Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille ei tule huono omatunto pettämisestä?

Vierailija
20.04.2025 |

Jooo, siis tottakai tiedostan pettämisen olevan moraalisesti väärin. Mutta ei minulle tule siitä mitään tunnontuskia. Pitäisikö tulla?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei ole omaa kokemusta. 

Joillain varmaan on tunnontuskia, jotkut vaan tuskailevat että jäävätkö kiinni.

Vierailija
2/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi pitäisi lopettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisesi pitäisi lopettaa

Tämähän eskaloitui pikaisesti. Kunhan tässä pohdin onko minulla kaikki ok, kun en tunne pettämisestä mitään. Se on hetken hauskaa ja hauskaahan tänne on tultu pitämään. Sitten maistuu arkikin paremmin.

Vierailija
4/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan persoonallisuushäiriöinen? 

Vierailija
5/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin? Ei ainakaan minkäänlaista diagnoosia ole. Ja ihan olen normaalisti elämässä pärjännyt, korkeakoulut käyty ja työpaikka, asuntolainaa jne.

Vierailija
6/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuitenkin haluat olla parisuhteessa? Rusinat pullasta?

Vierailija
7/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Mutta mulla ainakin vaan kyseessä se, että en rakastanut enää miestäni. 

Vierailija
8/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin? Ei ainakaan minkäänlaista diagnoosia ole. Ja ihan olen normaalisti elämässä pärjännyt, korkeakoulut käyty ja työpaikka, asuntolainaa jne.

Joo, ei Ted Bundyllakaan mitään persoonallisuushäiriötä tainnut olla. Olihan hänelläkin korkeakoulut käytynä ja varmaan asuntolainat ja kaikki. Autokin löytyi...

Vierailija
9/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän vauvallekaan tule huono omatunto äitinsä lyömisestä. Mutta kyllä se sitä äitiä satuttaa ja sattuu vauvaakin kun äiti hylkää vauvan sitten.

Vierailija
10/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisosiaalisen pershärön oirehan tuo on, et pysty perustason empatiaan etkä vastuuseen.

Minusta sinä kuuluisit lukkojen taakse koska et pysty ymmärtämään tekojesi seuraamuksia ja olet vaarallinen muille.

Antisosiaalisen pershärönkin kanssa voi olla hyvä ihminen ja tietoisesti valita toimia tavalla joka ei satuta muita, sinä et välitä tehdä niin, sinä olet hädintuskin ihminen.

Onhan teitä muitakin, yksi tusinassa.

Vierailija
11/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ei mitään vahinkoa tapahdu jos nuorisokielellä kettu käy kolossa! T: M65+

Vierailija
12/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Mutta mulla ainakin vaan kyseessä se, että en rakastanut enää miestäni. 

Rakkaudella ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Ja mitä eukko ei tiedä, niin se ei eukkoa satutakaan! T: M65+

Vierailija
13/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudella ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Ja mitä eukko ei tiedä, niin se ei eukkoa satutakaan! T: M65+

Tämä on juurikin ihan tyypillistä antisosiaalisen pershärön muiden tunteiden ja halujen vähättelyä ja oman pahuuden järkeistämistä.

Ihan sairasta touhua.

Vierailija
14/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei Ted Bundyllakaan mitään persoonallisuushäiriötä tainnut olla. Olihan hänelläkin korkeakoulut käytynä ja varmaan asuntolainat ja kaikki. Autokin löytyi...

Vierailija
15/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dg puuttuu, koska et uskalla tutkituttaa päätäsi. Voisi löytyä liikaa kuonaa. 

Vierailija
16/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
17/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Bundy oli tunnetusti psykopaatti. Persoonallisuushäiriön olemassaoloa ei voi kieltää koulutuksen ja omaisuuden perusteella.

Vierailija
18/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sano pettämisen syyksi että halus jännitystä elämää.

En usko että katuu vieläkään pettämistä mutta voi tietty vatuttaa kiinnijääminen.

Ja rakkausviestit ei ollut tarkotettu mun silmille.

Suu vaahdossa räyhäs siintä että kuinka kehtasin mennä lukemaan niitä.

Koska sehän oli hänestä väärempi teko kun itse pettäminen.

Ehkäpä ei kannata jättää kännykkää näyttö avonaisena missä sydän viestejä whats upissa.

Olen todella kiitollinen että pääsin lukemaan.

Hyvä syy erota.

Ap, et arvosta puolisoasi, hän on sulle vaan pelkkä kynnysmatto.

Vierailija
19/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petos on rikos, joten jos ei rikoksesta tunne omantunnonvaivoja, on rikollinen mieli eli on vaan paatuntu rikollinen, onhan näitä, ja niillä yleensä on joku diagnoosi löydettävissä joka selittää omatunnon puuttumisen.

Ei se parisuhteen sääntöjen pettäminen ole sen kummempi. Toisaalta vaan pahempi siinä mielessä, että kun se tehdään ihmiselle joka rakastaa sinua. On toki petoksen tekeminen muissakin asioissa pahempi kun sen tekee rakastetulle, mutta seksuaalisesti pettämiseen liittyy vielä se fyysinen kosketus, jonka pitäisi olla vain kahden rakastavaisen välistä kun ollaan parisuhteessa, eli sillä osoitetaan rakkautta fyysisin keinoin toiselle. Se että voi tehdä hyvillä mielin rakkauden osoitusta jollekin toiselle, osoittaa sen, ettei rakasta omaa puolisoa, ja siten halveksuu myös sitä puolison rakkautta, jolla ei ole edes sitä arvoa, että ei omaansa jakelisi muille. Ei kenenkään ole pakko olla ihmisen kanssa jota ei rakasta, joten jos seksiä haluaa muiden kuin sen puolison kanssa, pitää erota tai sopia puolison kanssa että molemmat osoittaa fyysistä rakkautta parisuhteen ulkopuolisillekin henkilöille.

Vierailija
20/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ekan 40 jälkeen miltään tunnu 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän