Kehukaa itseänne nolosti, esim: "äitini sanoi nuorena, että voisin mennä missikisoihin"
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Äitini sanoi, että naamani on kuin petolinnun perse ja että minusta ei tule ikinä mitään.
Onko tämä jotain ylisukupolvista toimintaa?
Eräs tuttavani aina selittää, miten vientiä on ja ottajia olisi. Silti ei koskaan ole parisuhteessa ja parkuu epäonnisia miesjuttujaan. Noloa.
Että mua kauniimpaa ei oo. :D aww.
Kun ihmettelin, kun yhessä harrastuksessa ohjaaja yhtäkkiä kutsui kaunottareksi. Niin äitini totesi ett "niin sä olet. Sua kauniimpaa ei oo".
Olin ehkä 22v.
Vuosi sitten minua luultiin Einin siskoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihmettelin, kun yhessä harrastuksessa ohjaaja yhtäkkiä kutsui kaunottareksi. Niin äitini totesi ett "niin sä olet. Sua kauniimpaa ei oo".
Olin ehkä 22v.
Minua naapurin setä 75 v sanoi kaunottareksi!
Äitini sanoi minua Anita Ekbergin näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten minua luultiin Einin siskoksi.
Tuo jo paha. Melkein voisi sanoa pilkkaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ehkä 22v.
Minua naapurin setä 75 v sanoi kaunottareksi!
Ukolla kaihi?
Vierailija kirjoitti:
Äitini sanoi minua Anita Ekbergin näköiseksi.
Ilkeä äiti.
Odottelin veljeni kanssa kyytiä kadulla, kun viereisestä kuppilasta asteli ulos herra, joka kehui meitä komeaksi pariskunnaksi. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin missikisoissa. 2. perintöprinsessa.
Minähän olisin voittanut, jos olisin mennyt!
Mä olisin mennyt, mutta mulla oli rumat polvet.
Olin noin 7-vuotias, kun joku vanhempi mies tuli sanomaan äidilleni, että onpas hyvätapainen lapsi.
Olin lapsena kaunis. Sukulaiset sanoivat että isäni joutuu pyssyn kanssa jahtaamaan poikia kimpustani kun tulen murrosikään 😁
Ei joutunut onneksi