Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen piti opetella koulussa eri seksualisuuksia ja identiteettejä

Vierailija
20.04.2025 |

Lukiossa opiskeleva tyttöni kertoi että heidän opettaja oli opettanut hurjan kasan eri seksuaalisuuksia, identiteettejä ja sukupuolia. 

Mietin sitten vain, että miksi? Miksi lapseni pitäisi tietää jotain satoja eri nimityksiä sille miten kukakin haluaa seksiä harrastaa tai minä itseään pitää? 

Minusta tuollaisten tietojen pakollinen opettelu on väärin. Vähän sama kuin jokaisen lapsen pitäisi opetella toisten lasten harrastusten termistöä.  Vaikka ei itse kyseistä lajia harrastaisi. Eikö se riitä että jokainen tietää itse kenestä tykkää ja mikä on? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oppitunti? Matematiikka?

Vierailija
2/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Minkä aineen opettaja? Sukupuoli on biologiaa. Sukupuoli-identiteetti on jokaisen oma ajatus sukupuolestaan. Ei sitä voi edes määritellä muut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valepukki

Vierailija
4/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni kertoi, että hänen on ollut maantiedon ja historian tunneilla pakko perehtyä ties mihin kummallisiin maihin. Miksi, kun hän kuitenkin asuu Suomessa? 

Vierailija
5/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö 

Vierailija
6/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapseni kertoi, että hänen on ollut maantiedon ja historian tunneilla pakko perehtyä ties mihin kummallisiin maihin. Miksi, kun hän kuitenkin asuu Suomessa? 

Minun lapselle opetettiin lisääntymisestâ, vaikka hän ei ole vielä lisääntynyt. Ihan sairasta.

Vierailija
7/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea paskaa sitä nykyään kouluissa kersoille opetetaan!

Vierailija
8/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valepukki

Ai se ope? 

Vierailija
9/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää etukäteen, jotta osaa rajata seurustelukumppanit mieluisiin.

Vierailija
10/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko pikkaisen kuitenkin eri asia.maantiedon taidoilla teet jotain jos esimerkiksi lähdetään tekemään töitä mihin liittyy tietämys maapallosta. Mutta missä töissä sinulle on tarpeen tietää millä nimellä sellainen ihminen kutsuu itseään joka haluaa harrastaa seksiä vain ryhmässä? 

Vierailija
11/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapselle opetettiin lisääntymisestâ, vaikka hän ei ole vielä lisääntynyt. Ihan sairasta.

Hän on kai kaiketi itse kuitenkin tullut lisääntymällä? 

Ja miksi vedit sanan sairas tähän keskusteluun mukaan? Onko erilaiset seksuaali identiteetit sinusta sairaita vai miten liittyi aiheeseen? 

Ap

Vierailija
12/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne opetellaan jo yläkoulun terkassa. Eikö tyttö viitsinyt olla silloin hereillä tunneilla, jos nyt vasta on herännyt asiaa kauhistelemaan?

Vierailija
13/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojalle oli myös opetettu.hän sanoi kotona että koko luokka kuunteli sen tunnin kuulokkeilla youtubea 

Vierailija
14/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just se Woke-virus mistä Elon Musk on puhunut

Vierailija
15/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat käyneet kolmea eri lukiota, eikä missään ole ollut tuollaista. Kuulostaa niin itsekeksityltä tarinalta kuin olla ja vaoi.

Vierailija
16/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän niitä Seta-hommia kun pitää nykyään osata puhua oikeaoppista jargonia "eri sukupuolista".

Vierailija
17/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne opetellaan jo yläkoulun terkassa. Eikö tyttö viitsinyt olla silloin hereillä tunneilla, jos nyt vasta on herännyt asiaa kauhistelemaan?

Heillä ei opetettu. Onneksi

Ap

Vierailija
18/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ovat käyneet kolmea eri lukiota, eikä missään ole ollut tuollaista. Kuulostaa niin itsekeksityltä tarinalta kuin olla ja vaoi.

No syytön minä siihen olen ettei teillä ole opetettu. Meillä kuitenkin on.

Ap

Vierailija
19/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oppitunti? Matematiikka?

Terveystieto. 

ap

Vierailija
20/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tyttäresi tietämättömyyttään erehtyisi kutsumaan luokkansa nonbinääritransgenderfluididemiseksuaalia tytöksi? Tämähän saisi elinikäiset traumat tultuaan väärinmääritellyksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän