Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen jeesukselle

Vierailija
20.04.2025 |

Minä olen yrittänyt elää kristittynä ja samalla pyrkinyt avaamaan elämänongelmia uskon myötä. Olen siis itse pyrkinyt käyttäytymään hyvin ja samalla huomannut miten uskovat vihaavat minua eli siis kristinuskon takia (lukee iha raamatussa).

Minusta elämä on jatkuvaa negatiivisuudessa elämistä eikä ratkaisuja löydy tai joutuu kärsimään tarpeettoman paljon jonkun ratkaisun eteen joka ei ees ratkaisu kunnolla kaikkea.

Olen kateellinen siitä että vaikka ymmärrän että jeesuksellakin oli tätä samaa vainoa mitä kristitty joutuu elämään, niin silti jeesus sai vapautuksen 33v pois täältä vihan keskeltä. Ja itse olen jo 36 vuotias eli kärsimykseni jatkuu yhä.. Jeesuksella oli käytössä myös yliluonnollisia voimia ja muuta joten sinällään uskon että hänen oli helpompaa luultavasti kohdata tuonpuoleinen kuin tavan ihmisen jolla mitään varmaa todistetta siitä etttä on oikeassa edes uskon kautta ei ole. Vaan se on nollasumma peliä tai fifty fifty veikkaus.

Minä myös olen odottanut minusta joku 15v että asiat kääntyisi parempaan mutta eivät käänny joten mistään tilapäisestä huonosta ei ole kyse. Minäkin toki pelkään sodan uhkaa ja semmoista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseeseen lauseeseen pujahti kirjoitusvirhe ja piti kirjoittaa "ei-uskovat vihaavat"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän