Lapsen piti opetella koulussa eri seksualisuuksia ja identiteettejä
Lukiossa opiskeleva tyttöni kertoi että heidän opettaja oli opettanut hurjan kasan eri seksuaalisuuksia, identiteettejä ja sukupuolia.
Mietin sitten vain, että miksi? Miksi lapseni pitäisi tietää jotain satoja eri nimityksiä sille miten kukakin haluaa seksiä harrastaa tai minä itseään pitää?
Minusta tuollaisten tietojen pakollinen opettelu on väärin. Vähän sama kuin jokaisen lapsen pitäisi opetella toisten lasten harrastusten termistöä. Vaikka ei itse kyseistä lajia harrastaisi. Eikö se riitä että jokainen tietää itse kenestä tykkää ja mikä on?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne opetellaan jo yläkoulun terkassa. Eikö tyttö viitsinyt olla silloin hereillä tunneilla, jos nyt vasta on herännyt asiaa kauhistelemaan?
Heillä ei opetettu. Onneksi
Ap
Kyllä on opetettu. Voimaa 7-9 kirjassa muistaakseni kappaleiden 26-28 kohdilla. Sama muissakin kirjoissa. Eli tyttäresi on nukkunut ohi.
Ilmeenne kun tajuatte että kaikki muukin mitä koulusa opetetaan on puppua
Onhan se vähän hassua, että näitä muunsukupuolisuuksia tuputetaan ja opetetaan totena. Samaan aikaan suvivirrestä on kauhea piru, koska ilmeisesti kerran vuodessa sen kuuleminen voi vinouttaa kasvun. Missä on suvaitsevaisuus silloin kun kyse on muille tärkeistä asioista? Ei kaikki usko siihen, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi. Silti tunnilla on istuttava sitä opetusta kuuntelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän hassua, että näitä muunsukupuolisuuksia tuputetaan ja opetetaan totena. Samaan aikaan suvivirrestä on kauhea piru, koska ilmeisesti kerran vuodessa sen kuuleminen voi vinouttaa kasvun. Missä on suvaitsevaisuus silloin kun kyse on muille tärkeistä asioista? Ei kaikki usko siihen, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi. Silti tunnilla on istuttava sitä opetusta kuuntelemassa.
Ja itselleni siis ihan yksi ja sama mitä kukakin sukupuolestaan ajattelee tai kenen kanssa parittelee. Mutta ymmärrän ettei kaikille konservatiivisemmin ajatteleville ole näin. Tämä ristiriita vain on melko räikeä. Pakko on kuunnella omaa maailmankatsomusta vastaan olevaa opetusta, mutta toisilta ei saa vaatia samaa joustamista juurikin vaikka sen pari minuuttia suvivirren aikaan?
Ok. Onko 50 vuotiaan heteromiehen siis soveliasta seurustella 19 vuotiaan ladyboyn kanssa? Haluan toteuttaa vain sexuaalisuuttani.
Olisi kannattanut olla tunnilla hereillä. Jos ei tunnista kaikkia sukupuolia, niin siitä voi tulevaisuudessa joutua vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut olla tunnilla hereillä. Jos ei tunnista kaikkia sukupuolia, niin siitä voi tulevaisuudessa joutua vankilaan.
Mitä tunnistamista siinä on kun niitä on edelleen kaksi.
Olen opettanut hänelle että käyttää aina vaan nimiä niin ei joudu ongelmiin.
Ap