Lapsen piti opetella koulussa eri seksualisuuksia ja identiteettejä
Lukiossa opiskeleva tyttöni kertoi että heidän opettaja oli opettanut hurjan kasan eri seksuaalisuuksia, identiteettejä ja sukupuolia.
Mietin sitten vain, että miksi? Miksi lapseni pitäisi tietää jotain satoja eri nimityksiä sille miten kukakin haluaa seksiä harrastaa tai minä itseään pitää?
Minusta tuollaisten tietojen pakollinen opettelu on väärin. Vähän sama kuin jokaisen lapsen pitäisi opetella toisten lasten harrastusten termistöä. Vaikka ei itse kyseistä lajia harrastaisi. Eikö se riitä että jokainen tietää itse kenestä tykkää ja mikä on?
Kommentit (28)
Sairasta. Minkä aineen opettaja? Sukupuoli on biologiaa. Sukupuoli-identiteetti on jokaisen oma ajatus sukupuolestaan. Ei sitä voi edes määritellä muut.
Mun lapseni kertoi, että hänen on ollut maantiedon ja historian tunneilla pakko perehtyä ties mihin kummallisiin maihin. Miksi, kun hän kuitenkin asuu Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Mun lapseni kertoi, että hänen on ollut maantiedon ja historian tunneilla pakko perehtyä ties mihin kummallisiin maihin. Miksi, kun hän kuitenkin asuu Suomessa?
Minun lapselle opetettiin lisääntymisestâ, vaikka hän ei ole vielä lisääntynyt. Ihan sairasta.
Kaikkea paskaa sitä nykyään kouluissa kersoille opetetaan!
Vierailija kirjoitti:
Valepukki
Ai se ope?
Hyvä tietää etukäteen, jotta osaa rajata seurustelukumppanit mieluisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pikkaisen kuitenkin eri asia.maantiedon taidoilla teet jotain jos esimerkiksi lähdetään tekemään töitä mihin liittyy tietämys maapallosta. Mutta missä töissä sinulle on tarpeen tietää millä nimellä sellainen ihminen kutsuu itseään joka haluaa harrastaa seksiä vain ryhmässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lapselle opetettiin lisääntymisestâ, vaikka hän ei ole vielä lisääntynyt. Ihan sairasta.
Hän on kai kaiketi itse kuitenkin tullut lisääntymällä?
Ja miksi vedit sanan sairas tähän keskusteluun mukaan? Onko erilaiset seksuaali identiteetit sinusta sairaita vai miten liittyi aiheeseen?
Ap
Ne opetellaan jo yläkoulun terkassa. Eikö tyttö viitsinyt olla silloin hereillä tunneilla, jos nyt vasta on herännyt asiaa kauhistelemaan?
Meillä pojalle oli myös opetettu.hän sanoi kotona että koko luokka kuunteli sen tunnin kuulokkeilla youtubea
Tuo on just se Woke-virus mistä Elon Musk on puhunut
Lapseni ovat käyneet kolmea eri lukiota, eikä missään ole ollut tuollaista. Kuulostaa niin itsekeksityltä tarinalta kuin olla ja vaoi.
Taitaa olla vähän niitä Seta-hommia kun pitää nykyään osata puhua oikeaoppista jargonia "eri sukupuolista".
Vierailija kirjoitti:
Ne opetellaan jo yläkoulun terkassa. Eikö tyttö viitsinyt olla silloin hereillä tunneilla, jos nyt vasta on herännyt asiaa kauhistelemaan?
Heillä ei opetettu. Onneksi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lapseni ovat käyneet kolmea eri lukiota, eikä missään ole ollut tuollaista. Kuulostaa niin itsekeksityltä tarinalta kuin olla ja vaoi.
No syytön minä siihen olen ettei teillä ole opetettu. Meillä kuitenkin on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä oppitunti? Matematiikka?
Terveystieto.
ap
Mitä jos tyttäresi tietämättömyyttään erehtyisi kutsumaan luokkansa nonbinääritransgenderfluididemiseksuaalia tytöksi? Tämähän saisi elinikäiset traumat tultuaan väärinmääritellyksi.
Mikä oppitunti? Matematiikka?