Painatat t-paidan, jossa yksi lause paljastaa sinut vauvapalstalaiseksi - minkä lauseen laittaisit paitaan?
Vauvapalstaa ei saa kuitenkaan mainita nimeltä. Mistä lauseesta muut tunnistaisivat sinut palstailijaksi?
"Jätä se sika"
Kommentit (997)
Mielipiteitä nimestä xxx tytölle/pojalle?
Vauvan pää, josta puhekupla: ”Jätä se sika”
"umpioitu lohi" voisi olla aika kova :D
Ehkä kuitenkin menisin hötönetillä ja "Lapikasta!"
Tämä ei ole minun laittama kommentti.
Katson kaikki TV-ohjelmat joita vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä olette kääntäneet lapsenne kasvot menosuuntaan?
"Minkä ikäisenä olette kääntäneet lapsenne kasvot menosuuntaan?"
Tästä tuli iloinen naurunpyrskähdys. Valitsen tämän.
Joku panohanskapainatus oli itellä mielessä, mutta tuo lapset menosuuntaan on paras.
Panohanskat oli heppatalli.netistä :D
Pesetkö jauhenlihan ennen käyttöä?
JSSAP
Olen tullut palstalle 2000. Tämä on ainoa, jonka muista jo sieltä.
Puppa👴