Minusta presidentti Alexander Stubb on suurenmoinen
Epäilin alussa, mutta hänellä on hyvä koulutus sekä työtausta. Ja osaava , monen kielen taitava sekä rauhallinen Paljon plussaa hänelle.
Näyttävä pari vaimonsa kanssa.
Tovotan heille onnea kaikessa.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Rouva ei taida ottaa kantaa asioihin. Pysyy vaan taustalla. Jenni otti kantaa asioihin. Haluaisin että tuo Suzannekin ottaisi enempi asioihin kantaa. Kyllä Sauli ja Jenni oli sympaattisempi presidenttipari.
Suzanne Innes-Stubb tekee paljon näkyvämpää työtä presidentin puolisona kuin Jenni Haukio. Hän on mm. kaksi kertaa osallistunut Ukrainassa Olena Zelenskan järjestämään foorumiin, joka saa todella paljon kansainvälistä näkyvyyttä.
Demarina olen todella tyytyväinen, että äänestin Alexander Stubbia presidentiksi - hän on paras presidenttimme koskaan. Presidentinvaaleissa äänestän parasta ehdokasta, en katso puoluekantaa.
Stubbit ovat sympaattisin presidenttipari koskaan, ovat ystävällisiä, avoimia, rentoja, asiantunteviä ja näyttävät avoimesti rakkauttaan toisiaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeita aikoja eletään, ja Suomella on katastrofaaliset kokkaripersut hallituksessa ja pressana täysääliö, josta ei koskaan voi olla varma, mitä suatanaa se möläyttää. Kyllä Rehn tai joku muu olisi ollut huomattavasti parempi.
Eikö Rehn ole yli 70 vai 80. Ihan iian vanha.
Rehn on nyt 63.
Keikari, itseään täynnä oleva ympäri maailmaa suhaava hauskuuttaja.
Voisi noita kekkereitä pitää etänäkin, ai niin mutta halit jäisi jakamatta...
Vierailija kirjoitti:
Stubb on huomattavasti parantanut mielikuvaansa. Ja on ylivertainen tietyn katastrofivaihtoehdon rinnalla.
Ehkä näin, mutta aina kun Stubb avaa suunsa jossain ulkomailla, niin sydän syrjällään saa ulostuloa pelätä.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ja nuori presidentti. Tuo ikä on mulle tärkeä, kun itsekin nuori olen.
Liki kuusikymppinen äijä nuori?????
Kyllä meillä kävi onni, että saimme stubbin pressaksi.
Kv-politiikan asiantuntija, hyvän ikäinen, sosiaalinen, diplomaattinen, kielitaitoinen, tyylikäs.
Kielitaitoinen, edustava. On eurooppalaisissa poskisuudelmapiireissä kuin kala vedessä. Ei tarvitse hävetä.
Rouva ei taida ottaa kantaa asioihin. Pysyy vaan taustalla. Jenni otti kantaa asioihin. Haluaisin että tuo Suzannekin ottaisi enempi asioihin kantaa. Kyllä Sauli ja Jenni oli sympaattisempi presidenttipari.