Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton ostaminen rahoitus

Vierailija
20.04.2025 |

Minkälaisella korolla olette ottaneet autolainaa 2025 käytetty/uusi ?

Vähän hirvittää kun 9% luokkaa korko käytettyyn kun uuteen taas saa lähemmäs 0%. Tosin uuden hinta puolittuu 5v sisään..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin ostin käytetyn Lexuksen 4.99% koron rahoituksella. Uusiin autoihin tosiaan saa 0-2%. Mazda mainostaa melkein kokoajan 0.99% korkoa.

Vierailija
42/45 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä sukanvarteen muutama tonni ja osta auto johon sulla on varaa ja unohda noi rahoitus hommat.

Jos nauttii uudehkolla autolla ajamisesta niin miksei voisi rahoituksella sitä ostaa? Pitääkö elämä pelata läpi hampaita kiristellen ja ajaa parin tonnin kotterolla? Koko autoa ei kannata rahoituksella ostaa mutta jos saa vaikka puolet siitä auton hinnasta kerättyä ja puolet rahoituksella niin auton arvo ei laske niin nopeasti kuin rahoitus pienenee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapana säästää tarvittava summa ja en osta koskaan uutta autoa. Myyn (annan vaihdossa) vanhan kun siitä vielä saa jotain vaihdossa. Tuntuu typerältä ottaa autolaina uuteen autoon, mikä menettää arvonsa muutamassa vuodessa ja lainaa on vielä maksamatta.

Jep, itsekin olen pari autoa uutena ostanut ja nyt kuitenkin ostan 2-5v ikäisiä autoja jotka eivät uuden rinnalla häpeä mutta hinnasta on 30-50% pois :)

Vierailija
44/45 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mazda.fi/

0 korko plus kulut. Mallisto toki suppea mutta itse tykkäsin Mazda kolmosella ajella.

Vierailija
45/45 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vastaan tämä ketju niin kirjoitan tähän ettei tarvi uutta tehdä. Nykyään vaikeaa saada osamaksulla minkään hintaista autoa. Minkään hintaiseen ei saa rahoitusta. Ei edes tonnin romuihin. 

Kyllä osamaksulla melkein kaikkea muuta saisi kun testasin että saisin vaikka esim. maskuun 3500€ luoton ,euronasterille 1500€, verkkokauppa comiin 2000€ tilin,vaikka 5000€ television tms. klarnalla mutta ei autoa mistään. Kaikki paikat hylkää hakemuksen 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi