Painatat t-paidan, jossa yksi lause paljastaa sinut vauvapalstalaiseksi - minkä lauseen laittaisit paitaan?
Vauvapalstaa ei saa kuitenkaan mainita nimeltä. Mistä lauseesta muut tunnistaisivat sinut palstailijaksi?
"Jätä se sika"
Kommentit (997)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakemaasi tekstiä ei voida näyttää
Tämä on kyllä ihan paras, tikahdun naurusta!
Typerän palstan typerin tilanne: Kirjotat hyvän kommentin ja painat enteriä: "Hakemaasi tekstiä ei voida näyttää"
Monta kertaa olen lähtenyt palstalta sensuurin vuoksi ja taas näemmä kommentoimassa ;).
En ole poliittisesti EU-medioiden, eli Hesarin ja YLE:n SDP-vasemmistolaisella kannalla, joten jouduin näkemään tuota "Hakemaasi tekstiä ei voida näyttää" melko usein. Kirjoitan kuitenkin ihan suht asiallisesti, enkä mene henkilökohtaisuuksiin, mutta Suomessa on vain yksi mielipide joka sallitaan. Varsinkin kun vaalit lähestyvät, ihmiset ilmeisesti pitää pystyä aivopesemään medioissa. Eli pitäkää tunkkinne.
Minulla on kaksi periaatetta, joista ne jousta: Suomen ei pidä ottaa tänne enempää elätettäviä veroeuroillamme, meillä ei ole varaa pitää huolta edes omistamme ja toinen on jokainen terve, aikuinen on itse vastuussa itsestään, ei yhteiskunta. Sivistysvaltio pitää kuitenkin huolta omista heikoimmistaan aina, mutta laiskoja ei hyysätä.
Nämä ovat päinvastaisia arvoja SDP:lle, joten minut sensuroidaan ;)
Hyvää juhannusta kaikille!
yy kaa koo....
OK, mutta tuossa on vähän liikaa tekstiä t-paitaan.
Vierailija
Kirjoita seuraavat numero peräkkäin:
Vihervassarit
Kokkarit
Persut
Kepu
Millä perseen haju pois sormista?
Se onmuuten "Etsimääsi sivua ei löytynyt".
Sain sen aikaiseksi taas ;) kun kommentoin järjestöille maksettavien tukien leikkauksia eli ei saa puhua:
"Ryhmanin voisin valita uudelleenkin. Aivan mahtavaa, että saa sellaisilta yhdistyksiltä pois veroeuroin maksetut tuet, joilla on mm. isot varallisuudet omasta takaa.
Nythän on paljastunut, että tällaisten yhdistysten hallituksissa istuu SDP, Kokoomuksen ja Keskustan väkeä, nostaen isoja kokouspalkkioita, ja samalla siunaten veroeuroista maksetut yhdistystuet. Ja kansalta leikataan samaan aikaan. Näissä yhdistyksissä johtoporras nostaa isoa palkkaa ja kenttäväki puurtaa ilmaiseksi hyvän asian eteen. Ihan sairasta! "
Jonnet ei muista, mutta meillähän oli palstapaitoja 2000-luvun alkupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Jonnet ei muista, mutta meillähän oli palstapaitoja 2000-luvun alkupuolella.
Siistii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
neljä kertaa jo tänne vastaukseni laittanut. ylläpitäjä poistaa. eikä edes paha vastaus.
alkaa p:llä
Paska?
Perse?
Perspano?
Pillu?
Pieru?
Pervo?
Pedo?
Porno?
Ehkä kannattaa miettiä, mitä esittää.
Palstan syvällisin idea on ettei ole mitään väliä noudatatko jotain vai et, kun joku täysin pimennossa oleva päättäjä tekee tekstillesi ihan mitä lystää eikä perustele tekojaan ikinä mitenkään.
En lukenut kaikkia, mutta voisi olla että
" Oppiipahan olemaan".
Raikkaita voileipiä! (ja kuva nuupahtaneesta salaatista leivän välissä)
200 g makaroonilaatikkoa!
Kusiset grillitassut... (ja kuva mukaan) kesän ehdoton hitti.
uli uli