista On vihdoin kuuma kesäkuu Ei sun tarvii olla yksin, sul on kavereit Kesäduuniin rantahotelliin sä töihin meet Mutta nauti vielä hetki tästä ihanasta kesähelteestä, hei! Niin, on tää kesä vasta alkamassa Frendit kaikkialla bailaa (Hei!) Tässä kaupungissa on vaan yksi ranta, mutta se on nasta mesta (Hei!) Beibi tehdään tästä paras kesä ikinä! (Hei!) Mä oon varma ettei helpolla me selvitä (Yeah!)
Beibi tehdään tästä paras kesä ikinä! (Hei!) Juodaan virvokkeita, Auringossa kylvetään Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä
Nyt kaikki aamuun asti alkaa valvomaan Me täällä rannassa viel yölläkin bailataan Tääl musiikkia kuulet kitaran Me vaahtokarkkei kokon ääressä paahdetaan Niin, on tää kesä vasta alkamassa Frendit kaikkialla bailaa (Hei!) Tässä kaupungissa on vaan yksi ranta, mutta se on nasta mesta Ei sun tarvii olla yksin, sul on kavereit Kesäduuniin rantahotelliin sä töihin meet Mutta nauti vielä hetki tästä ihanasta kesähelteestä, hei! (Hei!)
Beibi tehdään tästä paras kesä ikinä! (Hei!) Mä oon varma ettei helpolla me selvitä (Yeah!) Beibi tehdään tästä paras kesä ikinä! (Hei!) Juodaan virvokkeita, Auringossa kylvetään Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä Kes-kes-kes-kesä Hei beibi tuu nyt mukaan Paras kesä ikinä! Me täällä aamuun asti valvotaan Ja ollaan ihan selvinä Beibi tehdään tästä paras kesä ikinä! Me ollaan kesän sankareita, meis on kipinää Yeah! Hey!
Jamico - Paras kesä? Ei kyl mikää hitti mutta voisi sopia
Vierailija kirjoitti:
Jamico - Paras kesä? Ei kyl mikää hitti mutta voisi sopia
Omg, ehkä kuolen! Se on tämä!!!!!!!
😍
Ap
Räppiä?!?! Liity raittiuskerhoon. 🤨
Vierailija kirjoitti:
Räppiä?!?! Liity raittiuskerhoon. 🤨
Elikkä 2014 tämän kuullut viimeksi niin en muistanut kunnolla. Ja sekoitin vähän Sini Sabotagen Levikset repee -piisiin, missä vuoroin joitain sellaisia "naisellisempia" kohtia.
Minä voin auttaa, hautaan räppisonnan mahdollisimman syvälle ja tekijätkin voisi upottaa samaan kuoppaan,päälle voisin heruttaa räpisti napalmia ja tikku perään ei siellä kukaan tän jälkeen herää,ei kytät kysele perään ...
Mutta tosiaan tämä on ollut aina mielessä, että oispa kiva kuunnella kun ajaa lujaa fillarilla tai kun on helle. Toinen hyvä hellebiisi on Rihannan "Man down", en tiedä miksi. :)
Kiitos paljon arvoituksen ratkaisseelle! 😄
Ap
Kiitos, kuuntelin mutta ei ollut tämäkään. En usko siihen hokemaan että "minkä nettiin laittaa, se ei sieltä lähde ikinä" koska joskus aiemminkin ollut joku biisi kateissa eikä löydy millään.