Kuinka iso pitää naisen oikein olla jos ei meinaa seksi onnistua?
Täällä ja av:lla aina auotaan päätä, että ylipainoisen kanssa on ongelmia löytää reikä. No en voi kuin ihmetellä tässä kohtaa, että miten iso pitää naisen olla jos on tuollainen ongelma. Ilmeisesti jotkut kuvittelee, että kaikilla ylipainoisilla naisilla on iso roikkomaha joka roikkuu pillun edessä.
Mun suurin paino on ollut 125kg eikä kyllä ollut exällä mitään vaikeuksia löytää reikää. Sen kun levitin jalkani niin kyllä se pillu siinä oli esillä kuten normaalipainoisella. Ei mulla mitään läskiä siinä edessä ollut. Ei mun maha todellakaan ollut niin iso, että se olisi valunut noin alas, ei ollut maha lähelläkään mun pillua. Ei mulla ole reisissä asti roikkuvaa mahaa vaikka iso maha onkin.
Nykyään painan kymmenisen kiloa vähemmän ja suunta on toki alaspäin. Hyvin onnistuu seksi edelleen. Myös takaapäin kuten onnistui myös kun painoin 125kg. Eikä tarvitse olla mikään hervoton pitkä mela vaan ihan normaali kokoinen peniskin löytää kyllä tiensä perille.
Kommentit (66)
Täälläkin ajatus, että miehen pitää löytää "reikä", ja sitten kaikki hyvin. Mites naisen saanti?
Jotkut ei sitten ymmärtäneet, että tässä ei ollut kyse ulkonäköseikoista ja siitä mistä tykkää ja mistä ei. Te voitte perustaa oman ketjun tuosta aiheesta. Tässä oli nyt kyse siitä, että kuinka iso naisen pitää olla jos ei muka onnistu seksi eikä löydy reikää. Kaksi täysin eri asiaa.
En mäkään ketä tahansa kelpuuta, kun ulkonäöstä on kyse, mutta se ei kuulu nyt tähän keskusteluun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei sitten ymmärtäneet, että tässä ei ollut kyse ulkonäköseikoista ja siitä mistä tykkää ja mistä ei. Te voitte perustaa oman ketjun tuosta aiheesta. Tässä oli nyt kyse siitä, että kuinka iso naisen pitää olla jos ei muka onnistu seksi eikä löydy reikää. Kaksi täysin eri asiaa.
En mäkään ketä tahansa kelpuuta, kun ulkonäöstä on kyse, mutta se ei kuulu nyt tähän keskusteluun.
Ap
No sellanen 300kg alkaa olemaan haaste. Katsokaa niitä lihavaohjelmia, ne on lihavia oikeesti. Ei 135kg ole mikhään.
Oma veikkaus on, että seksi ei onnistu naisella siinä kohtaa, kun painoa on 250kg, eikä liikkuminen enää onnistu normaalisti.
Ylipainoinen ei aina ole rapakunnossa, kuten ei normaali painoinenkaan aina hyvässä kunnossa. Esim jos normaali painoinen istuu himassa netin ääressä koko päivän ja ylipainoinen käy vaikka hyllyttämässä duunikseen, nii kumpi on paremmassa kunnossa. Tätä nyt on täällä ihan turha selittää, ku suurinosa on trolleja ja ties mitä inkkeleitä sun muita.
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus on, että seksi ei onnistu naisella siinä kohtaa, kun painoa on 250kg, eikä liikkuminen enää onnistu normaalisti.
Ylipainoinen ei aina ole rapakunnossa, kuten ei normaali painoinenkaan aina hyvässä kunnossa. Esim jos normaali painoinen istuu himassa netin ääressä koko päivän ja ylipainoinen käy vaikka hyllyttämässä duunikseen, nii kumpi on paremmassa kunnossa. Tätä nyt on täällä ihan turha selittää, ku suurinosa on trolleja ja ties mitä inkkeleitä sun muita.
Tämä, niin kuin sanoin aikasemmin, luuserit itkee omaa pahaa oloaan. Ottakaa itseä niskasta kiinni ja alkakaa elää ja kohtelemaan muita niin kuin toivoisitte itseänne kohdeltavan.
Hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
No saatiinpa inkkelikin tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sellanen 300kg alkaa olemaan haaste. Katsokaa niitä lihavaohjelmia, ne on lihavia oikeesti. Ei 135kg ole mikhään.
Olen mä niitä ohjelmia katsonutkin. Ne ihmiset on todella isoja ja mä olen kyllä kaukana sellaisesta. Olin kaukana myös 125 kiloisena.
Enkä kyllä ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi jotkut luulee kaikkien ylipainoisten vain makaavaan kotona. Mä en ole koskaan ollut sohvaperuna. Teen fyysisesti raskasta työtä ja liikun myös vapaa-ajalla. Syömiset vain olleet täysin retuperällä, mutta olen nyt laittanut ruokavaliota kuntoon. Ja pystyn kyllä ratsastamaan miehen päällä, en ymmärrä miksi en jaksaisi tuota.
Ap
Itse olen hoikka mies, ja kokemusta on isoista naisista ja miehistä. Seksi isomahaisen miehen kanssa on kyllä vaikeampaa kuin isomahaisen naisen kanssa, etenkin suuseksi. Klitorista nuollessa voi hengittää myös suun kautta, suihinotossa se ei tietenkään onnistu. Joskus tuntunut siltä että tukehtuu reisien ja ison mahan kolminaisuudessa kun penis on syvällä suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Sinäkö se siellä laivalla olit... Jos, niin kiitos! Kivaa oli. Toivottavasti sinullakin.
En se minä ollut..
No en kyllä minäkään.
Mä olen normaalipainoinen nainen, jonka mies on lihottanut itselleen ison kaljamahan joka myös roikkuu jo aika paljon. Tämä on mielestäni vaikeuttanut seksiä. Vatsa on yksinkertaisesti tiellä eikä mies ns. yletä lähärissä kunnolla panemaan. Harmittaa.
Itse olen ylipainoinen 167cm ja 100kg. Seksi sujuu hienosti. Onneksi mieheni tykkää muhkummasta.
Itse tykkään kun mies on hyvässä kunnossa ja olen alusta asti miehelle sen sanonut, etten tykkää lihavista miehistä.
On ihan ok kaikille olla tykkäämästä jostain ja tykätä jostain. Sitä en vaan ymmärrä miksi pitää haukkua ketään. Keneltä se on pois jos haluan painaa 100kg, siis mitä hittoa. Vai tuntuuko että syön sinunkin ruokasi?
Kuten näet Ap. kyseessä ovat alhaisella ÄO:lla varustetut surkeat ilkimykset, jotka haluavat loukata ja satuttaa ylipainoisia naisia. Saavat siitä jotain sairasta tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen normaalipainoinen nainen, jonka mies on lihottanut itselleen ison kaljamahan joka myös roikkuu jo aika paljon. Tämä on mielestäni vaikeuttanut seksiä. Vatsa on yksinkertaisesti tiellä eikä mies ns. yletä lähärissä kunnolla panemaan. Harmittaa.
Minä olen myös huomannut, että miehen iso maha vaikeuttaa asentoja. Itse olen hoikka nainen. Lisäksi olen törmännyt siihen, että mahakas mies ei jaksa kannatella itseään lähärissä. Käsivarsissa ei ole voimia.
Kuule ap, nautitaan me vaan elämästä.. Ihana kevät! Ei siihen sun kysymykseen tainnut oikein saada vastausta mutta olisin kyllä yllättynyt jos olisi tullut pelkkää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
yli 60kg nainen tarvitsee jo perunujauhoa nivusiin jos meinaa kosteeta löytää,tuolla painolla yleensä otsa ainut
Siis mitä tämä edes tarkoittaa, ihan vilpittömästi kysyn.
Nimimerkillä 60+kiloinen lyhyt nainen jonka lajeja pitkän matkan juokseminen ja voimatreeni, jälkimmäinen enemmän vain omaksi iloksi. Siis mulla ei ole ylipainoa lähellekään edes BMIn mukaan eikä mikään roiku ja tarvittaisiin "hieman" enemmän painoa ennen kuin mikään hiostuisi tai roikkuisi.. :D
Ja pidemmät naiset voi olla alle 60 kg jo alipainoisia
Eipä täälläkään ole ollut +100kg naisena ongelmia harrastaa seksiä. Molemmat reiät on aina löytynyt käyttöön kaikissa asennoissa myös pienemmille peniksille :)
Ja aina on löytynyt seksiseuraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yli 60kg nainen tarvitsee jo perunujauhoa nivusiin jos meinaa kosteeta löytää,tuolla painolla yleensä otsa ainut
Siis mitä tämä edes tarkoittaa, ihan vilpittömästi kysyn.
Nimimerkillä 60+kiloinen lyhyt nainen jonka lajeja pitkän matkan juokseminen ja voimatreeni, jälkimmäinen enemmän vain omaksi iloksi. Siis mulla ei ole ylipainoa lähellekään edes BMIn mukaan eikä mikään roiku ja tarvittaisiin "hieman" enemmän painoa ennen kuin mikään hiostuisi tai roikkuisi.. :D
Ja pidemmät naiset voi olla alle 60 kg jo alipainoisia
Jos mä painaisin 70kg, niin olisin edelleen normaalipainoinen. Lopputavoite mulla on 65kg, mutta välitavoite on päästä kaksinumeroiseen lukuun. Sen jälkeen esim. 90kg ja siitä pikkuhiljaa alaspäin. Harrastan liikuntaa niin kroppa kiinteytyy samalla, mutta toki vatsanahka sitten jää, mutta sen saa kirurgin veitsen alla pois sitten kun on päässyt lopputavoitteeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä täälläkään ole ollut +100kg naisena ongelmia harrastaa seksiä. Molemmat reiät on aina löytynyt käyttöön kaikissa asennoissa myös pienemmille peniksille :)
Ja aina on löytynyt seksiseuraa!
Mielikuva sinusta pyllistäessäsi iso takapuoli pystyssä aiheuttiminulle kovan seisokin ja varsinkin avoin märkä pillu pakaroiden välissä kutsuvana nuolentaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olit pelkkää tiukkaa lihasta. Älä jaksa.
Täällä huutelee Jonne, joka ei ole koskaan nähnyt naista alasti. Jos nyt ei ole nosturilla siirreltävässä kunnossa, niin ei se maha mihinkään valu, varsinkaan makuuasennossa.
Et ole ikinä kuullut sellaisesta asiasta kuin "apron belly"? Kyllä muuten valuu jos omaa tuon ihanan vatsaröllykän. Olen "vain" 90 kg ja vatsa roikkuu edessä, myös toosani on rasvan peitossa. Todella kuvottava kehon muutos kun oli ennen melkein rasvaton ja timmi nainen.
Löytyy jo oma.
Pitäiskö sun mennä kysyy äitiltäs käytöstapoja. Vai onko sieltä tullut sun opit?