Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimen akun vaihto,antakaas nyt neuvoa

Vierailija
20.04.2025 |

Pitäs vaihtaa akku,tilasin jo uuden. En osaakaan vaihtaa sitä itse,liimattu ja puhelimessa takaosa lasipinta. Kävin Fonumissa,mutta puhelin olisi pitänyt jättää sinne,luulin että ne tekee sen odottaessa. Myyjä sano,että osta satasen samsung. Haluan kuitenkin käyttää tätä nykyistä,ei tule turhaa jätettä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei vaihto itseltä onnistu niin huoltoon tai osta uusi puhelin. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
2/4 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hajosi puhelin takuuaikana. Meni takuukorjaukseen,mut en mä selvinnyt korjauksen ajan ilman puhelinta niin ostin uuden. Takuu puhelin on kaapissa ja takuuta vielä jäljellä. Nähtävästi tienaan ihan hyvin kun on varaa lojuttaa ehjää puhelinta kaapissa. T. Siivoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaosaa pitää yleensä lämmittää kuumailmapuhaltimella ja sen jäkeen reunoja pitkin nakertaa muovisella lätkällä liimat auki. Riskinä on että kaivaa liian syvältä ja runnoo jotain ohuita lattakaapeleita yms. rikki. eli ei ihan läpihuutojuttu. Kannattaa etsiä youtubesta ohjevideoita ennenkuin itse sokkona lähtee soheltamaan.

Vierailija
4/4 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45s mikrossa lautasen päällä niin takakansi irtoaa helposti. Sitten vain uusi akku paikalleen ja lämmennyt takakansi tiukasti kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi